زنده: فرانسه تایید طرح برای شروع کاهش Covid-19 مستند, on May 11

صادر شده در: 07/05/2020 - 14:38Modified: 07/05/2020 - 14:38 نخست وزیر فرانسه Édouard Philippe روز پنجشنبه جز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

نخست وزیر فرانسه Édouard Philippe روز پنجشنبه جزئیات خود را از طرح دولت برای کاهش Covid-19 مستند اقدامات است که به اثر در تاریخ 11 مه پایان دادن به فرانسه نزدیک به دو ماه حبس. اما فیلیپ هشدار داده است که کاهش تدریجی خواهد بود و هدف بنیادی تجدید حیات از شیوع ویروسی. به دنبال فرانسه 24 را پوشش زنده توسط کلیک کردن بر روی فیلم.

تبلیغات

نخست وزیر تایید کرد که ممکن است 11 می آغاز یک "مترقی" خروج از lockdown برای فرانسه به 67 میلیون جمعیت قوی و هشدار داد که این روند را "کشش بیش از چند هفته حداقل".

"دوشنبه آینده را علامت شروع یک فرایند تدریجی ( ... ) که اجازه خواهد داد که این کشور به ظهور به آرامی اما به طور پیوسته از مستند" فیلیپ گفت: چند ساعت پس از دولت قرار دادن نکات نهایی برای آن بسیار پیش بینی شده در نقشه راه.

فیلیپ گفت: دولت به دنبال "اعتصاب تعادل بین حق ضروری سرگیری اقتصادی (...) زندگی و به همان اندازه ضروری نیاز" برای اطمینان از ایمنی عمومی است. او گفت: خروج از مستند خواهد بود "متفاوت" با محدودیت برداشته شود به تدریج و متفاوت بین مناطق.

"در این کشور قطع شده است با ویروس در گردش خون با سرعت بیشتری در برخی از مناطق," او توضیح داد.

فرانسه PM رونمایی از یک نسخه به روز شده از دولت-رنگ کد نقشه تقسیم کشور بین مناطق قرمز به بالا-عفونت مناطق و مناطق سبز که در آن عفونت شده اند به طور قابل توجهی پایین تر است. نقشه طراحی شده است به عنوان یک مرجع برای مستند تسهیل اقدامات است.

"برخی از مناطق هنوز هم از دیدن یک فعال گردش ویروس و یا فشار زیادی در بیمارستان ها. کسانی که به عنوان طبقه بندی شده مناطق قرمز," فیلیپ گفت. "ما خواهد شد در پایان این مستند وجود دارد اما برخی از محدودیت ها را در محل باقی می ماند: مدارس بسته باقی خواهد ماند و پارک ها و باغ های عمومی است."

نخست وزیر گفت: هر دو از مقامات و مردم را به باقی می ماند "به خصوص هوشیار" در پرجمعیت پاریس, منطقه, یک منطقه قرمز "که در آن تعدادی از موارد است که رفتن به پایین اما همچنان بالا – بالاتر از ما برای امیدوار بود."

به عنوان بخشی از مرحله خروج از مستند, مدارس ابتدایی و اکثر کسب و کار — هر چند نه, کافه ها و رستوران ها — اجازه خواهد داشت برای بازگشایی به عنوان از آوریل 11, هر دو در قرمز و سبز مناطق. در دومی مناطق فیلیپ گفت: مدارس متوسطه کافه ها و رستوران ها ممکن است از اوایل ماه ژوئن اگر عفونت نرخ پایین باقی مانده است.

یک استثنا خواهد بود ساخته شده برای خارج از قلمرو صربستان و مونته نگرو که در آن "عفونت ها افزایش سریع" او اضافه کرد و هشدار داد که این مستند خواهد بود طولانی مدت وجود دارد.

تردید عمومی

این بیماری همه گیر کوروناویروس را کشته است تقریبا 26,000 نفر در فرانسه از ماه مارس 1, هر چند تعداد hospitalisations و ICU موارد کاهش یافته است به طور پیوسته در هفته های اخیر.

مانند دیگر دولت ها در سراسر اروپا و فرانسه است که کشتی با معمای بهترین روش برای بلند مستند اقدامات است که باید کتک اقتصاد خود را در حالی که رفع موج دوم از سرایت.

اولیه اقدامات پرده برداری در هفته گذشته به خود جلب کرد آتش از منتقدان که گفته بودند گیج کننده و زودرس است. در خصوص مخالفت با قانون گذاران و برخی از کارشناسان این پرسش را مطرح نکات مدارس بازگشایی و فعالیت گسترده و استفاده از حمل و نقل عمومی و دشوار محدودیت است که در ادامه به تحت تاثیر قرار مناطق کمتر آسیب دیده توسط ویروس.

دولت نیز تحت فشار عمیقا تردید در افکار عمومی.

با توجه به Odoxa-Dentsu مشاوره نظرسنجی منتشر شده توسط فرانسه اطلاعات در چهارشنبه 58 درصد از افراد مورد بررسی اعتماد ندارند دولت برای اجرای موفق مستند خروج از برنامه. بیش از دو سوم این باور مدارس قادر خواهد بود برای اطمینان از ایمنی دانش آموزان و معلمان و 74 درصد می گویند حمل و نقل عمومی را نمی توان امن (از جمله عظیم 80% در منطقه پاریس).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن