MLB پیشنهاد طرح برای سال 2020 فصل به صاحبان روز دوشنبه

لیگ اصلی بیس بال است ومیگوید نزدیک به یک طرح به صورت بالقوه 2020 فصل است. لیگ برتر خواهد شد برگزاری یک کن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 اردیبهشت 1399

لیگ اصلی بیس بال است ومیگوید نزدیک به یک طرح به صورت بالقوه 2020 فصل است.

لیگ برتر خواهد شد برگزاری یک کنفرانس با باشگاه صاحبان دوشنبه برای بحث در مورد برنامه های خود را با توجه به گزارش های ورزشی را کن روزنتال. اگر صاحبان توافق بر طرح های لیگ خود را در حال حاضر پیشنهاد به اتحادیه بازیکنان روز سه شنبه.

لیگ است که هنوز هم با هدف به شروع فصل در اوایل ماه جولای که باید اجازه می دهد برای حدود 80-بازی برنامه.

تیم را از مخالفان خود را بدست آورد و همان جغرافیایی بخش در مقابل لیگ. یک لیگ ملی غرب باشگاه مانند غول خواهد چهره تیم از NL غرب (دایاموند بکس, رشته کوه های راکی داجرز و Padres) و آل غرب (یک Astros فرشتگان ملوانان و تفنگداران) برای کاهش سفر در میان coronavirus بیماری همه گیر.

گسترش postseason را دنبال کوتاه فصل شامل هفت تیم در هر لیگ به جای پنج. تحت این پیشنهاد این تیم با بهترین رکورد در هر لیگ را دریافت حافظ در وحشی-کارت گرد و پیشرفت به بخش سری, در هر ورزشی را گزارش. دو بخش دیگر برندگان و کارت های وحشی با بهترین رکورد را پایین سه کارت های وحشی در بهترین سه wild-کارت دور.

اما این طرح امکان پذیر خواهد بود تنها در صورتی که لیگ و اتحادیه بازیکنان رسیدن به یک توافق مالی. لیگ معتقد است که آن را بیشتر صرف حقوق بازیکن از این امر کسب درآمد به طور منظم برای هر فصل بازی بدون فن.

حتی یک برنامه رسمی خواهد بود موضوع را تغییر دهید. هر دو لیگ و اتحادیه ها در رحمت شیوع وقتی که می آید به برنامه مکان برنامه های پشتیبان اگر یک بازیکن تست های مثبت و تصمیم گیری های مالی.

در جای دیگر

UFC را ارائه می دهد

لیگ یک طرح

UFC رئیس دانا سفید می خواستم مبارزه عمده کارت هفته پیش. او با اعتماد به نفس تیم او می تواند آن را بکشد که آیا آن را در زمان مکان در زمین های قبیله ای در یک جزیره خصوصی و یا در هر یک از 10 متحده ارائه به میزبان آن است.

Coronavirus تست. فن-رایگان آرنا. اجتماعی فاصله. خود انزوا. سفید نگاه در جزئیات است که به نظر می رسید بیش از حد پیچیده و بیش از حد مخاطره آمیز صرفا به عنوان چالش های اضافی.

"من می دانستم که ما می تواند این کار را انجام," او گفت: پس UFC 249 شنبه شب. "من می دانستم که ما می تواند آن را کشف کردن."

سفید و UFC شبیه برندگان بزرگ خود را زیر محرک نمایش در یادبود سربازان عرصه در جکسون ویل فلوریدا., یک رویداد است که می تواند در خدمت به عنوان یک طرح برای ورزش های دیگر لیگ به عنوان آنها شروع به سر در جهانی همه گیر.

NFL, NBA, NHL, لیگ اصلی بیس بال و نسکار همه را به یک چشم در چگونه UFC با نزدیک شدن و به کار گرفته عمده انسان محور رویداد ورزشی در ایالات متحده از جدید کروناویروس توقیف این کشور نزدیک به دو ماه پیش است. UFC ایجاد 25-صفحه سند به آدرس بهداشت و پروتکل های ایمنی که شامل ضد عفونی هشت ضلعی بین حملات و الزامی آزمون و ماسک برای تقریبا هر کس در حضور.

UFC دارای دو بیشتر در مبارزه با شب این هفته در جکسون ویل شنبه آغاز و برنامه ای برای اداره بیش از 1000 بیشتر coronavirus آزمون برای همه برنامه ریزی شده به شرکت.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب