لوس آلامیتوس خاموش مشروط پس از مسابقه مدیره تصویب طرح

لس آنجلس — Los Alamitos خاموش است مشروط با کالیفرنیا مسابقه اسب هیئت مدیره تصویب طرح خود را به آدرس صدمات

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

لس آنجلس — Los Alamitos خاموش است مشروط با کالیفرنیا مسابقه اسب هیئت مدیره تصویب طرح خود را به آدرس صدمات و مرگ و میر در اورنج کانتی آهنگ.

هیئت مدیره رای دادند 6-0 دوشنبه اجازه می دهد تا لوس آلامیتوس به ادامه عامل. آن را به حال شده است در 10 روز مشروط شدن و در معرض خطر از دست دادن مجوز آن است که اجرا می شود از طریق Dec. 22.

با توجه به هیئت مدیره, 21 اسب مرده اند از مسابقه یا آموزش در مسیر در سال 2020 است.

"من می توانم به شما اطمینان دهم که همه ما در نوع شدید تمام این چیز" آهنگ صاحب اد Allred گفت: هیئت مدیره. "همه چیز اتفاق می افتد در خوشه گاهی اوقات. ما در حال رفتن به انجام همه چیز ما می تواند احتمالا به انجام همه چیز به درستی در آینده است."

آهنگ جدید ایمنی طرح شامل آموزش شیوه های precooled روش های پانل به بررسی نژاد نوشته و پس از حادثه ارزیابی.

یک دامپزشک خواهد بود اضافه شده به کارکنان در طول صبح ساعت آموزش به رعایت اسب به عنوان آنها را وارد کنید و خروج از مسیر. مسیر را تعیین ایمنی مباشر گشت پایدار منطقه را به رعایت دامپزشکان و پرسنل انبار روزانه.

دکتر ریک آرتور اسب مدیر پزشکی برای هیئت مدیره گفت: پیگیری سطح خوب است.

"آنچه که من در حال سوال و آموزش اسب-شیوه های مدیریت و سوال برانگیز دامپزشکی شیوه," او گفت:.

او با اشاره به متعدد و مکرر داخل مفصلی تزریق مشترک "اغلب بدون روش های تشخیصی." کسانی که تزریق یک محلول به یک اسب مشترک که حداکثر اثر دارو با قرار دادن آن در جایی که مورد نیاز است. این خطرات عبارتند از: عفونت و آسیب به مفاصل و حتی laminitis یک برنامه به طور بالقوه تهدید کننده زندگی رنج در اسب سم.

آرتور ملاقات با دامپزشکان در لوس آلامیتوس و "روشن ساخته است که اگر عمل دامپزشکی تغییر نمی کند, من نمی دریغ به توصیه به این هیئت مدیره و حتی محدود تر از پروتکل های."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب