نسکار انتشار عکس از طناب دار موجود در سیاه و راننده مسابقه بابا والاس گاراژ

صادر شده در: 26/06/2020 - 03:51 نسکار در گفت تکمیل تحقیقات خود را به طناب دار موجود در گاراژ بابا Wallace, ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در:

نسکار در گفت تکمیل تحقیقات خود را به طناب دار موجود در گاراژ بابا Wallace, تنها, سیاه, راننده, رقابت در بالا سری و بدون تعیین اینکه چه کسی آن را انجام داد و یا چگونه آن را کردم در غرفه.

تبلیغات

FBI تحقیقات مربوط به این حادثه قرار داده است که جهانی نور افکن در نسکار تعیین شده در روز سه شنبه که هیچ جرم فدرال شده است.

طناب دار, نماد متصل به مجازات و امریکا را, تاریخ در یافت والاس غرفه در Talledaga Superspeedway روز یکشنبه ممکن است شده اند وجود دارد از اکتبر گذشته.

نسکار ادامه داد: برای انجام خود کاوشگر در تلاش برای کشف چگونگی طناب دار رو به گاراژ و چگونه آن رفت خسته شده اید برای مدت طولانی.

در حالی که نسکار گفت این است که قادر به تقریبا با دقت اشاره کردن زمانی که طناب دار ساخته شده بود وجود دارد هیچ راه داده گاراژ دسترسی و روش در زمان تعيين با قطعیت گفت که آن گره خورده است و به همین دلیل است.

نسکار جمهور استیو فلپس گفت: طناب دار بود و نه در مکان و زمانی که در اکتبر سال گذشته مسابقه آغاز شد اما ایجاد شد در برخی از نقطه در طول این آخر هفته.

"ما به پایان خود ما بررسی" تایید فلپس در طی یک کنفرانس تلفنی در روز پنج شنبه. "من می توانم حدس و گمان اما آن را نمی خواهد انجام هر گونه خوب است.

"من می دانم که ما مانند وضوح کامل در اینجا و همه پاسخ اما بر اساس تمام تصویری و عکاسی شواهد و تمام مصاحبه های ما قادر به تعیین گردد که طناب دار.

"من می دانم که نمی, انجام, ای کاش می شد بیشتر ما می تواند انجام دهد اما ما نمی توانیم بنابراین ما کشیده اند این موضوع را به یک نزدیک است."

نسکار گفت: در پی این حادثه را تا به حال انجام یک رفت و برگشت از تمام 29 آهنگ های این مجموعه بازدید و 1,684 گاراژ اصطبل و در بر داشت 11 با پایین کشیدن طناب گره در گره و تنها یک طناب دار.

رفتن به جلو فلپس گفت: نسکار خواهد انجام روال نوردد گاراژ و نصب دوربین های امنیتی.

نسکار نیز در نظر گرفتن تغییرات به کد آن رفتار و تحریم و قطعنامه تمام اعضای درگیر در ورزش کامل حساسیت و تعصب ناخودآگاه آموزش.

"ما نتیجه گیری نهایی از این بررسی این است که به اطمینان حاصل شود که این اتفاق هرگز دوباره گفت:" فلپس. "که هیچ یک پیاده روی با طناب دار و بدون شناخت آسیب های بالقوه آن می توانید انجام دهید."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب