یکی از چهار قطعه قطعه در درچستر مبارزه با چاقو در حال حاضر چهره تفنگ اتهامات

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک Dorchester در تفنگ اتهامات سه غیر قانونی سلاح و مهمات آنها می گویند افسران موجود

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک Dorchester در تفنگ اتهامات سه غیر قانونی سلاح و مهمات آنها می گویند افسران موجود در آپارتمان خود - جایی که آنها در ابتدا رفت و در حالی که به دنبال یک دنباله خون پس از یک مبارزه با چاقو در پارکینگ در نزدیکی یک فروشگاه مشروب شنبه شب.

پلیس می گوید این مرد یکی از چهار مرد که زخم در محلی از اتاق های اورژانس با غیر مهلک چاقو زخم پس از مبارزه در Fernandes, پارکینگ, خاموش, Hancock, خیابان حدود 8:45 p. m.

در طول دوره اولیه که تحقیقات ماموران دستگیر کیت Howell, 46, Dorchester در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات اتهامات پس از دوره نقاهت بعد از یک ولگرد دور از .223 مهمات کالیبر آن کاهش یافته بود با این گمان که او به عنوان جمع آوری وسایل خود را به عنوان او آماده برای ترک محل اقامت. ماموران پس از آن مسدود آپارتمان تا زمانی که حکم جستجو می تواند به دست آمده و اعدام شد.

پلیس می گوید یک حکم جستجو و رفت به آپارتمان در 69 Hancock سنت حدود ظهر امروز:

به عنوان یک نتیجه از افسران قادر به با خیال راحت بازیابی کالیبر 5.56 Bushmaster تفنگ بزرگ با ظرفیت تغذیه دستگاه یک کالیبر .22 Remington طولانی تفنگ یک .32 کالیبر کبرا تفنگ دستی نیمه اتوماتیک و 42 دور از کالیبر 5.56 مهمات. بعدها مشخص شد که Bushmaster تفنگ شده بود که قبلا گزارش شده به سرقت رفته در, New Hampshire.

در علاوه بر این به غیر قانونی-مهمات شارژ هاول در حال حاضر چهره سه فقره غیر قانونی possesison از یک اسلحه گرم در اختیار داشتن یک ظرفیت بزرگ تغذیه دستگاه و دریافت سرقت, اموال, پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب