MBTA برای پیشبرد خط آبی تعمیر کار مرکز شهر; است که به دنبال پروژه های دیگر است که می تواند انجام شود هر چه زودتر با زمان کم ridership

توسط adamg در پنج شنبه, 05/08/2020 - 7:13 MBTA امروز اعلام کرد که آن را به بسته خط آبی در مرکز شهر بوستو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

MBTA امروز اعلام کرد که آن را به بسته خط آبی در مرکز شهر بوستون به مدت دو هفته در این ماه به انجام پیگیری تعمیرات در اصل برنامه ریزی شده برای یک سری از تعطیلات آخر هفته بعد از این سال.

خاموش شدن از خط آبی بین Bowdoin و آکواریوم شروع می شود ممکن است 18. اتوبوس را جایگزین قطار در آن زمان با T و گفت آن را به مطمئن شوید به اندازه کافی اتوبوس برای اطمینان اجتماعی فاصله برای چند نفر - تقریبا همه کارگران ضروری - در حال حاضر سوار آبی خط.

این خط آبی کار قبلا برنامه ریزی شده بود از طریق یک سری از آخر هفته انحرافات بعد از این سال و انجام این کار در حال حاضر اجازه می دهد تا اتمام آن در زمانی که هر دو حمل و نقل ridership و ترافیک در جاده که اتوبوس شاتل استفاده خواهد شد بسیار پایین تر از آن است که به احتمال زیاد ،

T در حال حاضر به دنبال در این که آیا وجود دارد از دیگر پروژه های تعمیر آن می توانید در طول نسبی خرابی که زمان اجتماعی کاهش سرعت ممکن است اجازه می دهد. در بیانیه ای تی مدیر کل استیو Poftak گفت:

کار انجام شده در این بسته منجر به مزایای متعدد از جمله افزایش سرعت قطار کوتاه تر زمان سفر و بیشتر قابل اعتماد خدمات برنامه است. تمرکز اصلی ما همچنان به ایمنی به خصوص در طول COVID-19 وضعیت با MBTA را شاتل طرح از جمله اقدامات است که ترویج و اجتماعی فاصله. ما می دانیم که این انحرافات ناراحتی می شود اما خدمات تعلیق اجازه می دهد تا ما را تسریع بحرانی مسیر و تونل زیرساخت های کار و حذف محدودیت های که در حال حاضر محدود کردن سرعت قطار.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن