در دانشگاه BU دانشجویان و اساتید را به صورت هفتگی coronavirus آزمون این سقوط

دانشگاه بوستون رئیس جمهور رابرت براون دیروز مفصل تر از مراحل مدرسه خواهد شد در نظر گرفتن برای tamp پایین هر با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

دانشگاه بوستون رئیس جمهور رابرت براون دیروز مفصل تر از مراحل مدرسه خواهد شد در نظر گرفتن برای tamp پایین هر بالقوه Covid-19 عفونت به عنوان مدرسه دوباره باز می شود در این پاییز. در میان مراحل مورد نیاز: هفتگی Covid-19 آزمون برای دانشجویانی که در پردیس زندگی خود و اساتید دیگر BU کارکنان که به طور منظم در تماس با دانش آموزان - و همچنین برای هر دانش آموزان و کارکنان را که به حمل و نقل عمومی به و از مدرسه.

اما آنها نمی خواهد که به آزار دهنده تر از این آزمون که شامل یک پلاستیک نازک پروب گیر تمام راه را تا پشت بینی خود را. به جای قهوه ای نوشت: مدرسه تخمگذار در عرضه کمتر سرزده و خود اعمال "قدامی nares" آزمون است که در آن دانشجو یا کارمند جمع آوری به مراتب کمتر سرزده یک نمونه از خود بینی.

این تست می تواند انجام شود در هر یک از چندین ایستگاه های تست خواهد شد که مستقر در محوطه دانشگاه. در ایستگاه آنها را دریافت خواهد کرد یک کیت تست با یک بار-کد ویال برای نمونه. آنها را از انجام آزمون تحت نظارت و ترک ویال برای حمل و نقل به مرکز آزمایش.

قهوه ای ادامه داد که BU راه اندازی یک "high-throughput تسهیلات" برای تجزیه و تحلیل تمام کسانی که بینی سواب در Rajen Kilachand مرکز به صورت یکپارچه زندگی علوم و مهندسی با ظرفیت آزمون از 5000 نمونه در روز - و به ارائه نتایج در 24 ساعت یا کمتر.

دانش آموزانی که تست مثبت خواهد بود تماس با خدمات بهداشتی و درمانی. فرد نیز خواهد بود مجددا به منظور بررسی نتیجه مثبت است. مسکونی دانش آموزانی که تست مثبت خواهد شد نقل مکان کرد به ویژه جداسازی اتاق با نظارت و مراقبت های پزشکی. ما در حال کنار گذاشتن اتاق برای این منظور است.

همراه با این خواهد بود که یک تماس-سیستم ردیابی به صحبت کردن تماس از کسی که تست مثبت است.

قهوه ای آمده است:

زندگی در محیط دانشگاه را نمی خواهد نگاه و یا همان آن را به عنوان در پاییز گذشته. اما ما برنامه ای برای بازگشت به پردیس عملیات با پروتکل های جدید و سیاست های ما را قادر به بازسازی پر جنب و جوش جامعه مسکونی که توسط بنیاد آموزش محیط زیست است که ما دانش آموزان و والدین آنها انتظار از دانشگاه بوستون.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن