در بالای هر چیز دیگری طرفداران محلی آبجوسازی fruitier آبجو که به نگرانی در مورد قوطی انفجار; شرکت می گوید وجود دارد را حل آسان

Trillium Brewing Co. گفتن خریداران میوه آن روزانه خدمت: شاه توت و آلو & تمشک آبجو به نگه داشتن قوطی سرد نه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

Trillium Brewing Co. گفتن خریداران میوه آن روزانه خدمت: شاه توت و آلو & تمشک آبجو به نگه داشتن قوطی سرد نه فقط به این دلیل که به معنی بهترین طعم و اما چون در غیر این صورت قوطی ممکن است به عنوان Trillum می گوید: پشت سر هم.

Trillium گزارش حداقل سه مشتریان داشته قوطی رفتن kablooie از اواخر چرا که آنها ذخیره می شود آنها را در دمای اتاق.

مشکل Trillium می گوید: مخمر است. Trillum گوید آن را بهترین خود را به خلاص شدن از مخمر قبل از قوطی بیرون رفتن برای توزیع و تخمین آن را حذف 99.9 درصد از لحظهای beasties. اما ترک فقط یک سلول مخمر در یک قوطی آبجو گرم مخلوط با میوه های شیرین و شما به دنبال در یک Malthusians رشد مخمر انفجار که پس از آن می تواند به دنبال ترکیدن می تواند به عنوان در حال حاضر به سرعت در حال رشد کلنی مخمری yums تا تمام شکر و دفع در میان چیزهای دیگر دی اکسید کربن.

ما نمی خواهیم کسی را مجبور به تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر و توصیه است که شما در فروشگاه این قوطی در یخچال بلافاصله. ...

هر قوطی از خدمت روزانه: شاه توت و آلو & تمشک ذخیره شده گرم باید بازرسی امده و دفع به سرعت برای اطمینان از آنها یک ظرف غذا را ندارد. مشتریانی که ترجیح می دهند به دور از خود باقی مانده قوطی به جای خطر را از خود قوطی ترکیدن ارائه خواهد شد اعتباری نسبت به خرید آینده بنا به درخواست.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب