پاریس, موزه لوور به انجام تعمیرات اساسی عمده ای به لرزش خاموش نخبگان تصویر

صادر شده در: 24/06/2020 - 22:30تغییر یافته: 24/06/2020 - 22:38 موزه لوور امیدوار است برای تبدیل خود را و لرز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: تغییر یافته:

موزه لوور امیدوار است برای تبدیل خود را و لرزش آن تهدید آمیز تصویر قبل از برگزاری بازی های المپیک در چهار سال مدیر آن گفت.

تبلیغات

موزه لوور ترین در جهان است بازدید از موزه در حال کار در تعمیرات اساسی عمده ای از چگونه گسترده آن مجموعه ارائه شده است و توضیح داد: Jean-Luc مارتینز به خبرنگاران گفت:.

"ما نیاز به آماده در 2023/2024 برای بازی های المپیک با ساعت های طولانی تر و بیشتر در اتاق باز," او گفت:.

برای مقابله با آن نخبگان تصویر موزه تلاش خواهد شد برای یک "فرهنگی دموکراسی" را به گنجینه های خود را در دسترس تر با بهبود ارائه برچسب و دادهایم.

مارتینز که می آید از یک طبقه کارگر گفت: او می خواست برای ساخت در توسعه موفقیت لوور را outpost موزه در لنز فقیر سابق شهر معدن در شمال فرانسه.

او گفت: گاهی اوقات کاخ سلطنتی سابق, در قلب پاریس می تواند به "ارعاب" خاص جمعیتی و موزه نیاز به اطمینان مردم است که مجموعه خود را نیز برای آنها.

40 میلیون یورو ضرر و زیان

ترافیک در موزه سایت شروع به پریدن کرد ده برابر مارتینز گفت:, و اضافه کرد که سایت "خواهد بود به طور کامل بازرسی و نگهداری در سال آینده... با تمام مجموعه های آنلاین رفتن".

وجود خواهد داشت بیشتر داستان سرایی و صحنه تنظیم در هر دو زبان انگلیسی و فرانسه مارتینز اضافه شده است.

بازدید کنندگان در زیر سن 26 در حال حاضر دسترسی رایگان به موزه لوور اما مارتینز معرفی رایگان 20 دقیقه mini-بازدید از تابستان امسال در تلاش برای فریب پاریسی را داخل.

این موزه-که پس از بازگشایی این مستند در جولای 6-می خواهد برای جذب بیشتر بازدید کنندگان فرانسوی پس از از دست دادن بیش از 40 میلیون یورو ($45 میلیون) در دفتر جعبه را پس از coronavirus زده.

سه چهارم از موزه لوور بازدید کنندگان از خارج از کشور. با گردشگری در متوقف "ما در حال از دست دادن 80 درصد از ما در مکان های" مارتینز گفت.

سه سال آینده به احتمال زیاد کمتر از تماشایی او پیش بینی کرد.

"ما در حال رفتن به در بهترین حالت 20 تا 30 درصد پایین در تابستان گذشته -- بین 4000 و 10000 بازدید کننده در روز," او برآورد شده است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب