مشارکت کم در انتخابات محلی فرانسه می گوید داستان از سرخوردگی

نگرانی های سلامت یک drawn-out کمپین به دلیل تاخیر رای توده رد از نهادهای دولتی و طاقت فرسا disenchantment با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

نگرانی های سلامت یک drawn-out کمپین به دلیل تاخیر رای توده رد از نهادهای دولتی و طاقت فرسا disenchantment با سیاستمداران تولید نزدیک به رکورد حضور کم رای دهندگان در روز یکشنبه دور دوم 2020 فرانسه در انتخابات شهرداری ها.

تبلیغات

فرانسه موج سبز دستگیر شده سرفصل های زیر یکشنبه رأی با محیط زیست, پارتی, اروپا Écologie Les های سبز (EELV) برنده شدن در شهرهای بزرگ مانند مارسی بوردو و لیون و استراسبورگ. اما پشت سبز رفت و برگشت در دور دوم انتخابات شهرداری ها نهفته است یکی دیگر از داستان: مشارکت کم.

در حالی که فرانسه به طور سنتی بالاتر میزان مشارکت چهره های از ایالات متحده و بریتانیا و بسیاری از کشورهای توسعه یافته شرکت سطح در آخرین نظرسنجی شده اند متناوب با استانداردهای. نزدیک به 60 درصد از این کشور 16.5 میلیون رای دهنده دور مانده از انتخابات – در اطراف 12 امتیاز بالاتر در دور دوم انتخابات شهرداری ها در سال 2014.

"رای ممتنع عمده ویژگی های این شب" به این نتیجه رسیدند Chloé مورن از نظر رصدخانه در ژان ژورس بنیاد در فرانسه 24 در انتخابات شب خاص است. این بالاترین رکورد در شهرستانها که در آن حزب سوسیالیست برنده مانند نانت (71.42 درصد) رن (68.32 درصد) و لیل (60 درصد). در لیون که در آن سبزی برنده رای ممتنع بودند حدود 62 درصد است.

ترس از آلودگی'

مدنی ضعف به وضوح مربوط به Covid-19 همه گیر که در حال حاضر تحت تاثیر میزان مشارکت در مارس 15 دور اول زمانی که تنها 55.4 درصد از رای دهندگان در سراسر کشور پای صندوق های رأی رفتند, obvservers گفت.

"زمینه بحران بهداشت و درمان است که هنوز هم بیش از رای دهندگان" تاکید کرد Bruno Cautrès محقق در مرکز مطالعات علوم سیاسی, پژوهش در علوم Po (CEVIPOF) در ایستگاه خبری Franceinfo. "ترس از آلودگی در ایستگاه های رای گیری" به رغم بهداشت اقدامات انجام شده بود یکی از موانع اصلی مشارکت" با توجه به Cautrès.

برای بسیاری از دور اول رای گیری که صورت گرفت دو روز قبل از فرانسه رفت و به سراسر کشور coronavirus مستند شد "نوع آسیب زا", مورن گفت.

با توجه به Sopra Steria نظرسنجی 43 درصد از پاسخ دهندگان اشاره به خطر ابتلا به Covid-19 به عنوان دلیل اصلی برای عدم شرکت.

انتخابات دوم دور معمولا برگزار شد یک هفته پس از اولین بار به تعویق افتاد در این سال سه ماه بیشتر مؤثر بسیج سطوح. "موضوع انتخابات شکسته شد," مورن گفت.

بسیاری از ناظران دیدن بالا رای ممتنع به عنوان یک انکار از شهرداران اگر چه نظر سنجی نشان می دهد آنها هنوز هم قدردانی توسط فرانسه در میان کسانی که در برگزاری سیاسی ،

طولانی ترین کمپین های نجومی در تاریخ پس از جنگ

دور دوم انتخابات شهرداری ها نیز مشخص شده توسط یک غیر معمول مبارزات طولانی ترین در فرانسه پس از جنگ تاریخ است. "نامزد حزب عدالت و قادر به مبارزه در بازارهای محلی برگزاری جلسات و تجمعات و یا دست کشیدن بر روی درب" Pierre Jacquemain سردبیر مجله باره گفت: فرانسه 24.

تحت مستند و اجتماعی فاصله اقدامات نامزدها مجبور شدند به کمپین آنلاین, اما "این نیست بسیج" انتخابات و یا رسانه ها به اندازه کافی" ادامه داد Jacquemain.

از سوی دیگر شرکت رای – یک رکورد پس از جنگ فرانسه که آمار آن نسبت 69.8 درصد در سال 2000 به ریاست جمهوری همه پرسی بود نه آینه در رقابت شهرستانها. مشارکت بالا بود در چندین شهر از جمله جنوب شهر پرپینان (52.8 درصد) و شرق شهر نانسی (57.9 درصد در مقایسه با 62.9 درصد در دور اول).

اما کم مردم در انتخابات است و نتیجه سیاسی گسترده در این کشور اشباع روند به گفته کارشناسان. "به غیر از مارس 2019 انتخابات پارلمانی اروپا که دیدم یک تجدید حیات در مشارکت رای دهندگان ما به تدریج شاهد شکل از دموکراسی مبتنی بر رای ممتنع در فرانسه" هشدار داد Cautrès اشاره کرد که در حالی که مردم در انتخابات بالا است برای انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات موفق به ایجاد انگیزه رای دهندگان به پای صندوق های رأی رفتند.

در Sopra Steria نظرسنجی 38 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که رای ندادند پس آنها بر این باور بودند که انتخابات را تغییر نمی هر چیزی در زندگی روزانه خود را در حالی که 27 درصد گفت: آن دلیل بود که آنها نمی مانند هر نامزد و یا لیست.

سرد قیام علیه نهادهای کشور'

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی ابراز "نگرانی" با توجه به Élysée کاخ ریاست جمهوری بیانیه ای که اشاره کرد که میزان مشارکت پایین بود: "خبر خیلی خوب نیست".

سنای فرانسه رهبر Gérard Larcher از مرکز-راست Les Républicains شد کمتر دیپلماتیک. "یک بار دیگر فرانسه رای ممتنع پیروزی او گفت:" پشیمان که "بی اعتمادی در راه است" از کشور است.

Jean-Luc Mélenchon, پوپولیستی رهبر فرانسه به چپ La France Insoumise (فرانسه Unbowed) حزب نگران مدنی "اعتصاب" خواستار آن را "یک قالب سرد قیام علیه نهادهای کشور". شرکت "فرم از متارکه" در حال حاضر تبدیل شده "در برابر قوانین بازی که مردم دیگر رضایت" او گفت:.

اما Mélenchon خود فرانسه Unbowed و حکم La République en Marche (LREM) بودند بزرگترین بازنده از روز یکشنبه انتخابات پیشرو مورن توجه داشته باشید که این گفتمان از بالا رای ممتنع در میان این سیاستمداران بود "یک راه برای به حداقل رساندن خود را شکست". آن باقی مانده است دیده شود که آیا سیاستمداران فرانسوی را از آن یاد بگیرند.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن