بدون سلامت-باشگاه یا تئاتر دهانه در سامرویل حداقل تا جولای 13

توسط adamg در شنبه, 07/04/2020 - 11:00am می باشد سامرویل دیروز اعلام این فشار بازگشت به نسخه خود را از ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

سامرویل دیروز اعلام این فشار بازگشت به نسخه خود را از رژیم صهیونیستی است. بیکر فاز-3 بازگشایی حداقل تا جولای 13 - و ممکن است صبر کنید و حتی دیگر به استراحت محدودیت در بهداشت و درمان باشگاه, هوای آزاد, اجتماعات و سینما به دلیل ادامه تشدید Covid-19 در خیلی از کشور است.

با اعلام سامرویل می پیوندد بوستون در انتظار حداقل یک هفته برای سهولت بیشتر Covid-19 محدودیت در انواع خاصی از کسب و کار و تجمعات.

با COVID-19 موارد در حال افزایش در سراسر بسیاری از کشور سامرویل فاز 3 reopenings و اجرای اجتماعات ارشاد - اقدام خواهد شد و در یک محتاط تر برنامه از آن مشخص شده توسط فرماندار. ...

کسب و کار در فاز 3 شامل بازگشایی زیادی داخل سالن به طور کلی در نظر گرفته می شود در معرض خطر بالا برای گسترش ویروسی بدون اقدامات مناسب در محل مانند سینما و مراکز فرهنگی و سالن های عملکرد. تاریخ افتتاح و جمع آوری دستورالعمل اعلام خواهد شد و پس از سعی و کوشش به دلیل انجام شده است برای اطمینان از فعالیت ادامه خواهد با اقدامات ایمنی مناسب و برنامه ریزی در محل است که به کاهش خطر ابتلا به بهداشت عمومی و بخشی از پایدار بازگشایی.

فرماندار برنامه اجازه می دهد تا برای reopenings برای شروع چهار شنبه, جولای 6, جز در بوستون که بازگشایی جولای 13. در عین حال به عنوان با اکثر قبلی مراحل سامرویل را محتاط تر از روش داده آن است که پرجمعیت ترین شهر در ماساچوست و در قلب مترو بوستون منطقه است.

این سامرویل اعلام نمی شود به مراقبت های بهداشتی و امکانات این شهر می گوید.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن