نیویورک و شیکاگو نذر عمل دادگاه اگر تهمت می فرستد در فدرال عوامل

صادر شده در: 22/07/2020 - 05:45 شهرداران شهر نیویورک و شیکاگو گفت: آنها را به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

صادر شده در:

شهرداران شهر نیویورک و شیکاگو گفت: آنها را به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دادگاه اگر او فرستاده ناشناس دولت آمریکا عوامل پلیس شهرستانها خود را هل دادن به عقب در یک تهدید است که به موجب گسترده جنجال بر سر استفاده از فدرال نیروی.

تبلیغات

اما شهردار شیکاگو لری Lightfoot نیز گفت: او را قبول هجوم ماموران اف بی آی و دیگر شناسایی مقامات مجری قانون از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اذعان مقیاس تفنگ خشونت و جنایات دیگر فاکتورها باعث ایجاد پلاک شهرستان خود را.

Lightfoot و نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio صحبت می کرد یک روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او ارسال خواهد اجرای قانون به چندین شهر از جمله Baltimore, شیکاگو, فیلادلفیا و نیویورک برای سرکوب اعتراضات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس مشتعل توسط جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس بازداشت پلیس در مه 25.

یک جمهوری خواه مغلوب ساختن پیشی جستن یک نقطه گفت: شهرداران از شهرستانها خود را در لیست بودند لیبرال دموکرات آزمايشهاي مربوط به تهدید با انگیزه های سیاسی. ماموران فدرال در هفته گذشته اعزام شدند برای مقابله با تظاهرات در پورتلند اورگان که در آن معترضان شکایت از عوامل ساخت بازداشت بدون شناسایی خود و با استفاده از بینام و اتومبیل کرایه.

نظر سنجی نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن مسیرهای دموکراتیک چلنجر جو بایدن در اجرا به یک Nov. 3 انتخابات ریاست جمهوری. مغلوب ساختن پیشی جستن است به دنبال سرکوب مبارزات انتخاباتی موضوع مصرف ویژه خود در پاسخ به کروناویروس گیر یک نقطه ضعف برای او در نظر سنجی ها.

د Blasio گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید شد به احتمال زیاد هیاهو اما اضافه کرد که او را به چالش هر استقرار در دادگاه. او گفت: اقدامات ناشناس افسران گرفتن شهروندان در پورتلند "به نظر می رسد به نقض اساسی حقوق اساسی."

"این رئیس جمهور blusters و bluffs و می گوید او را به انجام همه چیز و آنها هرگز تحقق منظم بنابراین ما نباید overrate اظهارات خود آنها هستند که اغلب درست نیست."

Lightfoot گفت: او گفته شده بود که هیچ ناشناس افسران خواهد بود مستقر شده اند. شیکاگو تریبیون در روز دوشنبه گزارش داد که وزارت امنیت داخلی ایالات متحده (DHS) که نظارت بر نیروهای در پورتلند خواهد استقرار 150 عوامل به کمک tamp کردن خشونت در این شهر است.

"متاسفانه شده است وجود دارد بسیاری از صابر تند در مورد که در حال آمدن از رئیس جمهور و اعضای تیم او" Lightfoot به خبرنگاران گفت:. "آنچه من درک می کنم در این نقطه و من نکته آن این است که برگ برنده دولت است و نه به واقع استقرار عوامل ناشناس در خیابان های شیکاگو است."

به جای Lightfoot گفت: تقویت خواهد آمد از اف بی آی و اداره مبارزه با مواد مخدر و اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره و "وصل به" آژانس های فدرال در حال حاضر هماهنگی با شهرستان جرم و جنایت.

50 شب از اعتراض

پورتلند تظاهرات رفته اند در بیش از 50 شب. روز دوشنبه تصویری نشان داد ماموران فدرال شلیک گاز اشک آور به معترضان پایین کشیدن نرده در اطراف دادگاه فدرال و صدها نفر از مردم در لباس زرد که گفت: آنها مادران و پدران خواستار عوامل برداشت.

DHS قرار داده است حدود 2000 نفر از مقامات ایالات متحده گمرک و حفاظت از مرزها (CBP) و سازمان های دیگر در حالت آماده به کار برای استقرار احتمالی به شهرهای نیویورک تایمز گزارش داد.

CBP رسمی به رویترز گفت که ماموران از سه مرز واحدهای شبه نظامی-نوع عملیات مستقر شده بودند به پورتلند. معلوم بود که آیا افسران مستقر شده بودند به شهرهای دیگر.

کاخ سفید سخنگوی Kayleigh McEnany گفت: در یک جلسه مطبوعاتی که روز سه شنبه برای اعزام عوامل توجیه بود توسط یک قانون فدرال توانمندسازی وزیر امنیت داخلی به deputize عوامل برای محافظت از اموال فدرال و مردم در آن اموال است.

در یک جلسه جداگانه اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ گفت: عوامل خود را به درستی شناسایی خود را در پورتلند. "ما تنها با هدف قرار دادن و دستگیری کسانی که شناسایی شده اند به عنوان ارتکاب جرم" گرگ گفت.

اما کارشناسان حقوقی گفت: وجود محدودیت برای مغلوب ساختن پیشی جستن قدرت و که او می تواند در دادگاه به چالش کشید. "رئيس جمهور است نه پادشاه گفت:" کنت Greenfield بوستون کالج قانون استاد.

اورگان دادستان کل الن روزنبلوم شکایت وزارت امنیت داخلی در هفته گذشته و پرسید: یک قاضی فدرال به اعطای منظور به طور موقت مسدود کردن افسران خود را از آنچه او به نام غیر قانونی بازداشت که فاقد علت احتمالی.

فیلادلفیا دادستان منطقه لری Krasner گفت: او را با عنوان جرم جنایی مسئول هر ماموران فدرال که بازداشت شهروندان بدون علت احتمالی یا مهار آنها غیرقانونی. او گفت: او را دیدم بالقوه جنایات توسط عوامل فیلم از پورتلند.

اما Krasner گفت که او شک و تردید بود که برنده خواهد در واقع ارسال عوامل به فیلادلفیا. او گفت: این شهر تظاهرات صلح آمیز بوده است. "اجازه دهید ما را این کرکی کلمات و عمل آنها بیشتر از آنها واقعا هستند," او گفت:. "این واقعا فقط هیاهو."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن