جدید فرانسوی PM کستکس طول می کشد راس: "من اینجا هستم نه برای limelight – من در اینجا نتایج جستجو برای'

صادر شده در: 03/07/2020 - 19:21Modified: 03/07/2020 - 19:22 فرانسه نخست وزیر جدید ژان کستکس هشدار داد در روز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه نخست وزیر جدید ژان کستکس هشدار داد در روز جمعه که coronavirus همه گیر نشده بود و یک بحران اقتصادی بود و در حال حاضر در حال ساخت خود را احساس به عنوان او در راس رئیس جمهور امانوئل پاکسازی دولت.

تبلیغات

"بحران اقتصادی است که در حال حاضر در اینجا" کستکس گفت: ستایش نخست وزیر Édouard فیلیپ خارج مقام برتر را اقامت. پاکسازی به نام کستکس در اوایل روز جمعه به راه اندازی فاز جدید ریاست جمهوری خود را.

"اولویت باید به تکامل راه کار را باید اقتباس شده است. ما باید برای متحد کردن ملت برای مبارزه با این بحران است که در تنظیم."

کستکس همچنین گفت که ادامه اصلاحات ساختاری انجام شده توسط Philippe.

قبل از اینکه جمعیت کوچکی در خارج از محل اقامت سابق نخست وزیر گفت که او "بسیار خوشحال" به "عبور مشعل" به کستکس او به عنوان داشتن "ذهن باز" و "از سوی شرکت" که او فکر می کند فرانسه نیاز دارد.

نخست وزیر جدید کشیده شده بود از جناح راست اپوزیسیون به پاکسازی را میانه رو و کاملا ناشناخته به بسیاری در فرانسه تا به حال.

اما کستکس سابق بالا دستیار سابق رئیس جمهور نیکولا سارکوزی شده در شارژ از کشور مترقی ظهور از coronavirus مستند یک سیاست استقبال به عنوان یک موفقیت نسبی توسط کارشناسان.

"اجازه دهید روشن است: من اینجا هستم نه به دنبال محل موردتوجه وتماشای عموم. من در اینجا به نتایج" کستکس گفت: در آنچه که به طور موثر خود را معرفی به عموم مردم در طول زمان نخست مصاحبه با TF1.

او گفت که در حال حاضر سیاسی خود نقشه راه در هفته آینده و گسترده تر کابینه تعمیرات اساسی است که انتظار می رود در روزهای آینده.

پاکسازی وعده داده است یک "دوره جدید" فرانسه برای مقابله با بحران است که سقوط فرانسه به آن بدترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم و چپ میلیون ها نفر از مردم در مواجهه با بیکاری است.

سابق سرمایه گذاری های بانک که جاروب به قدرت در سال 2017 در وعده به ریشه اصلاحات فرانسه در حال حاضر دارای یک چشم با احتیاط خود را 2022 حضور در انتخابات مجدد پس از چند ماه اعتراض و اعتصاب است که قبل از شیوع کروناویروس.

در حالی که بسیاری از تحلیلگران فکر پاکسازی خواهد پونز یا چپ نگاه دوردست برای خود نخست وزیر جدید کستکس خالص محصول فرانسه اداری نخبگان پس از حضور در همان ENA مدیریتی دانشگاه به عنوان پاکسازی و فیلیپ.

"ما ممکن است انتظار می رود یک, سیاسی, تغییر, اما این یک توهم است," مسیحی یعقوب رئیس محافظه کار Les Républicains گفته نشان می دهد که کستکس خواهد بود بازیگران در خارج از حزب است.

نامزدی خود را پس از فیلیپ تحت فشار قرار دادند از طریق یک سری از پاکسازی بحث اساسی که موجب حملات گسترده به عنوان به خوبی به عنوان شدید زرد "جلیقه" ضد حکومت شورش.

(FRANCE 24 یمن)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن