'غرور و افتخار ما سیاسی است': تظاهرات در پاریس برای حقوق بشر در

صادر شده در: 04/07/2020 - 23:30تغییر یافته: 04/07/2020 - 23:32 بین 2000 و 3000 مردم معلوم شنبه در پاریس برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 تیر 1399

صادر شده در: تغییر یافته:

بین 2000 و 3000 مردم معلوم شنبه در پاریس برای سیاسی مشغول همجنسگرایان در ماه مارس, یک هفته پس از رسمی برنامه ریزی رویداد لغو شد به دلیل coronavirus محدودیت.

تبلیغات

یک جوان فرهنگی جمعیت راهپیمایی در پشت یک کامیون تحمل یک بنر اعلام "افتخار ما این است که سیاسی" حمل پرچم رنگین کمان رنگ مو و برخی در لباس بکشید.

در میان آگهی ها بودند آنهایی که خواستار "رادیکال غرور" و دیگران محکوم تراجنسی.

رسمی همجنسگرایان مارس با توجه به محل در ژوئن 27 لغو شد به دلیل محدودیت در اجتماعات بزرگ به عنوان یک نتیجه از coronavirus بحران است. آن است که در حال حاضر با توجه به پیش بروید در نوامبر 7.

اما اما Vallee-Guillard گفت: روز شنبه رالی بود که در پاسخ به یک تماس ساخته شده توسط چند گروه همجنسگرایان و مهم بود که به مناسبت این رویداد است.

"غرور و افتخار در آغاز یک شورش" او گفت:.

اولین بار, گی, غرور و افتخار برگزار شد که در سال 1970 در نیویورک به مناسبت اولین سالگرد این شهر شورشهای استون وال یک رویداد نقطه عطفی در حقوق همجنسگرایان مبارزه برانگیخته شده توسط یک پلیس در حمله به نوار همجنسگرا.

علائم این سال سالگرد 50 از اول که همجنسگرایان در ماه مارس است.

"خطر عقب حقوق اساسی ما بسیار موجود است و این بیماری همه گیر نشان داده است عوامل متعدد از محرومیت و تبعیض و خشونت" Giovanna Rincon مدیر انجمن Acceptess-T که در دفاع از نما مردم به خبرگزاری فرانسه گفت.

>>بخوانید: فرانسه گزارش 36 درصد افزایش قربانیان ضد همجنسگرایان حملات جرائم

بسیاری از همجنسگرایان حوادث در سراسر جهان رفت و آنلاین در این سال برای دور زدن محدودیت های اعمال شده توسط این بیماری همه گیر.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن