مرد سعی کشیدن یک اسلحه پر در افسران در درچستر اما آنها موفق به گرفتن آن دور پلیس می گویند

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک درچستر مرد - که با پوشیدن یک دستبند مچ پا - پس از یک گزارش از تیراندازی در منطقه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک درچستر مرد - که با پوشیدن یک دستبند مچ پا - پس از یک گزارش از تیراندازی در منطقه ایوانز و خیابان و Capen خیابان در درچستر حدود 11 p. m. روز دوشنبه.

به عنوان ماموران وارد در صحنه مشاهده کردند یک مرد با شتاب خود تسمه و اجرا فولر خیابان. مرد ادامه داد: فرار از طریق پشت حیاط و در نهایت به پایان رسید تا با پریدن بیش از یک حصار بر روی Fairmount خیابان که در آن افسران قادر به گرفتن او را. مرد اقدام به صعود یکی دیگر از حصار عقب بر روی فولر اما جای پای خود را از دست داده و باعث او را به سقوط. ماموران با نزدیک شدن نر بود که در تلاش برای رسیدن به یک اسلحه گرم در تسمه اما ناموفق بود با توجه به کمربند دست و پنجه نرم شکستن در حصار. یک مبارزه خشونت آمیز در گرفت بین پاسخ افسران و مشکوک بود که برای رسیدن به او اسلحه گرم. سرانجام ماموران توانستند به محل مظنون تحت بازداشت و بیشتر امن اسلحه گرم که مشخص شد به یک Smith & Wesson .40 کالیبر با محو شماره سریال حاوی هفت دور از مهمات زنده.

Darron Coplin, 22 متهم شد با در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات تخلیه اسلحه گرم در 500 فوت از یک خانه در اختیار داشتن یک ظرفیت بزرگ اسلحه گرم مقاومت در برابر بازداشت و خاطی پلیس می گویند.

پلیس نمی گویند چرا او با پوشیدن یک دادگاه دستور دستگاه GPS.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن