اکثر بوستون نمایندگان می خواهم که به T به نزدیک ایستگاه های مترو پس از تظاهرات

بستن ایستگاه تی پس از تظاهرات تنها ایجاد شرایط خطرناک برای افرادی که فقط می خواهم به خانه چندین شهر بوستون نما

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

بستن ایستگاه تی پس از تظاهرات تنها ایجاد شرایط خطرناک برای افرادی که فقط می خواهم به خانه چندین شهر بوستون نمایندگان گفت: امروز.

اما این شورا را به طور رسمی به ثبت با یک قطعنامه خواستار T برای جلوگیری از بستن ایستگاه های نزدیک به شب زنده داری و اعتراض در سایت خود را به طور منظم دوشنبه جلسه به دلیل دو نمایندگان در اعتراض, که به معنی آن را به جای رفتن به شورای کمیته برای یک جلسه قبل از شورا رای.

نمایندگان میشل وو (بزرگ), جولیا الله مهاجرانی (در مقیاس بزرگ) و Kenzie Bok (Back Bay, چراغ تپه Fenway ماموریت هیل) پیشنهاد یک قطعنامه یکی برای نگه داشتن ایستگاه های باز به طوری که مردم می توانند به خانه بعد از تظاهرات یکی به اصرار T به ادامه آن سیاست جدید از اجازه دادن به پلیس با استفاده از T اتوبوس برای رسیدن به تظاهرات.

Bok, که گفت که او به صرف چند ساعت در بوستون مشترک در روز یکشنبه تظاهرات گفت او خشم بود که هزاران نفر از مردم ورزش اول خود را اصلاح حقوق نمی تواند به راحتی به خانه چون T تعطیل آن ایستگاه در مرکز شهر.

"این یک خطای بزرگ قیامت," او گفت:, و اضافه کرد او دریافت تماس های متعدد از او عقب خلیج ترکیبات مورد افراد جوان جریان را مشترک المنافع خیابان بازار در تلاش برای ترک مشترک پس از مشترک شب زنده داری به پایان رسید و ایستگاه ها بسته شدند. اگر هر چیزی را با ساخت آن را سخت تر برای تمام کسانی که مردم را متفرق ایستگاه خاموش شدن ناگهانی وضعیت مرکز شهر خطرناک تر است, او گفت:.

عضو شورا اد فلین (جنوب بوستون جنوبی پایان, مرکز شهر, محله چینی ها) توافق کردند که معترضان نیاز به یک راه امن به خانه اما افزود که پلیس و دیگر اولین پاسخ دهندگان نیاز به یک راه امن برای رسیدن به نقاط مشکل بالقوه نیز هست.

عضو شورای فرانک بیکر (درچستر), عصبانیت محکوم کرد این قطعنامه است. او گفت: آنچه او را تماشا در تلویزیون یکشنبه شب "شبیه یک شورش به من" و این که او است که در مورد به T برای حفظ ایستگاه های باز به تظاهر. "پلیس گرفتن ضرب و شتم تا تعدادشان کمتر توسط معترضان و طرفداران" و همه آن را گرفته بود یک نفر بر روی آهنگ در مرکز شهر برای غیر فعال کردن کل T سیستم تمام شب.

عضو شورای مایکل فلاهرتی (بزرگ) گفت: پشتیبانی از تمام قطعنامه اما آخرین بند که تماس در T برای "نه به نمایندگی از فرماندهی حمل و نقل کارکنان و وسایل نقلیه و امکانات و منابع دیگر یا نماینده تصمیم گیری در مورد آن خدمات و عملیات به اجرای قانون است." خدای ناکرده بوستون که 9/11 - و او اشاره کرد برخی از شرکت کنندگان پرواز از لوگان - یکی دیگر از بوستون یا فعال تیرانداز وضعیت که در آن پلیس باید برای رسیدن به محل به سرعت و یا مردم به دور از یک. شما می توانید تماس بگیرید برای کمیته در نظر بگیرید که او گفت:, و اضافه کرد که مسئله واقعی این است که بوستون را ندارد یک صندلی در MBTA جدول در حال حاضر با وجود ارسال $85 میلیون سال به قدرت.

Bok, Wu و عضو شورای لیدیا ادواردز (شمالی پایان Charlestown شرق بوستون) گفت: ایده این است که به منع T از دادن پاسخ دهندگان دسترسی به اتوبوس در درست اضطراری, اما که یکشنبه شب بود که هیچ 9/11 و T باید انجام آنچه در آن می تواند به خانه مردم. وو اضافه شده که اجازه پلیس بسته ایستگاه پس از اعتراض بود که مورد بدرفتاری پلیس از مردم اشتباه بود پیام برای ارسال.

قبل از رای گیری در این قطعنامه از شورای اول تا به حال تعلیق قوانین آن که تماس برای تمام آیتم های جدید برای رفتن به یک کمیته برای اولین بار. که قانون خاص نیاز به اتفاق آرا رای به تعلیق قانون دیگر. بیکر و فلاهرتی رای دادند در برابر تعلیق قوانین دیگر 11 نمایندگان رأی مثبت دادند.

اما از آنجا که قانون نیاز به اتفاق آرا این قطعنامه پیشنهادی را به جای رفتن به یک کمیته برای بحث و گفتگو.



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن