NFL اتحادیه بازیکنان دکتر می گوید تمام تمرینات باید متوقف

مدیر پزشکی NFL اتحادیه بازیکنان توصیه کرده است که همه بازیکنان توقف خصوصی تمرینات هم به عنوان مثبت coronav

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 تیر 1399

مدیر پزشکی NFL اتحادیه بازیکنان توصیه کرده است که همه بازیکنان توقف خصوصی تمرینات هم به عنوان مثبت coronavirus موارد همچنان به کوه به عنوان ورزشی آمریکایی لیگ تا سطح شیب دار به راه اندازی مجدد بازی پس از اخراج با توجه به همه گیر.

دکتر تهم مایر گفت: اعضای NFLPA در پیام روز شنبه که خطر زده جدید کروناویروس بیش از حد بزرگ است به برگزاری این تمرینات.

مایر گفت: کارکنان مشغول به کار بود در بهترین کاهش روش در تیم امکانات برای هر دو اردوگاه های آموزشی و فصل آینده و توصیه "در برابر هر گونه داوطلبانه مشترک شیوه های قبل از اردوگاه های آموزشی آغاز."

در روزهای اخیر اعضای 49ers, Buccaneers کاوبوی و تگزاسی سازمان های آزمایش مثبت برای coronavirus.

اردوگاه های آموزشی در حال برنامه ریزی برای باز کردن در اواخر ماه جولای با اولین پیش فصل مسابقه به سالن از شهرت بازی در اوت. 6 بین شیکاگو و پیتسبورگ.

در MLS آتلانتا ایالات تایید دوم نتیجه مثبت برای یک بازیکن زیر الزامی باشگاه تست جمعه.

در ضمن NHL تورنتو افرا برگها نمی خواهد اظهار نظر در مورد گزارش می دهد که همه ستاره مرکز Auston ماتیوز دارای آزمایش مثبت برای coronavirus.

بیس بال: سابق توله All-Star shortstop و Addison Russell بود که به دست آورد از یک در سال 2014 تجارت به امضا رسید و یک سال $530,000 قرارداد با Kiwoom قهرمانان بیس بال کره سازمان است.

فوتبال: پس از به ثمر رساندن اولین سری آ یک گل در 103 روز Torino نیکولا Nkoulou در زمان زانو در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به جنبش و به افتخار جورج فلوید. تورینو رفت و به رسم 1-1 با پارما.

در جای دیگر 2-1 لیگ برتر شکست در برایتون و ضربه شدید به آرسنال امیدوارم برای لیگ قهرمانان صلاحیت; آمریکا مدافع کریس ریچاردز ساخته شده اولین بازی خود برای بایرن مونیخ ورود در دقیقه 84 یک 3-1 شکست فرایبورگ در بوندسلیگا.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب