NFL مجموعه پروتکل برای بازگشایی تیم امکانات

NFL دارای مجموعه ای از پروتکل های برای بازگشایی تیم امکانات و گفت: 32 تیم به آنها را در محل توسط مه 15. د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

NFL دارای مجموعه ای از پروتکل های برای بازگشایی تیم امکانات و گفت: 32 تیم به آنها را در محل توسط مه 15.

در یک یادداشت ارسال شده توسط کمیسر راجر Goodell به دست آمده و جمعه شب توسط آسوشیتد پرس چند مرحله از پروتکل گذاشته شد. مرحله اول برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس را شامل تعداد محدودی از عدم پخش پرسنل در ابتدا 50 درصد از عدم پخش کارکنان (به تعداد 75) در هر روز تنها بودن تایید می شود در تاسیسات. اما مقررات ایالتی یا محلی می تواند نیاز به تعداد کمتر.

فرد باشگاه تصمیم خواهد گرفت که کارکنان می تواند بازگشت به تسهیلات و هنگامی امکانات بازگشایی شده است. هیچ بازیکن مجاز خواهد بود در این مرکز به جز برای ادامه درمان و توانبخشی برای صدمات است که جریان بود که امکانات دستور داده شد بسته در اواخر ماه مارس توسط Goodell.

"در حالی که این پروتکل شده اند با دقت توسعه یافته و منعکس کننده بهترین شیوه" Goodell نوشت: "آنها همچنین می توانند اقتباس و تکمیل شده برای اطمینان از انطباق با هر ایالتی و محلی بهداشت عمومی مورد نیاز است."

Goodell اشاره کرد که لیگ به طور فعال در مرحله بعدی بازگشایی خواهد شد که شامل هر دو بیشتر کارکنان و بازیکنان. او گفت: اتحادیه بازیکنان نیز در حال مشورت در این مرحله است. آن پروتکل هنوز به طور کامل توسعه یافته است.

• لاس وگاس اظهارات امضا رایگان-عامل linebacker جاستین فیلیپس, آنها چشم پوشی با آسیب حل و فصل پس از درد و رنج پایان فصل مصدومیت زانو و سابق 49ers توهین آمیز مقابله با سام جوان است.

اظهارات نیز امضا undrafted رایگان-عامل مقابله با Kamaal سیمور از راتگرز.

جوان خود را وارد 12th فصل در NFL. او با بازی چهار بازی با سان فرانسیسکو در فصل گذشته و همچنین بازی های برگزار شده است برای میامی, جکسون, بوفالو و دالاس در حرفه خود.

• تنسی تیتان به توافق نظر با cornerback Johnathan یوسف, دو-time Pro کاسه های انتخاب که صرف گذشته نه فصل با Houston Texans.

فوتبال: چهار لیگ برتر فوتبال تیم ها در زمان اولین گام کوچک به سمت بازگشت به بازی اجازه می دهد بازیکن را به استفاده از تیم زمینه های آموزش برای تمرینات فردی. Sporting Kansas City, آتلانتا, ایالات اورلاندو سیتی و اینتر میامی اجازه دهید بازیکنان با شور و نشاط برای کنترل داوطلبانه تمرینات در روز اول به آنها اجازه داده شد با لیگ.

Nashville, Real Salt Lake, LAFC هوستون و پورتلند در میان 26 تیم در لیگ است که برنامه ریزی برای شروع پنج شنبه.

• بوندسلیگا تنظیم شده است را برای اولین بار عمده اروپایی مردان فوتبال لیگ برتر از سر بازی. لیگ برتر فوتبال آلمان می گوید آن را راه اندازی مجدد خواهد شد مارس 15, اما بدون فن.

بیس بال: طرفداران خواهد بود اجازه ورود به استادیوم برای بازی در تایوان برای اولین بار در این فصل ابتدا جمعه اگر چه آنها محدود خواهد شد به 1000 دلار در هر بازی.

اگهی: ویلیام "بیل" Henneberry یک USF Hall of Famer و عضو دون' افسانه 1951 تیم فوتبال درگذشت 89 در 30 آوریل. اهل سان فرانسیسکو و قلب مقدس بالا فارغ التحصیل Henneberry حمایت کارفرمایی اد قهوه ای, هافبک دفاعی Ollie Matson و linebacker Burl Toler.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن