روغن موریس نشت : نژاد ارتش داوطلب برای مهار فاجعه زیست محیطی

صادر شده در تاریخ: 11/08/2020 - 17:23 ارتشی از داوطلبان در حال تقلا برای مهار نشت نفت فاجعه بار است که مایل ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

صادر شده در تاریخ:

ارتشی از داوطلبان در حال تقلا برای مهار نشت نفت فاجعه بار است که مایل از خط ساحلی دست نخورده موریس را ویران کرده است پس از یک تانکر ژاپنی، MV Wakashio، زمین را از ملت جزیره در هفته گذشته زد.

تبلیغات

هزاران داوطلب، از جمله ماهیگیران، دانشجویان و مربیان غواصی، از روز جمعه به ساحل نزدیک شهر کوچک ماهبورگ می رسن تا در عملیات پاکسازی گسترده دست به قرض ببخشند.

الدریج لاروباربه، دانشجوی مدیریت محیط زیست به خبرگزاری فرانسه گفت: «من و دوستانم امروز به اینجا آمدیم تا به خاطر تخریب محیط زیست مان دست قرض بگیرم.

کل محیط زیست دریایی تحت تاثیر نفت سنگینی که از کشتی ریخته شده، قرار گرفته است. ما بسیار تحت تاثیر این مشکل قرار می. به عنوان جوانان، این اولویت اصلی ما برای محافظت از مردخانه ما در ماهبورگ است."

داوطلبان همچنین در ساخت بوم های شناور بداهه، نگه داشتن نفت، پر کردن آنها از کاه، برگ و حتی انسان کمک کرده اند.

مهمانخانه ها را ارائه کرده اند محل اقامت رایگان به داوطلبان و برخی از سالن مو شده اند ارائه تخفیف به کسانی که مو دادن.

Wakashio نشت نفت پس از برخورد یک صخره مرجانی در 25 ژوئیه آغاز شد.

بیش از هزار تُن نفت از کشتی زده شده، صخره های آلوده کننده، جنگل های حرا و زندگی دریایی در فاجعه زیست محیطی بی سابقه ای برای کشور مشاهده کرده اند.

اکنون، خدمه نجات در مسابقه ای در برابر زمان هستند تا جلوی 2500 تن نفت را که هنوز در کشتی هستند از نشت به دریا متوقف کنند، با وجود این، مقامات هشدار دهنده ترک در بدنه کشتی در حال بدتر شدن و شکستن خطرات گراز از هم می پاشد.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب