Man Utd, Chelsea مهر و موم بالا-چهار نقطه به عنوان لستر دست در لیگ قهرمانان

صادر شده در: 26/07/2020 - 19:15 منچستر یونایتد و چلسی مکان امن در لیگ قهرمانان با برد در روز پایانی فصل لیگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 مرداد 1399

صادر شده در:

منچستر یونایتد و چلسی مکان امن در لیگ قهرمانان با برد در روز پایانی فصل لیگ برتر در حالی که واتفورد و بورنموث تنزل می شد همراه با پایین باشگاه نوریچ سیتی.

تبلیغات

لیورپول بودند یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ماه گذشته اما وجود دارد بسیاری از مسائل در معرض خطر در فینال 90 دقیقه از یک کمپین است که آغاز شده در آگوست 9 سال گذشته و قطع شد با سه ماه coronavirus shutdown.

ایالات سوم به پایان رسید و پس از پر رو 2-0 برنده در لیگ قهرمانان در ضربات پنالتی مقابل لستر در حالی که چلسی به پایان رسید و در چهارم نقطه پس از ضرب و شتم گرگ 2-0 به لطف دو گل در سکته مغزی از نیمه وقت.

در انتهای دیگر جدول, Bournemouth و managerless واتفورد کاهش یافته و به قهرمانی در حالی که استون ویلا طرفداران نفس آه بزرگ امداد پس از آنها رسم آنها مورد نیاز در وست هام.

لستر در پنجم نقطه بازی در لیگ اروپا در فصل آینده که در آن آنها خواهد پیوست تاتنهام که درو 1-1 با کریستال پالاس به leapfrog گرگ.

فرانک لمپارد به چلسی مورد نیاز فقط یک قرعه کشی به مهر و موم لیگ قهرمانان صلاحیت برای مدت بعدی و دو گل در نیمه اول زمان توقف به آنها فضای تنفس.

ماسون کوه شلاق از یک ضربه آزاد به چلسی سرب و سمت خانه رفت و بیشتر در مقابل تقریبا بلافاصله زمانی که آرسنال تضعیف صفحه اصلی.

ایران که فرم غوطه ور در هفته های اخیر پس از آنها کشیده خود را به مشاجره برای لیگ قهرمانان قفل شد در 0-0 در نیمه وقت در کینگ پاور استادیوم.

اما آنها در نهایت شکست بن بست در دقیقه 71 هنگامی که برونو فرناندز گل از نقطه پنالتی پس از آنتونی رزمی شد طرح میتوانست. جسی Lingard گل دیر به مهر و موم پیروزی.

نتیجه یک آسانسور برای Solskjaer که تیم تضعیف و خاموش سرعت در اوایل این فصل است اما تلخ برای برندان راجرز لستر که معترضان در چهار صفحه برای تقریبا تمام مبارزات انتخاباتی.

سقوط نبرد

واتفورد که اخراج نایجل پیرسون در اوایل این ماه آغاز شده و در فاجعه مد زمانی که آنها اذعان یک ضربه پنالتی در دقیقه در امارات.

کریگ داوسون floored آرسنال رو به جلو Alexandre Lacazette و پس از طولانی VAR بررسی اتلتیک بیلبائو جمع خانه نتیجه نقطه ضربه.

سرنوشت خود را به طور موثر و موم شده توسط بیشتر در نیمه اول با گل از کیه Tierney و بیلبائو و پا زدن های سقفی در هر تروی Deeney پنالتی و دنی ولبک اعتصاب به آنها امیدوارم.

Bournemouth, ضرب و شتم اورتون 3-1 در Goodison Park اما نیاز West Ham به ضرب و شتم استون ویلا برای زنده ماندن.

جک گریلیش اواخر هدف برای ویلا بود یک ضربه چکش اما سمت خانه به طور چشمگیری وارد یک دقیقه بعد از طریق آندری Yarmolenko. این ویلا برگزار شد به امن خود را در لیگ برتر بقا.

یک گل زود هنگام توسط هری کین قرار داده و تاتنهام در مقابل در برابر کریستال پالاس اما کاخ تساوی در اوایل نیمه دوم از طریق جفری Schlupp. که به اندازه کافی برای خوزه مورینیو را به پایان برساند در ششمین موقعیت.

لیورپول ضرب و شتم 3-1 نیوکاسل تا پایان فصل در 99 امتیاز و دوم قرار می گیرد, منچستر سیتی به پایان رسید فصل با شکوفا خرمن کوبی نوریچ 5-0 برای رسیدن به 102 اهداف این کمپین است.

در جای دیگر برایتون ضرب و شتم 2-1 برنلی و ساوتهمپتون ضرب و شتم شفیلد یونایتد 3-1.

لستر را جیمی Vardy برنده بوت طلایی با 23 گل.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب