همه گیر خلع سلاح: چرا فرانسه آماده بود برای Covid-19 یک دهه بیش از حد به زودی

یک تحقیق فرانسوی, روزانه, Le Monde کشف فوق العاده ای زنجیره ای از حوادث که منجر های پی در پی دولت فرانسه برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

یک تحقیق فرانسوی, روزانه, Le Monde کشف فوق العاده ای زنجیره ای از حوادث که منجر های پی در پی دولت فرانسه برای ساخت بلند پروازانه همه گیر پاسخ استراتژی و سپس از بین بردن آن تقریبا به طور کامل ترک کشور خطرناکی در معرض Covid-19 بیماری است.

تبلیغات

در اواخر سال 2004 متخصص قلب و عروق-تبدیل-سیاستمدار فیلیپ Douste-Blazy و سپس فرانسه وزیر بهداشت پرده برداری از یک بیماری همه گیر پاسخ طرح در جلسه هیئت دولت قبل از مخاطبان از گیج و پریشان و تا حدودی سرگرم وزرا و همکاران.

طرح تفصیلی یک میزبان از اقدامات شدید برای اجرا در این رویداد از یک بیماری همه گیر را تهدید فرانسه. آنها شامل بسته شدن مرزهای ملی محدودیت در جنبش مردم ممنوعیت اجتماعات ورزشی و رویدادهای فرهنگی, اجرای, اجتماعی, فاصله, قوانین, و در سراسر کشور توزیع ماسک – جراحی عمومی و محافظ FFP2 نوع برای سلامت کارگران است.

"در یک کلام این برنامه شامل همه چیز دولت فعلی فرانسه درهم برای قرار دادن در جایی در عجله و بدون تجهیزات در اواسط ماه مارس سال 2020" نوشتن روزنامه نگاران Gérard Davet و فابریس Lhomme در طولانی پنج بخش بازسازی فرانسه همه گیر "خلع سلاح", منتشر شده توسط Le Monde این هفته است.

فوق العاده, ظهور و سقوط همه گیر برنامه ریزی در فرانسه بود و ریشه در مشکل سپیده دم قرن جدید یعنی زمانی که کشورهای غربی با وسواس تهدید تروریسم و شکار برای گریزان سلاح های کشتار جمعی ناگهان از خواب بیدار شدم به خطر مرگبار بوده است ،

اول آمد مهیب سارس در حال ظهور در چین در سال 2002 و افزایش آن در سال آینده به دنبال شیوع H5N1 آنفلوآنزای مرغی در جنوب شرقی آسیا در سال 2004. بعد از آن که در سال مرگبار chikungunya گسترش بیماری به سرعت در فرانسه و خارج از کشور و سرزمین در نهایت تهدید به سرزمین اصلی است.

"کشورهای آسیایی بودند عمیقا متزلزل سارس" می گوید: Pierre-Yves Geoffard, یک استاد اقتصاد بهداشت در پاریس دانشکده اقتصاد (PSE) در مصاحبه با فرانس 24. "آنها خوش شانس بودند در پایان به این ویروس در نهایت ناپدید شد. اما آنها نمی پایین گارد خود مطمئن شوید به جای این که آنها را آماده برای یک بعدی."

در میان بسیاری از ناشناختهها از همه گیر برنامه ریزی Geoffard می گوید سلامت استراتژیست در کشورهای آسیایی بر اساس آماده سازی خود را در دو certitudes: که بیشتر بیماری های همه گیر شد محدود رخ می دهد و این که هیچ کس می تواند پیش بینی خود را در شکل و فرم.

"این نشان میدهد که قادر به واکنش سریع به شیوع آن بسیار کم شناخته شده است در آغاز," او می گوید. "در اين مدل به دنبال این است که تایوان در پاسخ به بحران کنونی: تشخیص جداسازی و ردیابی موارد – اما آن را تنها کار می کند اگر شما آن را حق دور."

Geoffard می گوید دولت فرانسه سعی کردم به دنبال همان مدل اولیه آن استراتژی در برابر coronavirus. اما پس از آن بود در حال حاضر خیلی دیر ویروس داشتن گسترش دور و گسترده.

"کشور در واکنش به بحران اما پس از آن حافظه خود را محو," او می گوید. آن را نمی خواهد تنها lesson unlearnt توسط فرانسه تصمیم گیرندگان.

فرانسه استقلال

در سال 2005 Douste-Blazy داده بود یک prescient هشدار در مورد "ما جوامع مدرن غربی' تمایل به فراموش کردن" در هنگام استماع قبل از فرانسه آغاز شد.

سارس بیماری همه گیر بهداشت گفت: "ثابت شده است تا چه حد ناگهانی وقوع ناشناخته عفونت – من اصرار بر کلمه ناشناخته – قادر به گسترش در سراسر این سیاره با تشکر مدرن و شبکه های ارتباطی می تواند انتشار ترس و بی ثباتی توسعه یافته ترین جوامع و سیستم های سلامت."

هفته بعد این سناتور که امتحان Douste-Blazy منتشر شد گزارش جزئیات توصیه های خود را برای آماده سازی این کشور برای آینده شیوع است. آنها به ویژه بر نیاز به تشکیل سهام از ماسک برای سلامت کارگران و عموم مردم اشاره کرد که فولاد ماسک را فقط محدود به حفاظت و بنابراین باید جایگزین بیشتر دنده محافظ.

این "قطعا مستلزم هزینه بالا اما می تواند کمک به محدود کردن این کشور را فلج" آنها نوشت و اضافه کرد: "در این هزینه باید قرار داده و به چشم انداز."

وبسایتی دیگر طبقه بندی شده گزارش که توسط Le Monde این محققان که هشدار داد که فرانسه محزون می خوانی آمادگی برای یک بیماری همه گیر Douste-Blazy جانشین در وزارت بهداشت خاویر برتراند مجموعه ای خاموش در یک تور از کشورهای شرق آسیا در اواخر سال 2005 به یادگیری از استراتژی های خود را. دعوت پکن از او خواست که او همتای چینی که آیا فرانسه می تواند سفارش ماسک از چین در این رویداد از یک بحران است. هر چند مثبت پاسخ هشدار داد که "چینی خواسته به طور طبیعی می آیند" باید کشور نیاز به ماسک بیش از حد.

متقاعد نیاز به تقویت فرانسه استراتژیک استقلال, برتراند و جانشینان او را در کشتی سوار در یک تلاش گسترده برای ساختن کشور همه گیر ضد و متکی به خود – یک استراتژی که میرسد سال پایانی ریاست جمهوری ژاک شیراک و شروع نیکولا سارکوزی تصدی.

سنگ بنای استراتژی جدید بود ایجاد یک ملی ماسک-ظرفیت تولید نظارت و سخاوتمندانه بودجه توسط یک نهاد جدید شناخته شده به عنوان Eprus مدل در مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC).

در پایان سال 2006 فرانسه می تواند به رخ کشیدن از سهام 600 میلیون FFP2 ماسک, و آن را یکی از بهترین در جهان آماده کشورها با توجه به سازمان بهداشت جهانی است. توسط مه 2009 گزارش سنا گفت: Eprus سهام رسیده بود بیش از 720 میلیون واحد تکمیل شده بیش از یک میلیارد دلار فولاد ماسک.

آن را فقط به عنوان خوب به دلیل جدید مرگبار اپیدمی این یکی که از مکزیک بود در مورد آزمون آرسنال را به ارزش.

گریه گرگ

دولت فرانسه متعصب پاسخ به آنفلوانزای H1N1 مشخص شده اوج رویکرد پیشگیرانه و پشتیبانی توسط Douste-Blazy و جانشینان او. اما در حقیقت آن را نیز به صدا در آن ناقوس مرگ.

به عنوان آنفلوانزا گسترش فراتر از مکزیک در تابستان 2009 جدید بهداشت وزیر Roseline Bachelot تصمیم به بیشتر تا سطح شیب دار تولید ماسک منجر به اوج 2.2 میلیارد واحد (فولاد و FFP2) تا پایان سال است. تحت دولت راهنمای کسب و کار توصیه می شد را تشکیل می دهند سهام دنده محافظ از جمله بالا-حفاظت FFP2 ماسک برای کارگران "در تماس نزدیک با اعضای عمومی". کیت حاوی ماسک های جراحی و درمان ضد ویروسی توزیع شد آزادانه در داروخانه ها در سراسر فرانسه است.

بحث برانگیز دولت دستور 94 میلیون دوز واکسن و requisitioned ورزشگاهها برای آن در سراسر کشور واکسیناسیون مبارزات انتخاباتی دور زدن پزشکان.

اما بحران بهداشت و درمان موفق به تحقق و زمانی که دولت حسابرسان سیاستمداران و رسانه ها شروع به حفر کردن به هزینه عملیات Bachelot شد lambasted برای پاشش عظیم یک میلیارد یورو از پول مالیات دهندگان -- بخشی از آن را به بازپرداخت آزمایشگاه داروسازی – روی یک ویروس که به کشته شدن "تنها" 342 نفر در فرانسه.

"هنگامی که با شیوع یک easely متهم پس از حقایق داشتن botched پاسخ می گوید:" Geoffard از پاریس دانشکده اقتصاد. "هر دو یکی بیش از حد پیشگیری و کمی اتفاق می افتد و یا یکی بیش از حد کوچک و همه چیز را اشتباه می رود."

با توجه به Geoffard این H1N1 واکنش بود: "یکی از دلایل اصلی آن بعدها غیر ممکن است برای توجیه حفظ بسیار پر هزینه پیشگیری سیاست."

تأمل در مکان عمومی, تادیب, Bachelot گفت: لو موند که افتضاح بود "منجر به کلی خلع سلاح و decrediblised سیاستمداران است." او افزود: "مردم تصمیم داشتیم overreacted. و برای ما سیاستمداران خطر انجام بیش از حد آمد به کوتوله که از انجام بیش از حد کم است."

Former Health Minister Roselyne Bachelot talks to the press after being vaccinated for the H1N1 influenza on November 12, 2009.
وزیر بهداشت سابق Roselyne Bachelot مذاکرات به مطبوعات پس از واکسن برای آنفلوانزای H1N1 در نوامبر 12, 2009. © برتراند Guay AFP

نوشتن در همان مقاله در اواخر ماه مارس سال جاری مشهور بهداشت اقتصاددان کلود Le Pen که مردن از سرطان تنها چند هفته بعد گفت Bachelot اقدامات القا کرده بود در میان عالی رتبه کارمندان دولت "یک حس است که دولت تا به حال overestimated بحران و در نهایت حیف و میل بودجه عمومی برای بهره مندی از آزمایشگاه های دارویی".

امید برای منحرف کردن مسئولیت برای "خلع سلاح" که چپ فرانسه تا خطرناکی در معرض یک دهه بعد, وزیر بهداشت را جانشینان سرزنش کرده اند آن دسته از کارمندان دولت – به "دولت عمیق" – و هر یک از دیگر به تدریج سلب فرانسه از آن دفاع.

پس از Bachelot را تنزل به یک تازه وارد کابینه نقش در اواخر سال 2010 برتراند قرار داده بود پشت در زین. اما در این زمینه به طور چشمگیری تغییر کرده پس اول خود را از روی لئامت دادن به عنوان وزیر بهداشت. این رسوایی گرفتار گرگ و میش سال از سارکوزی در انتخابات ریاست جمهوری. در بالای همه گیر و خستگی برتراند مجبور به دست و پنجه نرم کردن با دقیق تسمه سفت اقدامات در میان رکود اقتصادی جهانی و اروپایی "بحران بدهی".

در اواخر سال 2011 یک دولت بخشنامه حاکی از تغییر در دکترین تقسیم دولت ذخایر محافظ دنده به دو: یک "استراتژیک" سهام فولاد ماسک برای عموم مردم برگزار شده توسط وزارت امور خارجه و "تاکتیکی" سهام FFP2 ماسک برای سلامت کارگران برگزار می شود و پر منطقه ای مقامات بهداشت فردی و بیمارستان ها.

تغییر جهت سیمانی با اصلاحات بعدی اجرا تحت سوسیالیستی دولت است که حکومت فرانسه بین سال 2012 تا سال 2017. آنها به طور موثر تفویض مدیریت "تاکتیکی" ذخایر به موسسات متمرکز در کوتاه مدت-ضرورت و مبارزه با کاهش بودجه – با اثر است که در فرانسه با ارزش FFP2 ذخایر منقضی شده بودند و هرگز جایگزین شده است.

همانطور که برای Eprus آن گنجانیده شده و رقیق شده در یک مقدار بزرگتر ساختار شناخته شده به عنوان Santé publique فرانسهمعکوس یک دهه سیاست مفرغ در آمریکا CDC.

اتش از ماسک

فرانسه تنها کشور به نورد و یا "فراموش شده" آن همه گیر پاسخ برنامه در طول راه.

یک تحقیق انگلیسی روزانه بار ها یافت می شود که آماده سازی برای یک بیماری همه گیر شده بود اولویت دولت بریتانیا برای یک دهه پس از حملات 11 سپتامبر قبل از سقوط قربانی به ریاضت کاهش است.

"ما حسادت از جهان" ناشناس منبع در دفتر نخست وزیر اسرائیل به این روزنامه گفت. "اما همه گیر برنامه ریزی شد یک سانحه ریاضت اقتصادی که وجود دارد با فشار دادن بیشتر نیاز دارد." این منبع افزود که آماده سازی برای هیچ-مقابله Brexit "مکیده همه خون از بیماری همه گیر برنامه ریزی".

به همین ترتیب سالها غفلت مکیده خون از فرانسه پس از بلند پروازانه همه گیر استراتژی خروج از دولت تا حد زیادی ناتوان برای محافظت از شهروندان خود را از coronavirus.

خطاب به سناتورها در 19 مارس سال جاری دو روز پس از این کشور قرار داده شد تحت سراسر کشور مستند, فرانسه, ورودی, وزیر بهداشت Olivier Véran خلاصه تا خون ریزی فوق العاده ای از تجهیزات است که تا به حال چپ فرانسه به شدت در معرض.

"در سال 2010 دولت در حال سهام از یک میلیارد فولاد ماسک," او گفت:. "زمانی که من در وزارت وجود دارد 150 میلیون نفر است."

به عنوان او صحبت کرد و در ماه های قبل از بحران, میلیون ها نفر از ماسک بودند به آتش کشیدند بر اساس این فرض است که آنها تمام شده بود و یا بی اثر است.

با توجه به روزانه Libération, یک شرکت بلژیکی وظیفه با آزمایش یک نمونه از ماسک تا به حال به این نتیجه رسیدند که آنها دیگر ملاقات با استانداردهای خاص است. اما پس از آن آزمایشات انجام شده بر روی ماسک بودند که نجات از اتش در آخرین لحظه نشان داد که آنها کاملا قابل استفاده است.

مقامات در مصاحبه با لوموند پیشنهاد کرد که پیام های متناقض در ابزار ماسک – با دولت در یک نقطه با این استدلال که آنها هیچ استفاده برای عموم – حال کمک به مهر و موم سرنوشت دور انداخته سهام.

نتیجه خیره کننده این شکست شده است عمیقا مستند: جان کمبود حفاظت حتی در خط مقدم کارگران کوره در رفته – و پر هزینه – مسابقه به پرواز در ماسک از چین و دیرتر از تلاش برای احیای تولید ملی ظرفیت که رها شده بود در سال های اخیر است.

"این گیج کننده است که هیچ چیز در همه, بود, پیش بینی زمانی که ما تا به حال آن همه آماده در اوایل سال 2004" یک نژند Douste-Blazy گفت لوموند بازتاب در فرانسه Covid-19 فاجعه است.

او افزود: "این باید یکی از مهم ترین ذهن دمیدن نمونه هایی از فرانسوی ها دولت می تواند تولید این برنامه و پس از آن موفق به استفاده از آن!"



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن