اوباما بار دیگر خود را در حمله به رئیس جمهور تهمت را Covid-19 پاسخ

صادر شده در: 17/05/2020 - 06:48بروز رسانی: 17/05/2020 - 06:48 رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما روز شنبه ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما روز شنبه با انتقاد از پاسخ به COVID-19 همه گیر ravaging امریکا در آنچه که به طور گسترده ای به عنوان یک نادر عمومی ملامت از خود جانشین دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

تبلیغات

سخنان خود آمد و به عنوان او صحبت کرد در دو مجازی commencements برای دبیرستان و دانشجویان دانشگاه های قفل شده را به جای خود جشن فارغ التحصیلی یک مراسم از تصویب هر بهار در ایالات متحده است.

"بیشتر از هر چیزی این همه گیر شده است به طور کامل و در نهایت پاره پشت پرده در این ایده که بسیاری از مردمی مسئول می دانم آنچه آنها در حال انجام" اوباما گفت: فارغ التحصیلان از چند ده تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها در اول مراسم است.

"بسیاری از آنها حتی تظاهر به اتهام" او گفت که او در مورد پیامدهای این بیماری همه گیر در طول رویداد آنلاین و بدون نام بردن از هر خاص رهبران.

که جشن بود که به دنبال یک ستاره نکردم نخست-زمان مراسم برای دانش آموزان دبیرستانی که در آن اوباما ادامه داد: در امتداد خطوط همان گفتن دانش آموزان به مرحله که در آن رهبران شکست خورده بود.

"اگر جهان در حال رفتن به دریافت بهتر این خواهد بود تا به شما" او گفت:.

"انجام آنچه احساس می کند خوب چه راحت و چه آسان است که چگونه بچه های کوچک فکر می کنم. متاسفانه بسیاری از به اصطلاح رشد یو پی اس از جمله برخی با عناوین و مشاغل مهم هنوز هم فکر می کنم که راه - به همین دلیل است که همه چیز آنقدر پیچ" او ادامه داد.

"من امیدوارم که به جای شما تصمیم می گیرید به زمین خود را در ارزش هایی که گذشته مانند صداقت و سخت کار می کنند و مسئولیت و عدالت و سخاوت و احترام به دیگران است."

در این مراسم انجام شده توسط تمام شبکه های تلویزیونی آمریکا فلش بین تکان دهنده سخنرانی و اجرای برنامه های دانش آموزان و افراد به طور یکسان از جمله بسکتبال ستاره Lebron James و خوانندگان برادران جوناس.

جیمز تکرار اوباما تماس برای دانش آموزان به گام تا خواسته آنها را به "اقامت نزدیک به خانه" و کمک به بازسازی جوامع ویران شده توسط ویروس ها و خاموش شدن ناگهانی.

آینده نامشخص

این ما منجر جهان با کروناویروس موارد و مرگ و میر در 1.4 میلیون نفر و نزدیک به 90,000 بود.

در این سال فارغ التحصیلان چهره ترسناک یک واقعیت: ایالات متحده نرخ بیکاری به ضرب گلوله به حدود 15 درصد و بیش از 36 میلیون نفر ثبت برای مزایای بیکاری به عنوان امریکا هایش با خرید اینترنتی از ماه از مستند و بسته شدن کسب و کار.

جاذبه اوباما پیام تأکید این واقعیت این دومین بار در یک هفته او برخورد کرده بود در پاسخ به همه گیر داشتن تیز حاضر به انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن در سه سال پس از خروج از دفتر.

او خود را نگه داشته با مشخصات پایین با وجود اینکه اغلب مورد حمله توسط رئیس جمهور.

اما در 9 مه در اظهارات درز کرده از یک وب سایت تماس با افرادی که مشغول به کار در دولت او به نام او برگ برنده را از دست داده و همه گیر یک فاجعه است.

"آن شده اند که بد حتی با بهترین دولت ها است. آن شده است یک هرج و مرج مطلق فاجعه وقتی که طرز فکر - از "آنچه در آن برای من' و 'به معامله با هر کس دیگری' - وقتی که طرز فکر است operationalized در دولت ما," او گفت که در تماس با.

در نظر شنبه, اوباما نیز برجسته چگونه سلامت بحران تأکید نژادی و نابرابری در آمریکا و ابراز خشم در اثر تیراندازی از 25 سال Ahmaud Arbery, کشته در 23 فوریه در حالی که برای تنه زدن در گرجستان است.

"یک بیماری مانند این فقط افکن اساسی نابرابری و اضافه بار که جوامع در طول تاریخ تا به حال برای مقابله با این کشور گفت:" در اولین مراسم است.

"ما آن را در مخربی از COVID-19 در جوامع ما. فقط به عنوان ما آن را هنگامی که یک مرد سیاه و سفید می رود برای تنه زدن و برخی از افراد احساس می کنند می تواند به توقف و سوال و شوت او اگر او نمی کند ارسال به سوال" او در ادامه بدون نام بردن از Arbery.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب