مینیاپولیس شورای شهر وعده برای از بین بردن پلیس

صادر شده در: 08/06/2020 - 04:32 اداره پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس برچیده خواهد شد و بازسازی شده شهر نمایند

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

صادر شده در:

اداره پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس برچیده خواهد شد و بازسازی شده شهر نمایندگان گفت: از اواخر یکشنبه و پس از مرگ در بازداشت جورج فلوید موجب سراسر کشور تظاهرات مورد نژادپرستی در اجرای قانون است.

تبلیغات

"ما متعهد به از بین بردن پلیس به عنوان ما آن را می دانم در شهر مینیاپولیس و بازسازی با جامعه ما یک مدل جدید از امنیت عمومی است که در واقع نگه می دارد جامعه ما امن" رئیس شورای لیزا خم کن سی ان ان گفت.

عضو شورای الندرا کانو توییتی که این تصمیم از طریق "حق وتو-اثبات اکثریت MPLS شورای شهر" که موافقت کردند که اداره پلیس "است reformable و ما در حال رفتن برای پایان دادن به زمان policing سیستم."

سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس شده است به اتهام قتل در مارس 25 مرگ جورج فلوید پس از اطرافیان تصویری نشان داد که افسر زانو دوخته بر فلوید گردن برای نزدیک به دو ساعت در حالی که او التماس کرد برای زندگی خود و نام مادر خود را.

این آخرین مورد از سفید و مقامات مجری قانون بودن مقصر مرگ گزارشی فرد است.

فلوید از مرگ برانگیخته دو هفته بیشتر از تظاهرات مسالمتآمیز در سراسر کشور علیه نژادپرستی در آمریکا اجرای قانون است. برخی از راهپیمایان را به نام پلیس به defunded.

در سال گذشته یک سیاه سابق مینیاپولیس افسر پلیس محکوم به 12 سال و شش ماه زندان برای حمله گزارشی سفید بانوی استرالیایی در تلاش برای گزارش جرم و جنایت است.

خم کن سی ان ان گفت او به دنبال تغییر بودجه پلیس نسبت به جامعه مبتنی بر استراتژی و شورای شهر می خواهم در مورد چگونه به جای فعلی اداره پلیس.

"ایده داشتن هیچ اداره پلیس است که قطعا در کوتاه مدت," او اضافه شده است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن