NWSL ری استارت با زانو و سپس هیجان انگیز به عنوان توقف زمان هدف آسانسور کارولینای شمالی بیش از پورتلند 2-1

تیم ورزشی با دراماتیک صحنه باز. ملی فوتبال زنان لیگ شد اولین بار در آمریکای شمالی طرفدار لیگ ورزش به بازگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

تیم ورزشی با دراماتیک صحنه باز.

ملی فوتبال زنان لیگ شد اولین بار در آمریکای شمالی طرفدار لیگ ورزش به بازگشت به اقدام پس از توقف ورزش با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس که NWSL لگد کردن آن چالش جام با مرحله نهایی مسابقات بین کارولینای شمالی شجاعت و پورتلند خار در Herriman در روز شنبه.

این بازگشت به عقب در لیگ قهرمان شجاعت برنده 2-1 برنده پس از یک توقف زمان هدف از لین ویلیامز.

اما قبل از اولین پا زدن توپ بازیکنان روشن ساخته است وجود دارد چیزهای مهم تر در معرض خطر از یک بازی فوتبال است. هر دو تیم در زمان زمینه نحوه پوشش و زندگی ماده تی شرت به عنوان اعتراض و تظاهرات در پی جورج فلوید قتل در مینیاپولیس ادامه داد: در سراسر کشور.

و سپس در یک صحنه دیده می شود هرگز قبل از در نرم افزار تیم های ورزشی در ایالات متحده, همه بازیکنان در صف شروع در زمان زانو در هنگام پخش سرود ملی.

"ما در زمان یک زانو امروز در اعتراض به نژادی و بی عدالتی خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند در برابر مردم و مردم از رنگ در امریکا" تیم گفت: در یک بیانیه مشترک منتشر شده قبل از بازی. "ما عاشق کشور ما و به ما این فرصت را به آن را نگه دارید به یک استاندارد بالاتر است.

"این وظیفه ما است که به تقاضای آزادی و آزادی در این کشور تاسیس شد و پس از گسترش به همه است."

یک جایگزین بازیکن و اعضای کادر مربیگری و مقامات به نظر می رسد به آنهایی که تنها برای ایستادن هنگام پخش سرود ملی. بازیکنان همچنین عینک سیاه و سفید "زندگی" موضوع بازوبند در طول بازی.

سابق 49ers کارفرمایی khezri شروع به زانو در طول سرود ملی در طول سال 2016 NFL فصل به درخشش یک نور افکن در خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی تنها برای پیدا کردن خود را به طور موثر blackballed از لیگ یک سال بعد.

ایالات متحده ستاره مگان Rapinoe پیوست Kaepernick جنبش و در زمان زانو در حالی که با پوشیدن تیم ملی نیوجرسی تنها به ایالات متحده در فوتبال ایجاد یک سیاست به زور همه بازیکنان برای ایستادن.

"تو را دوست دارم به آن را ببینید" Rapinoe که تصمیم گرفتند به او ملحق NWSL باشگاه (سلطنت) برای هشت تیم monthlong "حباب" مسابقات در یوتا, توییتی از pregame ، "شما را دوست دارم برای دیدن این زنان با استفاده از صدای خود خواستار بهتر برای امریکا و برای مردم و مردم از رنگ است."

آیکون تنیس و ورزش زنان پیشگام Billie Jean King تحسین تلاش های دو تیم است. "این است که چگونه شما با استفاده از پلت فرم خود را برای تغییر" پادشاه توییتی.

در این زمینه NWSL هشتم فصل رو در جریان جلوتر از عمده دیگر تیم های ورزشی. لیگ برتر فوتبال برنامه ریزی شده است برای جولای 8, شروع, در حالی که NBA و WNBA برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد فصل خود را در پایان ماه ژوئیه و NHL در ماه اوت است. لیگ اصلی بیس بال است برنامه ریزی برای بازگشت در جولای 23 یا 24.

درست مانند ورزش های دیگر لیگ تلاش برای بازگشت در طول یک بیماری همه گیر بازی در حال بازی بدون طرفداران در می ایستد.

شیکاگو ستاره های قرمز به بازی بازی های واشنگتن روح بعد شنبه.

اندی کلیتون می نویسد: نیویورک دیلی نیوز.

آخرین مطالب