نیمار و دو فوتبالیست پی اس جی دیگر برای کاوید-۱۹ تست مثبت می دهند

صادر شده در تاریخ: 02/09/2020 - 17:14 باشگاه فرانسوی روز چهارشنبه در شکست آماده سازی های خود برای آغاز برنامه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 02/09/2020 - 17:14

باشگاه فرانسوی روز چهارشنبه در شکست آماده سازی های خود برای آغاز برنامه ریزی شده مبارزات انتخاباتی لیگ ۱ خود در هفته آینده اعلام کرد سه بازیکن پاریس سن ژرمن آزمایش مثبتی برای کروناویروس انجام داده اند. به گفته منابع متعدد خبرگزاری فرانسه و روزنامه فرانسوی l'Équipe، ستاره فوتبال نیمار از جمله آنهاست.

تبلیغات
ادامه

روزنامه ورزشی فرانسوی L'Équipe گزارش داد که بازیکنان مورد نظر نیمار، آنجل دی ماریا و لئاندرو پاردس بودند، اما پی اس جی هیچ نامی را فاش نکرد.

پی اس جی در بیانیه ای اعلام کرد: سه بازیکن پاریس سن ژرمن آزمایش های مثبت سارس CoV2 را تأیید کرده اند و تابع پروتکل بهداشتی مناسب هستند. "همه بازیکنان و کارکنان مربیگری در روزهای آینده به آزمایش ادامه خواهند داد."

قهرمان فرانسه که ماه گذشته فینال لیگ قهرمانان را به بایرن مونیخ باخت، پیش از این روز دوشنبه گفته بود که دو بازیکن بی نام در پی تعطیلات با علائم کروناویروس گزارش بازگشته اند.

L'Équipe گزارش بازیکنان مورد نظر دو نفره آرژانتینی دی ماریا و Paredes بودند. حالا ادعا می کند نیمار دیگر عضو جوخه است که آزمایش مثبت می کند.

این سه نفر از جمله چندین ستاره پی اس جی بودند که هفته گذشته برای تعطیلات در پی کمپین لیگ قهرمانان خود به جزیره مدیترانه ایبیزا اسپانیا سفر کردند و پس از گذراندن هفته های قبل جدا شده در یک حباب امن با هم تیمی ها در پرتغال با دوستان و خانواده مخلوط شدند.

مسابقه به تعویق افتاده

آن سفر پس از آن بود که تصمیم جنجالی برای به تعویق انداختن یک بازی لیگ دور در لنز گرفته شد، که در ابتدا برای شنبه گذشته برنامه ریزی شده بود، به منظور دادن استراحت به ترکیب PSG پس از اعمال لیگ قهرمانان خود را 'هشت نهایی' است.

مسابقه در لنز برای پنجشنبه آینده ۱۰ سپتامبر با پی اس جی به دلیل سرگرم کردن مارسی سه روز بعد دوباره برنامه ریزی شده است.

قوانین سختگیرانه لیگ فرانسه نشان می دهد که اگر باشگاهی در طول یک دوره هشت روزه حداقل چهار تست مثبت داشته باشد، جلسات تمرینی تیم جمعی باید لغو شود، با تعویق مسابقه ممکن است.

موارد سوالاتی را مطرح می کند که چرا لیگ فرانسه تصمیم گرفت بازی پی اس جی در لنز را به تعویق بیندازید، تنها برای بسیاری از بازیکنان خود برای سفر به خارج از کشور در تعطیلات در طول همه گیر.

این تعویق به منظور استراحت به بازیکنان پی اس جی پس از دویدن اروپایی شان اعطا شد، علی رغم ثروتمندترین باشگاه فرانسه که تنها پنج بازی رقابتی در شش ماه انجام داده بود.

آخرین فصل فرانسه زود به پایان رسید، با ۱۰ دور مسابقات بدون بازی، به دلیل بحران بهداشتی، و شروع فصل جدید فرانسه در حال حاضر تحت تاثیر قرار گرفته است.

در هفته های اخیر چندین باشگاه لیگ ۱ از آزمایش های مثبتی از جمله استراسبورگ، لیون، مارسی، رن، نانت و مونپلیه خبر داده اند.

بازی مارسی مقابل سن-اتین در ۲۱ اوت که قرار بود افتتاحیه فصل باشد به تعویق افتاد.

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب