پاکسازی خواسته های ایران, آزادی های ایرانی و فرانسوی دانشگاهی فریبا Adelkhah

صادر شده در: 05/06/2020 - 18:07اصلاح: 05/06/2020 - 18:07 فرانسه روز جمعه از ایران خواست برای آزادی ایرانی و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

فرانسه روز جمعه از ایران خواست برای آزادی ایرانی و فرانسوی دانشگاهی فریبا Adelkhah او به عنوان مشخص شده یک سال پشت میله های زندان با حامیان شارژ او استفاده می شود به عنوان یک تراشه چانه زنی با تهران در یک بازی سیاسی است.

تبلیغات

Adelkhah یک انسان شناس و متخصص در فقه دستگیر شد در تاریخ 5 ژوئن 2019 شده است و در زندان بوده است.

ماه گذشته او داده شد و پنج سال حکم پس از محکوم امنیت ملی به اتهام.

او یکی از چندین خارجی و دوگانه اتباع برگزار می شود توسط ایران در چه فعالان محکوم به عنوان یک سیاست گروگان گیری با هدف اعمال فشار غرب است.

متولد شده در ایران در سال 1959 اما زندگی در فرانسه از سال 1977 Adelkhah را حفظ کرده است و بی گناهی او و همکاران و دیگر حامیان rubbished اتهامات عنوان شده علیه او. او در ادامه 49 روز اعتصاب غذا در اعتراض به او را شرایط.

"پیام من به مقامات ایران: عدالت اقتضا می کند که ما هموطن منتشر می شود بلافاصله" رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: در توییتر خواستار بازداشت "غیر قابل قبول است."

به مناسبت سالگرد او تصویر نمایش داده شده توسط شهردار پاریس Anne Hidalgo در نمای پایتخت فرانسه سالن شهر با شعار: "او مبارزه برای آزادی از آن ماست."

"فریبا Adelkhah گروگان از دولت ایران" ایرانی جایزه صلح نوبل, برنده جایزه حقوق و وکیل شیرین عبادی که در حال حاضر زندگی در تبعید گفت: در یک پیام ویدئویی.

"دولت تهران با استفاده از دو اتباع با در نظر گرفتن آنها را به گروگان و استفاده از آنها برای رسیدن به خود را در دستور کار سیاسی" او گفت:.

اما وزارت خارجه ایران, سخنگوی عباس موسوی هشدار داد پاریس در برابر تداخل در این مورد.

"خانم Adelkhah شده است موضوع مستقل و عادلانه رویه قضایی" او گفت:, و اضافه کرد که "فشار سیاسی و رسانه های کمپین را در هیچ راهی برای جلوگیری از اجرای حکم او."

'حل و فصل نمرات'

Adelkhah دستگیر شد با او شریک رولاند Marchal یک همکار دانشگاهی در دانشگاه پلیتکنیک دانشگاه در پاریس و متخصص در آفریقا است.

او به رادیو RTL گفت که دولت او بود "می خواهم که از دیگر بازداشت شدگان; لحظاتی وجود دارد که او مبارز و مبارزه برای آزادی و دیگران هستند که مشکل تر است."

Marchal آزاد شد و به فرانسه بازگشت و در ماه مارس پس از مقامات فرانسوی منتشر شد ایران مهندس Jallal Rohollahnejad که در معرض خطر استرداد به ایالات متحده در اتهام نقض تحریم.

این هفته مایکل سفید آمریکایی در ایران برگزار شد نزدیک به دو سال به خانه بازگشت, با ما اجازه می دهد دو دانشمندان ایرانی برای بازگشت به کشور خود.

در ماه دسامبر ایران نیز آزاد ما علمی Xiyue وانگ در ازای دانشمند مسعود سلیمانی و گفت: آن را باز کنید به بیشتر معاوضه.

چنین آشکار مبادلات را ساخته اند Adelkhah حامیان ترس است که ایران به دنبال چیزی در بازگشت برای او آزادی است.

او در پشتیبانی از گروه همکار دانشگاهیان بر این باورند که او دستگیر شده بود به دلیل یک "داخلی حل و فصل نمرات" و یا به "به دست آوردن آزادی ایرانیان بازداشت شده در اروپا و یا در ایالات متحده است."

بیشتر وضعیت پیچیده است که چنین دستگیری اتباع خارجی و اتباع دو است که توسط قدرتمند پاسداران و نه دولت ایران.

'هولناک فکر'

با وجود انتشار و همچنین نگرانی در مورد گسترش COVID-19 در زندان های ایران, Adelkhah است که نه تنها برجسته خارجی و یا تیم ملی برگزار شده توسط ایران.

ایران-تاجر آمریکایی سیامک نمازی برگزار شده است برای تقریبا نیمی از یک دهه در حالی که ایرانی نازنین Zaghari-Ratcliffe دستگیر شد و در مارس سال 2016 است که هنوز هم قادر به ترک این کشور با وجود اینکه اجازه خروج از زندان بر یک کردند.

انگلیسی-استرالیایی کایلی مور-گیلبرت در حال گذراندن 10 سال حبس به اتهام جاسوسی است. خانواده اش در ماه گذشته را رد کرد و گزارش می دهد که او تا به حال اقدام به خودکشی در زندان است.

قرار وثیقه از نیویورک-بر اساس مرکز حقوق بشر در ایران (کریسمس) گفت: مقامات ایران مسئول نگه داشتن زندانی از پشت میله های زندان خود را ببینید بازداشت به عنوان "زا" و می خواهید چیزی در بازگشت.

"این یک هولناک فکر می کردم. آن است که بسیار مایه تاسف است که ما مانند فریبا را در حال قرار دادن بر روی خط برای انجام معاملات از جمله" او به خبرگزاری فرانسه گفت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن