نوکیا به قطع بیش از 1200 شغل در فرانسه

صادر شده در: 22/06/2020 - 16:02بروز رسانی: 22/06/2020 - 16:04 فنلاند نوکیا Oyj برنامه ای برای برش 1,233 شغل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فنلاند نوکیا Oyj برنامه ای برای برش 1,233 شغل در فرانسه تابعه Alcatel-Lucent بین المللی معادل یک سوم از واحد نیروی کار این گروه گفت: در روز دوشنبه تایید زودتر گزارش رویترز.

تبلیغات

اعلام شده است تشدید سیاسی در فرانسه را از نوکیا خریداری واحد پنج سال پیش در وضعیت آن را حفظ شغل.

نوکیا که در رقابت با اریکسون و هواوی در سودآور 5G شبکه در بیانیه ای گفت: کاهش کارکنان مورد نیاز بود به دلیل هزینه های قابل توجهی فشار.

نوکیا گفت: در ماه آوریل آن را با هدف کاهش هزینه 500 میلیون یورو ($560.30 میلیون دلار) تا پایان سال جاری در مقایسه با سال 2018 با 350 میلیون یورو هدفمند از هزینه های عملیاتی و 150 میلیون از فروش هزینه های.

زمانی که نوکیا خرید Alcatel-Lucent بین المللی را متعهد به حفظ شغل در فرانسه به مدت دو سال و گسترش تحقیق و توسعه تیم ها در این کشور آن را یک منبع در گروه برای نسل بعدی اینترنت تلفن همراه, تکنولوژی, یا 5G.

فرانسه تحقیق و توسعه تیم ها به خصوص تحت تاثیر کاهش شغل.

نوکیا آزاد شد از جمله تعهدات این ماه یک سخنگوی گفت.

تماس با رویترز دولت فرانسه تا به حال هیچ اظهار نظر فوری.

"نوکیا ادامه خواهد داد به یک کارفرمای بزرگ در فرانسه با یک جای پای قوی در R&D و فروش و خدمات است که ما را قادر به توسعه و اجرای پروژه های مشتریان ما کارآمد" گفت: Thierry Boisnon رئیس جمهور نوکیا در فرانسه.

نوکیا استخدام 5,138 مردم در فرانسه که 3,640 کار برای Alcatel-Lucent بین المللی است.

این نهاد بخشی از Alcatel-Lucent گروه قبل از نوکیا خریداری آن را در سال 2015 در تمام سهم معامله که ارزش کسب و کار در 15.6 میلیارد یورو رسید.

ادغام شد و مورد بررسی قرار توسط دولت فرانسه و سپس وزیر اقتصاد امانوئل پاکسازی که در حال حاضر رئیس جمهور است.

"این فقط یک استراتژی کم هزینه است که در حال اجرا بر خلاف تمام تعهدات توسط نوکیا ساخته شده در فرانسه است. نوکیا این است که خنده در همه, اولین و مهمترین, دولت فرانسه" به CFE-CGC اتحادیه در نوکیا گفت: در وب سایت خود را.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب