همه گیر 'را تهدید می کند به عقب سال از پیشرفت در کاهش فقر کودکان'

صادر شده در: 28/05/2020 - 08:31ویرایش: 28/05/2020 - 08:31 اقتصادی خرید اینترنتی از Covid-19 همه گیر می تواند

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

اقتصادی خرید اینترنتی از Covid-19 همه گیر می تواند فشار به عنوان بسیاری از 86 میلیون بیشتر کودکان به فقر پایان سال 2020 یک مطالعه مشترک توسط نجات کودکان و یونیسف نشان داد چهارشنبه.

تبلیغات

که می تواند تعداد کل کودکان تحت تاثیر فقر در سراسر جهان برای بیش از 670 میلیون افزایش از 15 درصد بیش از سال گذشته این دو سازمان در بیانیه ای گفت.

نزدیک به دو سوم از این کودکان به طور کلی زندگی در کشورهای جنوب صحرای آفریقا و جنوب آسیا است.

با این حال همه گیر رانده افزایش انتظار می رود که رخ می دهد عمدتا در اروپا و آسیای مرکزی با توجه به مطالعه است که بر اساس بانک جهانی و صندوق بین المللی پول پیش بینی و اطلاعات جمعيتی از 100 کشور جهان است.

"مقیاس و عمق مشکلات مالی در میان خانواده ها را تهدید می کند به عقب سال از پیشرفت در کاهش فقر و مرخصی محروم از خدمات ضروری," مدیر اجرایی یونیسف هنریتا جلو به نقل از, در بیانیه ای.

با فوری و قاطع عمل "ما می تواند جلوگیری و شامل همه گیر تهدید رو به فقیرترین کشورها و برخی از آسیب پذیرترین کودکان" اضافه شده نجات کودکان سر Inger خاکستر.

آنها "به شدت آسیب پذیر و حتی دوره های کوتاه مدت از گرسنگی و سوء تغذیه — بالقوه مؤثر بر آنها تمام زندگی خود را," خاکستر" ،

این دو سازمان تماس در دولت به سرعت در حال گسترش امنیت اجتماعی و سیستم های تغذیه در مدرسه برای محدود کردن اثرات این بیماری همه گیر.

در همین حال سازمان بین المللی کار هشدار داده است که بزرگسالان جوان هستند که در سخت ترین ضربه موج موانعی باعث شده Covid-19 بحران در کشورهای سراسر جهان است.

در یک گزارش منتشر شده در چهارشنبه, ژنو سازمان مبتنی بر داشت که یکی در شش کسانی که آن را بررسی کرده در سن 18 تا 29 بوده است در محل کار قبل از همه گیر آغاز شد گفت: آنها پس از کار متوقف شد.

"همانطور که ما از بهبود از این بیماری همه گیر بسیاری از افراد جوان هستند و به سادگی رفتن به سمت چپ. اعداد بزرگ" گفت: ILO رئیس گای رایدر.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن