مهاجران لسبوس اسکان مجدد را رد می کنند: "ما ترجیح می دهم اینجا بمیریم تا اینکه به اردوگاه دیگری برویم"

مهاجران لسبوس از ورود به شهرک چادری جدید خودداری می کنند: 'ما ترجیح می دهم در اینجا بمیریم تا اینکه به اردوگاه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 شهریور 1399
مهاجران لسبوس از ورود به شهرک چادری جدید خودداری می کنند: 'ما ترجیح می دهم در اینجا بمیریم تا اینکه به اردوگاه دیگری برویم' - InfoMigrants

هزاران مهاجر پس از شعله ور شدن شعله های آتش در اردوگاه موريا از ورود به شهرک چادری جديدی که مقامات يونانی نصب کرده اند خودداری کرده اند و می گويند می خواهند جزيره لسبوس را ترک کنند. با وخیم تر شدن شرایط بشردوستانه، InfoMigrants با چند پناهجو که تنها یک تقاضا دارند صحبت کردند: لسبوس را ترک کنید.

Irene (right) and two other Congolese women hold signs of protest against the new camp ما فقط ميخوايم لسبوس رو ترک کنيم

ایرن (راست) و دو زن دیگر کنگو نشانه هایی از اعتراض به اردوگاه جدید برگزار می کنند

"ما نمی رویم به the new camp", "We want to get out of hell", "Europe help ما" یا به سادگی "آزادی". این شعارهای دست نویس بر روی مقواها توسط صدها مهاجر خشمگین حمل می شد که در ۱۳ سپتامبر در امتداد یک کشش جاده در جزیره یونانی لسبوس. براي سومين روز پشت سر همشون از اعتراض، پناهجویان توسط فروغ در موریا بیش از حد شلوغ بی خانمان شدند اردوگاه تصمیم گرفت که تنها زنان و کودکان به سمت خط پلیس راهپیمایی کنند در نزدیکی شهرک چادری جدید واقع شده است.

ما اينجا بوديم به مدت پنج روز، بدون غذا و نوشیدنی، خوابیدن در پیاده رو. امروز فقط اعتراض زنان به این دلیل که اگر مردان شرکت کنند، پلیس دوباره گاز اشک آور می فرستد" ایرن، زن کنگو به InfoMigrants گفت. اون با دو تا به اعتراض ملحق شد دوستانی که بیش از یک سال است که در لسبوس گیر کرده اند. تنها اميدشون اينه که که نابودي اردوگاه موريا بهشون اجازه ميده که از چيزي که اونا دارن فرار کنن در نظر گرفتن به عنوان یک زندان رو باز. "شهر هاي ديگ هايي هم هستن که ميتونيم بريم ما آماده برای رفتن به هر نقطه در اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا)"، می گوید شانتال، یک زن دیگر از جمهوری دموکراتیک کنگو. According to UNICEF there were more than 4 000 children in the former Moria camp نظرات آنها این است توسط گروهی از زنان افغان که دو سال است در موریا هستند، انعکاس یافت. می گوید: «ما می خواهیم برویم، می خواهیم بچه هایمان به مدرسه بروند». شریفه، زنی ۴۱ ساله که حجاب سبز پوشیده بود. ترجيح ميديم بميريم در اینجا از رفتن به اردوگاه دیگر، می گوید: یک زن دیگر که پسرش بیمار است. «ما می خواهیم به هر کشوری برویم که برای فرزندانمان خوب باشد».

...


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن