MIT, Harvard, شکایت بیش از یخ حکومت که بوت دانشجویان خارجی در خارج از کشور; می گویند دولت به نظر می رسد به عمد ایجاد هرج و مرج

MIT و هاروارد امروز خواسته یک قاضی فدرال برای جلوگیری از یخ جدید حاکم که نیروی دانشجویان خارجی در حال حاضر در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

MIT و هاروارد امروز خواسته یک قاضی فدرال برای جلوگیری از یخ جدید حاکم که نیروی دانشجویان خارجی در حال حاضر در دانشگاه ثبت نام کرد اینجا یا پیدا کردن مدارس است که آموزش آنها در فرد و یا کشور را ترک کنند.

به عنوان بسیاری از مدارس دیگر دانشگاه هاروارد و MIT اعلام کرده اند سقوط قصد دارد برای انجام کلاس های آنلاین حتی برای دانش آموزان مجاز به در پردیس زندگی - تنها سالمندان در MIT و عمدتا دانشجویان سال اول در دانشگاه هاروارد - به دلیل Covid-19 نگرانی. جدید یخ مقررات اعلام کرد: بدون اطلاع قبلی در روز دوشنبه خواهد پیچ هر دو دانش آموزان و کالج ها در سراسر کشور و نقض قانون فدرال دو می گویند.

یخ عمل برگ صدها نفر از هزاران نفر از دانشجویان بین المللی با هیچ آموزشی از گزینه های در داخل ایالات متحده است. تنها چند هفته از شروع ترم پاییز این دانش آموزان تا حد زیادی قادر به انتقال به دانشگاه ارائه در دانشگاه, راهنما وجود یخ پیشنهاد که آنها ممکن است انجام این کار برای جلوگیری از حذف از کشور است. علاوه بر این برای بسیاری از دانش آموزان از بازگشت به کشورهای خود را برای شرکت در آموزش آنلاین غیر ممکن است غیر عملی, گران, و/یا خطرناک است.

یخ را در عمل نیز برگ دانشگاههای سراسر کشور از جمله دانشگاه هاروارد و MIT در وضعیت غیرقابل دفاع یا در حال حرکت رو به جلو خود را با دقت کالیبره متفکر و تصمیم گیری های دشوار برای ادامه برنامه های درسی خود را به طور کامل و یا تا حد زیادی آنلاین در پاییز سال 2020 - که زیر یخ جدید, بخشنامه را تضعیف می کند, آموزش و پرورش, ایمنی و چشم انداز آینده خود را به دانش آموزان بین المللی و جامعه دانشگاه - و یا به تلاش, تنها با هفته قبل از کلاس های رزومه به ارائه حضوری آموزش و پرورش با وجود این قبر خطر برای بهداشت عمومی و ایمنی است که چنین تغییری مستلزم.

آنها را اضافه کنید:

با همه ظواهر یخ تصمیم نشان دهنده تلاش های دولت فدرال به زور دانشگاهها برای بازگشایی کلاس های حضوری که نیاز به مسکن دانشجویان در پر بسته بندی شده مسکونی سالن وجود دانشگاه ها' قضاوت آن است که نه امن و نه حاکی توصیه به انجام این کار و به زور چنین بازگشایی زمانی که نه دانشجویان و نه دانشگاه ها باید زمان کافی برای واکنش نشان می دهند و یا به آدرس های اضافی خطرات به سلامت و ایمنی از جوامع خود. این اثر - و شاید حتی هدف - برای ایجاد به عنوان بسیاری از هرج و مرج در دانشگاه ها و دانشجویان بین المللی که ممکن است.

دانشگاه ها و دانش آموزان برنامه ریزی شده است که 2020-2021 سال تحصیلی برای سال در تکیه بر روی یخ را به رسمیت شناختن است که COVID-19 pandemic مجبور بین المللی اجازه می دهد دانش آموزان در کشور باقی می ماند حتی اگر مطالعات خود را تا به حال منتقل شده است به طور کامل آنلاین. یخ را فسخ که به رسمیت شناختن شکست خورده به نظر متعدد سنگین منافع خود را خودسرانه و هوس باز و سوء استفاده از اختیار. بیشتر یخ را در عمل رویه معیوب زیر اداری روش عمل می کنند. باید آن را کنار بگذارند و دولت ملزم به رعایت هدایت آن را به جلو در ماه مارس و در کدام دانشگاه ها و دانش آموزان با اتکا در برنامه ریزی یک ترم پاییز در حین بیماری همه گیر.

به طور جداگانه MIT جمهور L رافائل Reif با ارسال نامه ای به دانشگاه MIT دانش آموزان و کارکنان این صبح:

ما دانشجویان بین المللی در حال حاضر بسیاری از سوالات در مورد ویزای سلامت خود خانواده خود را و توانایی خود را برای ادامه کار به سمت یک MIT مدرک. ناگفته اما بی تردید یکی بیشتر سوال: من خوش آمدید?

در دانشگاه ام آی تی پاسخ به صراحت بله است.

دانشگاه MIT قدرت است و مردم خود را – بدون توجه به جایی که آنها آمده است. من می دانم دست اول اضطراب از ورود به این کشور به عنوان یک دانش آموز هیجان زده برای پیشبرد آموزش و پرورش اما جدا از خانواده من با هزار مایل است. من هم می دانم که استقبال جهان را درخشان ترین و با استعداد ترین و با انگیزه دانش آموزان ضروری است آمریکا قدرت است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن