بخش هایی از دولت نشان بهتر coronavirus شماره از دیگران

در روزانه خود را در نشست خبری امروز رژیم صهیونیستی. بیکر گفت: غرب ماساچوست و کیپ در حال نشان دادن خوب, کاهش Co

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

در روزانه خود را در نشست خبری امروز رژیم صهیونیستی. بیکر گفت: غرب ماساچوست و کیپ در حال نشان دادن خوب, کاهش Covid-19 بستری نرخ اما این تعداد همچنان رو به افزایش در ورکستر و سقوط در رودخانه/New Bedford منطقه باقی می ماند و مسطح در منطقه بوستون.

بیکر گفت: به طور کلی کاهش در ایالت بستری اعداد نشانه خوبی است ما در مسیر درست اما به او شده است گفت: برای مدت زمان طولانی در حال حاضر ما نیاز به دیدن اعداد در ادامه به کاهش قبل از دولت می تواند به طور کامل دوباره باز برای کسب و کار. ماساچوست در حال حاضر سومین کشور از نظر هر دو موارد گزارش شده و مرگ و میر پس از نیویورک و نیوجرسی.

هر دو او و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. Karyn Polito که ریاست خود را بازگشایی هیئت مشورتی گفت که حتی اگر اعداد را نگه دارید رفتن به پایین با 18 مه انتظار نیست برای دیدن هر کسب و کار دوباره باز آن روز.

"وجود خواهد داشت نه هر کسی شلیک شروع تفنگ در 18 مه و همه را به مسابقه" بیکر گفت. در عوض نوع از کسب و کار را دوباره باز کنید در مراحل به عنوان دولت تصویب طرح برای چگونه آنها را به حرکت به جلو برای به حداقل رساندن این ویروس در معرض خطر به کارگران و مشتریان. 18 مه "است و نه جادویی تاریخ" Polito گفت.

و حتی هنگامی که کسب و کار دوباره باز خواهد شد که دولت برای ادامه به سطح شیب دار بالا و تست, تماس, ردیابی, سعی کنید به پهلو هر از شیوع یک ویروس کشنده است که برای آن هیچ زمان واکسن. خطر عفونت با ما خواهد بود برای "زمان بسیار طولانی" بیکر گفت.

بیکر رد این ایده از شتاب دوباره باز کردن در بخش هایی از دولت با اعداد بهتر است. "ماساچوست است و نه یک محل خوب است ؟" و یک ایالت سیاست را حس می کند. اینطور نیست که مردم از ساحل جنوبی هرگز به اسکودوی کیپ برای مثال, او گفت:.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب