نیویورک شادی بیش فاز دو مستند دوباره باز

صادر شده در: 23/06/2020 - 02:27اصلاح شده: 23/06/2020 - 02:27 ساکنان شهر نیویورک به تدریج در حال ظهور از بیش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

ساکنان شهر نیویورک به تدریج در حال ظهور از بیش از 100 روز از coronavirus مستند جشن کاهش-اجتماعی فاصله محدودیت در دوشنبه توسط خرید در بازگشایی فروشگاه های ناهار خوری در کافه ها و گرفتن اولین کوتاهی مو در سال.

تبلیغات

اما حتی به عنوان نیویورکی محدود هفته در کانون جهانی همه گیر بازگشت به برخی از صورت ظاهر از حالت عادی هشدار دهنده خوشه در coronavirus میزان عفونت در جاهای دیگر در سراسر کشور نگران کارشناسان بهداشت عمومی.

رئیس در میان آخرین نقاط فلوریدا یکی از آخرین متحده برای تحمیل اقامت در خانه محدودیت و یکی از اولین شروع به بلند کردن آنها با حدود 3000 عفونت های جدید در گزارش قبلی 24 ساعت. آریزونا در ضمن تا به حال تقریبا 2,200 موارد اضافی از روز یکشنبه.

دو نمونه نخست از یک مشکل در روند عمدتا در جنوب و غرب که در آن درصد مثبت نتایج آزمون در میان تمام افرادی که در حال نمایش - متریک به نام مثبت - نرخ صعود کرده است.

که در نتیجه مردم جسارت بازگشت به فضاهای عمومی بدون پوشیدن ماسک و نه تمرین امن اجتماعی-دورى گفت: Eric تونر ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز بهداشت امنیتی در بالتیمور.

"هر کجا که مردم مخلوط هر جا که مردم باید فرد-به-فرد تماس وجود خواهد داشت و گسترش ویروس" تونر و گفتگو کرد. "سوال این است که آیا آن را - که یک یقین است. سوال این است که چگونه است که افزایش خواهد بود و این تا حد زیادی تابع چه دولت ها و افراد انجام دهد."

سازمان جهانی بهداشت نظر مثبت نرخ های بالاتر از 5% به خصوص مورد و به طور گسترده ای به تماشای داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد یک دوجین متحده با نرخ به طور متوسط در طول هفته گذشته بیش از آن سطح و افزایش است.

حداقل چهار نفر بودند به طور متوسط دو رقمی نرخ با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز - آریزونا در 20 درصد فلوریدا و یوتا در 11 درصد و تگزاس در 10٪. تگزاس نیز گزارش داد یک رکورد 5,000-به علاوه موارد جدید در یک روز. همان متحده اغلب تجربه کرده اند صعودی بستری شدن در بیمارستان.

شروع به استراحت

متحده سخت ترین ضربه قبلا در این بیماری همه گیر به طور عمده در غرب را به طور کلی کندتر شده است برای از سرگیری تجارت و زندگی عمومی است.

شهر نیویورک پرجمعیت ترین شهر منطقه بود که آخرین منطقه به حرکت به فاز 2 از ایالت نیویورک اقتصادی بازگشایی طرح است. رستوران ها و کافه ها شروع به ارائه عمومی سرویس و بسیاری از خرده فروشان آغاز شده اجازه می دهد تا مشتریان را به فروشگاه خود را. آرایشگر مغازه ها و سالن های استقبال مشتریان برای اولین بار از اواسط ماه مارس با برخی از به طور کامل رزرو شده برای دو هفته آینده.

زمین های بازی نیز بازگشایی شد روز دوشنبه در شهر نیویورک که هنوز حساب برای بیش از یک چهارم از تمام ایالات متحده زندگی می کند از دست داد به COVID-19 بیش از 120,000 به تاریخ به عنوان تعدادی از شناخته شده عفونت در سراسر کشور با افزایش از 2.3 میلیون نفر است.

در اوج شیوع شهر نیویورک معمولا شلوغ شد و تا حد زیادی خالی از انعکاس در سراسر ساعت با ندبه آمبولانس آژیر. ایالت نیویورک به عنوان یک کل از دست دادن 1,000 زندگی یک روز بیمارستان بودند غرق شده و مرده پر موقت morgues.

روز دوشنبه وزارت امور خارجه گزارش 10 اضافی مرگ و میر ناشی از کوروناویروس. معمول ترافیک و مسدود شدن خیابان های شهر و صدای بوق ماشین ها به ارمغان آورد خوش آمدید حس بازگشت به عادی.

مشتریان پوشیدن پوشش صورت صف خارج Clementine نانوایی در محله بروکلین از بدفورد-Stuyvesant روز دوشنبه و چند لذت می برد صبح گرم تابستان sipping قهوه سرد در پراکنده جداول در پیاده رو.

"آن احساس می کند مانند زندگی من شروع به عقب بر گردیم به حالت عادی کمی. این احساس واقعا خوبی این واقعیت است که من می توانم بنشینم و قهوه" گفت: Arden Katine, 34, یک معلم زندگی می کند که در این نزدیکی هست.

شیوع بیماری در نقاط دور از کشور نگران فرماندار نیویورک اندرو کومو, که گفت که او صحبت کردن با کشورهای همسایه در مورد قرار دادن محدودیت بر روی مسافران از اماکن مانند آریزونا و فلوریدا. در اوایل این سال فلوریدا دستور ورود نیروهای جدید به خود قرنطینه به مدت دو هفته.

"آن را موثر تر اگر ما به عنوان یک منطقه ای همکاری کنم و صحبت کردن به آنها در مورد قرار دادن در دستورالعمل بنابراین ما لازم نیست که مردم از این کشورهای دیگر" کومو گفت: MSNBC.

حتی اگر رشد در تایید موارد تا حدودی نشان دهنده انتقال در میان افراد جوان تر کمتر احتمال زیاد نیاز به بستری آن دسته از افراد هنوز هم مسری است و می تواند آلوده سالمندان و دیگران در معرض خطر بیماری شدید با توجه به شرایط بهداشتی اساسی کارشناسان هشدار می دهند.

نیویورک و نیوجرسی یکی دیگر از عمده hotspot ماه پیش در حال حاضر در پایین ترین سطح خود از عفونت با نرخ 1% یا 2% از تست های تشخیصی به آینده مثبت است.

در ساحل غربی تعداد موارد جدید ثبت رکورد نزدیک به 5,400 در کالیفرنیا برای اولین بار به تحمیل ایالت stay-at-home سفارشات. Los Angeles County, پرجمعیت ترین در دولت با 10 میلیون نفر اختصاص بخش عمده ای از آخرین شمارش با 2,588 عفونت های جدید.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب