ماساچوست کالج ها وظیفه دارند که برای محافظت از دانش آموزان از مستی تجاوز جنسی اما این وظیفه تنها می رود تا کنون قوانین دادگاه

عالی قضایی دادگاه امروز که یکی در شمال شرقی دانشجویی مدعی شد یک تجاوز جنسی در حالی که او مست بود و نه شرقی گسل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

عالی قضایی دادگاه امروز که یکی در شمال شرقی دانشجویی مدعی شد یک تجاوز جنسی در حالی که او مست بود و نه شرقی گسل.

اما در آن حاکم امروز دولت بالاترین دادگاه گفت: شمال شرقی رفت و بیش از حد در آن استدلال حقوقی است که مرگ در loco parentis - نظریه که کالج ها گسترده اند می گویند در طول زندگی خود دانش آموزان - مدارس به معنی هرگز نمی تواند مسئول برگزار می شود هنگامی که یک دانش آموز جنسی, حملات دیگری در حالی که مست.

در واقع مدارس انجام یک نقش به جلوگیری و یا اقدام در این حملات به ویژه در میان آسیب پذیر دانشجوی سال اول - اما تنها اگر آنها هشدار داده و یا به نحوی در پیشبرد دانم که چیزی شبیه به آن ممکن است اتفاق می افتد - دادگاه حکم داد.

در مورد قبل از آن قضات در نظر گرفته شده مورد دو سال اول که من مست در یک پارتی هالووین در سال 2013 - زن مست او شروع به پرتاب کردن در یک حمام و مرد نیز مست اگر نه به آن حد که به طور داوطلبانه به راه رفتن او به اتاق خود تنها او را به اتاق خود که در آن آنها سپس رابطه جنسی داشته است.

یک دانش آموز انضباطی هیئت مدیره تصمیم گرفت دو بار که هیچ تجاوز جنسی صورت گرفت که زن هرگز گذشت - ناخودآگاه فرد نمی تواند رضایت جنسی - و که او تا به حال هیچ اعتراض به این عمل می کند تا پس از آن زمانی که او شکایت به دوستان. شمال شرقی و پلیس نیز کاهش یافته است را به اتهام یا به جلو پرونده به پلیس بوستون.

زن شکایت کرد در شمال شرقی این استدلال که آن را تا به حال وظیفه هر دو تحت یک قرارداد با دانش آموزان و تحت عنوان و فدرال IX ممنوعیت تبعیض جنسی و برای محافظت از خود است که با آن موفق به انجام این کار.

دادگاه اجازه داده که چگونه دو شمال شرقی ساکن دستیاران - هر دو رشته را دقیقا درخشش آن شب از آنجا که آنها اجازه این حزب که در آن دانش آموزان زیر سن قانونی بودند swigging الکل به ادامه. اما دادگاه ادامه داد: یکی درست زمانی که زن شروع به پرتاب کردن و چک او را به مطمئن شوید که او خوب بود - و او بود که با کمک دیگر دانشجویان بودند که به او آب و کراکر و ماندن با او. به طور مشابه یک ناظر در خوابگاه این دو هر دو در زندگی به هیچ چیز اشتباه زمانی که آنها جفت بررسی می شود در حالی که آنها ممکن است به نظر می رسد مست و نه به نظر می رسد در آستانه سقوط دادگاه گفت.

به عنوان بخشی از آن دفاع شرقی استدلال کرد که غیر قانونی مصرف الکل است و دیگر چیزی برای دانشگاه ها می تواند به طور فعال در مقابله با تحت استاندارد فعلی که دانش آموزان هستند و, در واقع, بزرگسالان قادر به تصمیم گیری خود را و اشتباهات.

نه چندان سریع SJC مقابله:

آن نیست که یک دانش آموز japanese, ژاپنی, پرستار هر معقول انتظار حفاظت از خود و یا کالج و یا دانشگاه اگر دانشجو مست می شود. بر خلاف برخی از دادگاه ها ما را نه تایید این دیدگاه است که پایان عصر در loco parentis توجیه موثر "قضایی اعطای دانشگاهی ایمنی برای پیامدهای دانش آموز مصرف الکل."

در Mullins ما را رد کرد که موقعیت و مشاهده شده است که "این واقعیت که یک کالج نیاز به پلیس اخلاق ساکن آن دانش آموزان است . . . نه حق آن را به رها کردن هر گونه تلاش برای اطمینان از ایمنی فیزیکی."

دادگاه ادامه داد:

در حالی که دانشگاه ها و کالج ها با این وجود در حال "مسئول نظارت و کنترل تمام جنبه های دانش آموزان خود را' زندگی" معاصر پارادایم دانشگاه و دانشجو رابطه به رسمیت می شناسد که دانشجويان "حق حریم خصوصی و تمایل خود را برای استقلال ممکن است در تضاد با خود نارسی و نیاز به حفاظت است." دیدن Dzung Duy Nguyen, 479 جرم است. در 451-452. بر این اساس ما رد متهمان پتو مشاجره که لزوما دانشگاه ها هیچ رابطه خاص با به طور داوطلبانه مست دانش آموزان است.

با توجه به این تلاش های آن قابل پیش بینی است که یک دانش آموز را منطقی تکیه بر خود و یا کالج یا دانشگاه برای کمک در این رویداد مربوط به الکل اضطراری است. ...

اعتماد است به خصوص قابل پیش بینی برای دانش آموزان سال اول مانند شاکی که در شمال شرقی مورد نیاز برای زندگی در محوطه دانشگاه در خوابگاه.

و بنابراین دادگاه تدوین یک قانون برای کالج ها به شرح زیر است:

پس از وزن این ملاحظات نتیجه می گیریم که یک دانشگاه ویژه ارتباط با دانش آموزان خود و یک مسئول وظیفه را معقول و منطقی اقدامات لازم برای محافظت از دانش آموزان از آسیب های مرتبط با مصرف الکل مرتبط با شرایط اضطراری در زیر شرایط باریک. هنگامی که یک کالج یا دانشگاه به شناخت واقعی از شرایط است که می تواند یک فرد معقول و منطقی به این نتیجه که یک دانشجو در محوطه دانشگاه است در معرض خطر قریب الوقوع جدی آسیب فیزیکی به علت مسمومیت با الکل و آنقدر مست که دانش آموز ناتوان از کمک به او و یا خودش را به کالج و یا دانشگاه است وظیفه را مناسب اقدامات برای حفاظت از دانشجو از آسیب.

بازگشت به ویژگی های کت و شلوار در دادگاه گفت: شمال شرقی تا به حال هیچ "دانش واقعی" که در "خطر قریب الوقوع جدی آسیب فیزیکی به علت مسمومیت با الکل" که شب.

او تبدیل ارائه می دهد کمک از یک RA, دانش آموزان در ابتدا ارائه شده به او را به خوابگاه خود او پیامک دوستان چندین بار در طول شب و حتی پس از پیچ کردن در اتاق بدون نشان می دهد هر گونه خطر قریب الوقوع است. همچنین دادگاه ادامه داد: نه او و نه دوستان او نشان داد هر گونه نگرانی در مورد مرد قبل از دانشگاه پلیس تا به حال به هیچ رکورد که تا به حال انجام هر چیزی اشتباه است و هیچ شواهدی وجود ندارد که هر یک از RAs یا خوابگاه ناظر به حال تصوری او آوردن او را به اتاق خود ،

وجود دارد هیچ نشانه ای در پرونده که A. G. [مرد] و یا هر گونه دیگر شرکت کنندگان عمل نامناسب نسبت به شاکی در این حزب است. حين و بعد از او قادر به برقراری ارتباط با دیگر دانش آموزان هر دو در فرد و از طریق پیام متنی, و مدیریت مسمومیت. به سوی پایان, پارتی, اسمیت [یکی از RAs] گفته شد که دو دانش آموزان خواهد اسکورت شاکی برگشت به خوابگاه. بر اساس این مشاهدات آن را نداشته اند قابل پیش بینی است که A. G. خواهد حمله شاکی بعد از آن شب.

و نظارت کردن که بررسی آنها را به خوابگاه خود?

هیچ نشانه ای وجود دارد که A. G. بود اقدام به شدت و یا از نظر جنسی نسبت به شاکی یا این که شاکی به نظر می رسد خطرناکی مست که در آن نقطه. صرف حضور یک مست زن جوان در این شرکت از یک مست مرد جوان به عنوان آنها بازگشت به مشترک خود را در سالن محل اقامت نمی کند بدون بیشتر نشان می دهد که یک جرم یا آسیب فیزیکی قریب الوقوع است.

و بنابراین:

با توجه به تمام اطلاعاتی که در شمال شرقی تا به حال در اختیار آن بود و نه قابل پیش بینی است که شاکی بود در خطر در زمان اتهام حمله.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب