ناتو به پروب فرانسه-ترکیه حادثه دریایی در مدیترانه

صادر شده در: 18/06/2020 - 22:17بروز رسانی: 18/06/2020 - 22:17 دبیر کل ناتو ینس استولتنبرگ روز پنجشنبه گفت که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

دبیر کل ناتو ینس استولتنبرگ روز پنجشنبه گفت که اتحاد نظامی را بررسی حادثه بین ترکیه کشتی های جنگی و یک کشتی نیروی دریایی در دریای مدیترانه به عنوان فرانسه متهم ترکیه از نقض مکرر از U. N. ارسال سلاح جنگ زده لیبی و مارک آنکارا مانع برای تامین آتش بس وجود دارد.

تبلیغات

به گفته یک مقام دفاعی این ناوچه کوربه "روشن" بود سه بار توسط دریایی ترکیه هدف قرار دادن رادار زمانی که آن را تلاش برای نزدیک شدن به یک غیر نظامی ترکیه کشتی مظنون به دست داشتن در قاچاق اسلحه. کشتی بود که همراهی با سه کشتی های جنگی ترکیه. این کوربه حمایت کردن پس از هدف قرار دادند.

ناوچه فرانسوی بود که بخشی از نیروهای ناتو عملیات نیروی دریایی در دریای مدیترانه, دریای نگهبان در ژوئن 10 حادثه است. فرانسه ادعا می کند که تحت این اتحاد قواعد تعامل انجام چنین در نظر گرفته شده است خصمانه عمل می کنند. ترکیه را رد کرده است و اذیت و آزار کوربه.

"ما مطمئن ساخته شده است که مقامات نظامی ناتو در حال بررسی این حادثه را به وضوح کامل به آنچه اتفاق افتاده است" استولتنبرگ به خبرنگاران گفت: پس از ریاست تصویری نشست بین وزرای دفاع ناتو که در آن او گفت: این موضوع خطاب شد توسط چند نفر.

"من فکر می کنم که بهترین راه در حال حاضر برای مقابله با آن روشن آنچه در واقع اتفاق افتاده است," او اضافه شده است.

در اظهارات به یک کمیته مجلس سنا وزیر دفاع فلورانس Parly گفت که هشت کشورهای عضو ناتو در حال حمایت از پاریس بیش از این حادثه که او را به عنوان "جدی و غیر قابل قبول است."

در بیانیه ای قبل از ناتو جلسه وزارت خارجه فرانسه در زمان هدف در آنکارا گفت که "مانع اصلی استقرار صلح و ثبات در لیبی امروز نهفته در نقض سیستماتیک سازمان ملل تحریم تسلیحاتی به ویژه با ترکیه با وجود تعهدات در برلین" مذاکرات در اوایل این سال است.

اتحادیه اروپا دارای یک نیروی دریایی عملیات در تکریت با هدف کمک به اجرای تحریم, اما ترکیه که عضو ناتو که تلاش برای پیوستن به اتحادیه اروپا را متوقف مظنون است که آن را بیش از حد یک طرفه با تمرکز در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت لیبی در طرابلس که ترکیه پشتیبانی می کند.

پرسید که آیا این 30 نفر از اعضای اتحاد نظامی باید احترام سلاح تحریم استولتنبرگ گفت که "ناتو البته پشتیبانی از اجرای U. N. تصمیم گیری از جمله U. N. اسلحه embargoes."

لیبی شده است در آشفتگی از سال 2011 که قیام ناتو مورد حمایت رهبر سرنگون Moammar Gadhafi بود که بعدا کشته شد. این کشور پس از تقسیم شده است بین رقیب دولت در شرق و غرب هر یک از حمایت گروه های مسلح مختلف و دولت های خارجی.

دولت در طرابلس به رهبری Fayez Sarraj حمایت است نه فقط توسط ترکیه که ارسال نیروهای نظامی و مزدوران برای حفاظت از سرمایه در ژانویه بلکه ایتالیا و قطر. رقیب نیروهای تحت فرمان خلیفه Hifter که راه اندازی یک حمله در طرابلس در سال گذشته با حمایت فرانسه, روسیه, اردن, امارات متحده عربی و دیگر کشورهای عربی.

"حمایت ترکیه از دولت توافق ملی را توهین آمیز می رود به طور مستقیم در برابر تلاش برای تضمین یک آتش بس که ما حمایت" وزارت فرانسوی گفت. "این حمایت است تشدید خصمانه و غیر قابل قبول اقدامات ترکیه نیروهای دریایی نسبت به متحدان ناتو است که با هدف تضعیف تلاش های محل مصرف به حمایت سازمان ملل تحریم تسلیحاتی."

"این رفتار مثل همه دخالت خارجی در لیبی بس باید" آن هشدار داد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ Borrell است که در تلاش برای امن ناتو برای حمایت از اروپای خود دریایی, تلاش, عملیات ایرینی احتمالا در قسمت برای جلوگیری از چنین حوادث در آینده اما دیپلمات ها و مقامات گفته اند که ترکیه به احتمال زیاد برای جلوگیری از هر گونه حرکت می کند.

Borrell که در زمان بخشی در ناتو تصویری جلسه روز چهارشنبه گفت که او امیدوار است که اتحادیه اروپا و ناتو "قرارداد همکاری را می توان راه اندازی" در مدت کوتاهی به دلیل کمک به اجرای تحریم تسلیحاتی است که در امنیت منافع هر دو سازمان است.

خواسته جمعه چه پاسخ ممکن است استولتنبرگ گفت: "ما به دنبال به امکان پشتیبانی از امکان همکاری اما هیچ تصمیمی گرفته شده است. وجود دارد dialogue تماس با ما پرداختن به آن به عنوان ما صحبت می کنند."

Borrell برجسته است برخی از چالش های اتحادیه اروپا نیروی دریایی عملیات مواجه است. او گفت: پرسنل خود را تلاش برای ایجاد ارتباط هفته گذشته با "مشکوک" تانزانیا "بدون اجازه" کشتی بود که همراهی با ترکیه کشتی های جنگی. او گفت: کشتی حاضر به پاسخ, آن, ترکی, اسکورت گفت: این محموله شد تجهیزات پزشکی محدود برای لیبی است.

اتحادیه اروپا عملیات سعی در بررسی اطلاعات با ترکیه و تانزانیا مقامات و گزارش حادثه به سازمان ملل متحد, اما وجود دارد هیچ چیز بیشتر از آن می تواند انجام دهد, او گفت:.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن