NFL می گوید تیم آنها باید با نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در خانه

تمام 32 تیم NFL گفته شده توسط کمیسر راجر Goodell به نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در خانه خود امکانات این ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

تمام 32 تیم NFL گفته شده توسط کمیسر راجر Goodell به نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در خانه خود امکانات این تابستان به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

اکثر تیم NFL اقامت در مجتمع های آموزشی خود را در طول سال, اما, Dallas, Pittsburgh, کانزاس, شهرستان Buffalo, Indianapolis, کارولینای واشنگتن و لس آنجلس قوچ در میان کسانی که مرحله بخشهایی از اردوگاه های آموزشی در جاهای دیگر.

کابوی ها و استیلرز در حال برنامه ریزی برای سالن از شهرت بازی در کانتون اوهایو در اوت. 6 و خواهد بود که برای اولین بار دو تیم به گزارش در اواخر ماه جولای. دالاس معمولا قطار در نورآباد (شهرستان ونتورا) و پیتسبورگ در نزدیکی لتروب قلم.

کابوی هرگز برگزار شد کل فصل در خانه. استیلرز آموزش دیده اند در سنت وینسنت و دانشگاه لتروب برای بیش از نیم قرن.

لیگ را لغو کرده است همه در شخص در تمرینات تیم, امکانات, که تنها در دو هفته گذشته آغاز کرده اند باز به صورت محدود. نه مربیان و نه بازیکنان دیگر از کسانی که تحت درمان های پزشکی و توانبخشی اجازه داده شده در این تاسیسات.

به زودی, NFL امیدوار است از داشتن باشگاه مجتمع به طور کامل باز اما تحت دستورالعمل های دقیق پزشکی از جمله اجتماعی فاصله پروتکل های.

یک تیم در چیزی از برزخ: اظهارات. حرکت خود را به لاس وگاس شده است پیچیده این بیماری همه گیر ، آنها تا به حال مشغول به کار در خارج از مجموعه خود را در گردشگاه عمومی و برنامه ریزی شده بود به نگه داشتن اردوگاه های آموزشی به طور معمول در نپا.

اما آنها می تواند تصمیم به حرکت آن را به امکانات جدید در, Henderson, Nev.

صورتحساب رفته به سنت جان فیشر کالج خارج از روچستر n. y. از سال 2000 هر چند آنها کاهش یافته است زمان آنها صرف شده برای کمپ در سال های اخیر تحت مربی شان McDermott.

صورتحساب را گسترش امکانات عمل در داخل و اطراف مقر خود و در سال گذشته پرده برداری از یک مرکز آموزش/وزن اتاق شامل دولت از هنر تجهیزات و هزینه حدود 18 میلیون دلار به عنوان علاوه بر این به مقر خود را.

کارولینای صرف تمام 25 قبلی اردوگاه های آموزشی در Wofford کالج در دانمارک, S. C. حدود 90 دقیقه از شارلوت. Wofford بود که مالک سابق جری ریچاردسون alma mater.

یک تیم است که معمولا در سفر برای آموزش اردوی خرس قبلا اعلام شده آنها خواهد بود و نه رفتن به الیوت ناصری دانشگاه در بوربننیس بیمار., جایی که آنها صرف 18 سال گذشته.

فوتبال: رئیس فیفا جیانی رده مربیان پا به بحث در مورد بازیکنان بوندسلیگا که اعتراض در طول مسابقات در برابر مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس گفت که آنها باید مورد تحسین و مجازات نیست.

بوروسیا دورتموند جناح Jadon سانچو رزرو شد برای گرفتن پیراهن خود را در بوندسلیگا بازی به طوری که او می تواند نمایش یک تی شرت های مزین با "عدالت برای جورج فلوید."

دورتموند تیمی Achraf حکیمی و شالکه هافبک وستون McKennie انجام همان پیام بدن خود را در تعطیلات آخر هفته در یک ویژگی های نقض بازی قوانین که منجر به آلمان فدراسیون فوتبال گفت با توجه به رشته مورد با وجود ابراز غرور و افتخار در اعمال خود.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن