شمال تا پایان دولت هرزه می گوید کلمبوس مجسمه نمادی از میراث ایتالیایی و شمالی پایان پشتکار و پس از آن دست کشیدن با گردن

دولت Rep. هارون Michlewitz می گوید مردم باید به فراتر از کریستف کلمب شهرت به عنوان یک قاتل بی رحمانه از هر دو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

دولت Rep. هارون Michlewitz می گوید مردم باید به فراتر از کریستف کلمب شهرت به عنوان یک قاتل بی رحمانه از هر دو بومی و اسپانیایی ها او به رهبری و در نظر گرفتن تاریخچه از شمال و چگونه مجسمه نشان دهنده هر دو برخی از محله های اصلی مهاجران ایتالیایی و مبارزه برای حفظ شمالی پایان از تبدیل شدن به overbuilt منطقه گران قیمت آپارتمانهای.

در یک Facebook پست این بعد از ظهر Michlewitz یادداشت های شهر ساخته شده است این پارک در دهه 1960 در محل سابق T اسکله پس از یک مبارزه "شمالی با پایان افرادی که در معرض خطر بودند از تماشای کل اسکله به نوبه خود به توسعه است." او اضافه می کند که خرابکاری است هرگز پاسخ به ایجاد یک مورد برای تغییر و که:

مجسمه قرار داده شد بعد از آن به عنوان یک جشن میراث ایتالیایی و پرداخت شد توسط خانواده ها که فراگیر پایه مجسمه. برخی از این خانواده ها بودند اصلی شمالی پایان از خانواده های مهاجر و حافظه خود را به این جامعه را نمی شود حذف شده است.

شهردار والش گفت: امروز او را دستور داد باقی مانده از کلمبوس قرار داده می شود در یک انبار در حالی که شهر در نظر آنچه در مورد آن انجام پس از یک شب نامزدی. Michlewitz گفت که هر گونه بحث نیاز به رهبری North End ساکنان و دوستان از کریستف کلمب پارک.

Michlewitz کامل بیانیه:

خرابکاری به خصوصی یا اموال عمومی است که کاملا اشتباه راه برای رفتن در مورد ساخت یک مورد برای تغییر و صادق در خرابکاری قرار گرفت که یک شب در کلمبوس پارک.

در حالی که کریستوفر کلمبوس یک مجتمع تاریخچه و نماد بسیاری از چیزهای مختلفی را برای افراد مختلف وجود دارد خیلی بیشتر به تاریخ این پارک پس از آن فقط به نام بردن از آن است.

که پارک ساخته شده بود در اواخر دهه 1960 تحت شهردار کوین سفید و طراحی شده توسط خود را پارک مدیر تونی Forgione. آن را برای مبارزه با شمال در پایان افرادی که در معرض خطر بودند از تماشای کل اسکله به نوبه خود به توسعه است.

مجسمه قرار داده شد بعد از آن به عنوان یک جشن میراث ایتالیایی و پرداخت شد توسط خانواده ها که فراگیر پایه مجسمه. برخی از این خانواده ها بودند اصلی شمالی پایان از خانواده های مهاجر و حافظه خود را به این جامعه را نمی شود حذف شده است.

اگر این شهر می خواهد به یک گفت و گو در مورد آینده مجسمه و پارک من بپرسید که North End جامعه و دوستان از کریستف کلمب پارک هستند که منجر به فرایند چگونه به جلو حرکت کند.

از من بپرسید که جشن میراث ایتالیایی ساخته شده است که این جامعه به آن قدرت از امروز بود تمرکز از هر گونه بحث و گفتگو.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن