مسلمانان در سراسر جهان شروع جشن عید فطر تحت Covid-19 محدودیت

مسلمانان در سراسر جهان شروع مارک حزن انگیز عید فطر یکشنبه, بسیاری تحت coronavirus مستند اما سهل انگاری محدودی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

مسلمانان در سراسر جهان شروع مارک حزن انگیز عید فطر یکشنبه, بسیاری تحت coronavirus مستند اما سهل انگاری محدودیت ارائه مهلت به نمازگزاران در برخی از کشورها با وجود ترس از بالا رفتن سرسام آور عفونت.

تبلیغات

این جشنواره یکی از مهم ترین در اسلام, تقویم, مناسبت پایان ماه رمضان به طور سنتی جشن, با, مسجد, نماز, خانواده, اعیاد و برای خرید لباس های جدید هدیه و رفتار شیرین.

اما در این سال این جشن را تحت الشعاع قرار fast-گسترش بیماری های تنفسی با بسیاری از کشورهای سفت مستند محدودیت پس از یک کاهش جزئی در ماه رمضان منجر به افزایش شدید عفونت.

بیشتر تقلیل جشن روح کشورهای مختلف -- از عربستان سعودی به مصر و ترکیه و سوریه -- را ممنوع اعلام جرم نماز تجمعات جشنواره برجسته به منظور محدود کردن گسترش بیماری است.

عربستان سعودی به قرآن, مقدس, سایت های, شروع یک روز, round-the-clock مقررات منع رفت و آمد از شنبه بعد از عفونت بیش از چهار برابر شده پس از شروع ماه رمضان به حدود 68,000 -- بالاترین در خلیج فارس.

نماز عید برگزار خواهد شد در دو مسجد مقدس در شهرهای مکه و مدینه "بدون نمازگزاران" مقامات " روز شنبه با استناد به یک فرمان سلطنتی.

مکه را از مسجد شده است تقریبا عاری از نمازگزاران پس از ماه مارس با خیره کننده پوچی پوشاند مقدس کعبه -- یک مکعب بزرگ به شکل ساختار نسبت که مسلمانان در سراسر جهان دعا کنید.

بیت المقدس مسجد الاقصی, اسلام, سوم, مقدس, سایت دوباره باز خواهد شد به نمازگزاران تنها پس از عید بدن خود را حاکم گفت.

در لبنان در بالاترین مذهبی سنی اقتدار اعلام کرده است بازگشایی مساجد تنها برای نماز جمعه. نمازگزاران این خواهد بود موضوع را به متوسط چک و کنترل بهداشتی قبل از آنها را وارد کنید.

ترس از 'قله های جدید'

در ضمن مسلمانان در سراسر آسیا -- از اندونزی به پاکستان و مالزی و افغانستان -- thronged بازارهای قبل از جشنواره, خرید, ايميل coronavirus دستورالعمل و گاهی اوقات حتی پلیس در تلاش برای متفرق کردن جمعیت زیادی.

"برای بیش از دو ماه فرزندان من بودند خانه نشین" گفت: Ishrat جهان, مادر چهار در شلوغ بازار در پاکستان در شهر راولپندی.

"این جشن برای کودکان و نوجوانان و اگر آنها نمی تواند این جشن با لباس های جدید وجود دارد هیچ نقطه ای در ما کار بسیار سخت در طول سال است."

پاکستان که به به فشار مذهبی با اجازه دادن به مسجد و نماز در طول روزه ماه مبارک رمضان است و در عین حال به تصمیم گیری بیش از تجمع جرم در طول عید.

در اندونزی -- جهان پرجمعیت ترین ملت های مسلمان -- مردم در حال تبدیل به قاچاقچیان و مدارک سفر به اطراف ممنوعیت سالانه پایان ماه رمضان در سفر است که می تواند ارسال عفونت های سر به فلک کشیده.

بیش از 3500 تونس که در سفر خانه درست پیش از تعطیلات را به صرف آن را دور از خانواده های خود مجبور به قرنطینه به مدت دو هفته در هتل ها پس از ورود از خارج از کشور.

عاطف Maherzi دکتر عودت شنبه از عربستان سعودی گفت که او خواهد بود با ابتلا به خانواده بیش از اسکایپ, فوق معمول نقش میزبان.

"معمولا من معشوقه از خانه, اما این بار شوهرم را دریافت مهمانان به تنهایی."

این COVID-19 مرگ عوارض در سراسر خاورمیانه و آسیا بوده است پایین تر از در اروپا و ایالات متحده اما تعداد در حال افزایش به طور پیوسته جرقه ترس ویروس ممکن است پایمال اغلب با کمبود بودجه روبرو سیستم بهداشت و درمان.

ایران است که تجربه خاورمیانه مرگبارترین شیوع کرده است تا شهروندان خود را برای جلوگیری از سفر در طول عید آن را به عنوان جنگ برای کنترل عفونت ،

ایران تعطیل, مدارس و اماکن عبادت و ممنوع اینتر-شهرستان سفر برای تعطیلات سال جدید در مارس اما این محدودیت به تازگی کاسته.

وزیر بهداشت نمکی آهنگ جدیدی از سعید گفت که این کشور بود و سخت با تمرکز بر اجتناب از "قله های جدید از بیماری" ناشی از مردم "نه احترام بهداشت مقررات".

تاریخ دقیق عید هنوز در شیعه اکثریت کشور خواهد شد اما به احتمال زیاد شنبه در خط با جامعه شیعه را به جشن و شادمانی در عراق به عنوان اعلام شده توسط top cleric آیت الله العظمی علی سیستانی.

اهل سنت در عراق را علامت شروع جشنواره در روز یکشنبه.

'شب کمدی'

همسایه امارات متحده عربی است سخت تر از آن مستند با شب حکومت نظامی شروع 8:00 pm (1600 به وقت تهران) به جای 10:00 بعد از ظهر در ماه رمضان.

اما متوقف شده است که برخی از خانواده ها از برنامه ریزی academist:: دانشجویان به لوکس هتل ساحلی در عجمان یا Ras Al-Khaimah, امارات متحده عربی.

اما مسلمانان در بسیاری از کشورهای در حال تنظیم برای صرفه جشن های در حال رشد در میان آشفتگی مالی.

دوقلو شوک از coronavirus محدودیت ها و سقوط قیمت نفت روز منطقه را به بدترین بحران اقتصادی در دهه.

Coronavirus محدودیت آمار کسب و کار سخت از جمله خرده فروشان که به طور معمول خواهد بود آماده شدن برای جشن راش به عنوان مسلمانان صرفه جویی در پول خود را برای ماسک و دستکش و دیگر COVID-19 دنده محافظ.

در پایتخت سوریه دمشق عید خریداران rummaged از طریق بازارهای کک برای لباس در قیمت های مقرون به صرفه به عنوان جنگ زده و زلزله کشور چنگ زدن با یک مقدار بیشتر تثبیت اقتصادی بحران.

"بازار کک تنها جایی است که من می توانم خرید چیزی جدید را می پوشند برای عید, تعطیلات" 28 ساله شم Alloush به خبرگزاری فرانسه گفت.

"اگر نه این بود که این محل من نمی شده اند قادر به خرید لباس های جدید در همه."

اما امیدوار کننده برخی می خندد در این دوران وخیم, 40 کمدین مسلمان از سراسر جهان برگزار خواهد شد مجازی نشان می دهد در روز یکشنبه به نام "اجتماعی دور عید کمدی شب".

"این ماه رمضان شده است دشوار است به ویژه برای جوامع در سراسر جهان گفت:" Muddassar احمد سر از کنکوردیا فروم این سازمان از این رویداد.

"ما در حال افتخار به کشیدن با هم برخی از درخشان ترین مسلمان کمدی استعداد برای سرگرم کردن کسانی که جشن عید جشنواره در خانه مردم به دنبال یادگیری یک کمی در مورد فرهنگ اسلامی و یا واقعا هر کسی که نیاز به یک خنده خوب است."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب