آنگلا مرکل: آلمان دوباره باز خواهد شد که "ترمز اضطراری" در مورد Covid-19 سنبله

صادر شده در: 07/05/2020 - 06:21Modified: 07/05/2020 - 06:20 آنگلا مرکل اعلام کرد مراحل در روز چهارشنبه به سه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

آنگلا مرکل اعلام کرد مراحل در روز چهارشنبه به سهولت coronavirus مستند در آلمان اما در همان زمان راه اندازی یک "ترمز اضطراری" مکانیسم اجازه می دهد برای تمدید محدودیت در مورد عفونت انتخاب کنید تا دوباره.

تبلیغات

اعلام پایان فاز اول این بیماری همه گیر در آلمان مرکل گفت که هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن در جنگ در برابر ویروس که کتک بزرگترین اقتصاد اروپا.

دولت تصمیم خواهد گرفت که در یک بسته محرک اقتصادی در ماه ژوئن مرکل گفت این بود "بسیار بلند پروازانه" قاب زمان.

آلمان رفت و به مستند در ماه مارس شامل coronavirus سرایت. آن نرخ تولید مثل شده است در حال سقوط برای چند روز و مرکل گفت که در حال حاضر به طور مداوم زیر 1 - به معنی یک فرد مبتلا به این ویروس کمتر از یک دیگر به طور متوسط.

"ما در یک نقطه که در آن ما هدف از کند کردن روند گسترش این ویروس به دست آمده است و ما شده اند قادر به محافظت از سلامت سیستم... پس از آن ممکن است به بحث و توافق بر برنامه های تسهیلی پولی," مرکل به خبرنگاران گفت:.

تحت اقدامات مورد توافق با آلمان 16 دولت فدرال رهبران مردم از دو خانواده خواهد بود اجازه ملاقات و بیشتر مغازه ها باز خواهد شد ارائه اقدامات بهداشتی در محل هستند.

اما دستورالعمل در مردم حفظ فاصله 1.5 متر (5 فوت) از یکدیگر و دهان و بینی ماسک در حمل و نقل عمومی در محل باقی می ماند.

آلمان بوندسلیگا لیگ فوتبال می توانند رزومه در نیمه دوم اردیبهشت مرکل گفت.

مدارس را به تدریج شروع reintroducing همه دانش آموزان و مراقبت های اورژانسی برای مهد کودک-کودکان خواهد بود گسترش یافته و جزئیات مربوط به تنظیم متحده است.

مردم در مراقبت از خانه ممکن است دوباره به طور منظم بازدیدکننده داشته است از "تماس دائم فرد" مرکل گفت که پس از گفتگو با رهبران منطقه ای.

طرح خود را شامل یک "ترمز اضطراری" یک fail-safe که تحت محدودیت خواهد بود اگر دوباره به راه افتادند منطقه ثبت بیش از 50 عفونت های جدید در هر 100,000 نفر در هفت روز.

"اگر چیزی اتفاق می افتد به صورت محلی ما نمی خواهد صبر کنید تا آن را از طریق کل جمهوری بلکه ما در عمل به صورت محلی" مرکل گفت.

او گفت که او تا به حال یک احساس خوب در مورد چهارشنبه تصمیم گیری به خصوص با توجه به ترمز اضطراری, اما هشدار داد: "ما باید مراقب باشید که ما نمی از دست دادن کنترل این چیز."

تعداد تایید coronavirus موارد در آلمان افزایش یافته 947 به 164,807 داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی نشان داد که اوایل روز چهارشنبه. گزارش مرگ و میر افزایش 165 به 6,996.

دولت فدرال و دولت های ایالتی خواهد شد صبر کنید و ببینید که چگونه کاهش اقدامات تابه خارج مرکل گفت: "ما در حال حاضر به صورت یک مرحله که در آن وجود خواهد داشت مقدار زیادی بیشتر (فرد به فرد) تماس از مورد بود تا به حال."

"ما پس از پررنگ مسیر. ما می توانیم به یک کمی جسورانه اما ما باید محتاط باقی می ماند."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب