NHL, بازیکنان, تصویب طرح برای از سرگیری فصل گسترش CBA; Morikawa آگهی PGA Tour رویداد

طرفدار هاکی بازگشت بالقوه سه هفته دور و با آن تضمین صلح کار از طریق سپتامبر 2026. در جداگانه رای جمعه اعل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

طرفدار هاکی بازگشت بالقوه سه هفته دور و با آن تضمین صلح کار از طریق سپتامبر 2026.

در جداگانه رای جمعه اعلام کرد NHL حکام و اعضای NHL بازیکنان' Association تصویب بازگشت-به-بازی, برنامه میله میله به بازی در تورنتو آغاز و ادمونتون, آلبرتا, on Aug. 1.

روند رای گیری نیز شامل هر دو طرف تصویب چهار سال تمدید به زمان توافق دسته جمعی فراهم می کند که لیگ جامع راه خروج از چالش های اقتصادی مطرح شده توسط جدید کروناویروس بیماری همه گیر.

محرومیت یک شکست هاکی, برنامه ریزی شده است به رزومه با گسترش 24-تیم حذفی فرمت می کند که شامل کوسه ها ابتدا با یک دور مقدماتی و در دو دور اول بازی های برگزار شده در کانادا.

اگر تمام درآمد حاصل به عنوان برنامه ریزی شده نهایی جام استنلی آغاز خواهد شد در اواخر ماه سپتامبر و 2020-21 فصل خواهد باز در ماه دسامبر.

در جای دیگر

Morikawa ایجاد شود در Muirfield

کال آلوم Collin Morikawa فرار کردن چهار مستقیم birdies پس از ساخت به نوبه خود, به پایان رسید با یکی دیگر از مرغک و شات 6-تحت 66 به ساخت شش شات منجر هنگامی که رعد و برق وارد روز کاری خیریه باز در دوبلین, Ohio.

او 13-تحت 131 بود یک شات آف این دوره رکورد تعیین شده توسط Jason Dufner در سال 2017 در یادبود. ایان Poulter به حال 69 و شش عکس در پشت.

Morikawa که تبدیل نرم افزار فقط بیش از یک سال پیش پس از فارغ التحصیلی از کال است ساخت اولین خود را در دوره جک نیکلاس ساخته شده است.

"من تا به حال شنیده ام از بسیاری از مردم قبل از این دوره قرار بود با توجه به چپ-به-راست ضربه به هر حال" Morikawa گفت. "بدیهی است که جک آمار که و من فکر می کنم آن را ندارد."

بیس بال: تگزاس مشت جوی گالو و سن دیگو outfielder تامی Pham می توانید در این زمینه پس قبلا تست مثبت برای کوروناویروس.

در ضمن توله شیکاگو را به عقب رانده برخی از برنامه خود را در روز جمعه به دلیل تاخیر در گرفتن نتایج تست های گرفته شده در روز سه شنبه.

• آرام اعلام کرد که چپ دست جان به معنی شروع خواهد شد در جولای 24, درب بازکن, در بوستون. به معنی رفت 12-11 با 3.60 عصر بالتیمور فصل گذشته حسابداری برای حدود یک چهارم از آخرین محل تیم برنده 54. او آرام' تنها نماینده در All-Star Game به پایان رسید و دوم در AL Rookie از سال رای گیری.

• جیز آبی می گویند که آنها در حال حرکت جوان مشت زن ولادیمیر Guerrero جونیور از پایه سوم به پایه اول. تراویس شاو خواهد شد بازی سوم است. Guerrero, 21, آمار .272 با 15 خانه اجرا می شود و 69 RBIs به عنوان یک تازه کار. او را از سالن از شهرت outfielder ولادیمیر گرررو.

NFL: این Jacksonville Jaguars اعلام کرد قصد دارد به بازی بازی های خانگی در مقابل طرفداران تا 25 درصد از ورزشگاه را 67,000-صندلی ظرفیت این سقوط. طرفداران در حضور و غیاب مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن چهره پوشانده اند.

اگهی: هلند قهرمان جهان کوتاه-آهنگ اسکیت باز سرعت لارا ون Ruijven, 27, درگذشت, به عنوان یک نتیجه از عوارض ناشی از یک واکنش خود ایمنی هلند اسکیت انجمن گفت.



tinyurlclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن