پاریس پلیس متفرق Montmartre, جمعیت, اجرای Covid-19 اجتماعی فاصله

صادر شده در: 13/05/2020 - 14:59بروز رسانی: 13/05/2020 - 14:59 پاریس پلیس مجبور به متفرق کردن جمعیت از revele

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

پاریس پلیس مجبور به متفرق کردن جمعیت از revelers در روز سه شنبه شب در مقابل Sacré-Coeur کلیسای در این شهر زیبا Montmartre منطقه است. اجتماعی فاصله اقدامات در محل باقی می ماند برای مبارزه با Covid-19 رغم فرانسه پایان دادن به آن مستند در روز قبل.

تبلیغات

در زیر مشخص تقریبا بیزانس گنبد لطف Sacré-Coeur – در یاد Montmartre تپه با آن والا پانوراما از شهر چراغ – یک جمعیت از مردم جمع شده بودند و جشن بعد از دو ماه تمام عیار سلول اقدامات به پایان رسید.

به اطمینان حاصل شود که بلند کردن اجسام از مستند نیست و موجب تجدید حیات از coronavirus تجمع بیش از 10 نفر هستند ممنوع و از مردم خواسته به ماندن حداقل دو متر دورتر از یکدیگر است. در نتیجه پلیس خواسته جمعیت پراکنده.

فرانسه به آرامی پدید آمده از مرگ کاذب خود در روز دوشنبه به عنوان آرایشگری, گل, ناخن سالن و برخی از کسب و کارهای دیگر بازگشایی شد.

اما رستوران ها و میله ها – در قلب فرانسه ضرب المثلی joie د vivre – هنوز در انتظار به یاد زمانی که آنها خواهد شد در کسب و کار و کافه زندگی می توانند رزومه تحت دولت فرانسه را مرحله به مرحله در بلند کردن اجسام از محدودیت های تحمیلی به بنیادی این کشور شیوع کروناویروس.

از عیاشی در Montmartre آمد بعد از پلیس در پایتخت فرانسه اعلام ممنوعیت مصرف نوشیدنی های الکلی در waterfronts دوشنبه شب پس از جمعیت از مردم جمع آوری در امتداد سواحل رودخانه سن و کانال Saint-Martin در شرق پاریس.

"این بیش نیست. این ویروس همچنان به گردش" وزیر بهداشت Olivier Véran به خبرنگاران گفت: در طول سفر به Limeil-Brevannes در منطقه پاریس.

Véran استدلال کرد که شاهد صحنه در امتداد کانال و رود سن در روز دوشنبه نشان داد که چگونه مشکل آن این است که به مردم اطمینان دهد که مطابق با ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر.

(FRANCE 24 با آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن