هواپیمای مسافربری با تقریبا 100 در هیئت مدیره تصادفات در کراچی حداقل دو بازماندگان

صادر شده در: 22/05/2020 - 12:45بروز رسانی: 22/05/2020 - 12:45 خطوط هوایی بین المللی پاکستان ایرباس جت با 99

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

خطوط هوایی بین المللی پاکستان ایرباس جت با 99 نفر سرنشین سقوط کرد شهر کراچی در روز جمعه در حالی که با نزدیک شدن به فرودگاه.

تبلیغات

حداقل 56 نفر تایید شدند به درگذشت, بیمارستان, مقامات به رویترز گفت هر چند مقامات دیگر به چهره های مختلف و مقامات نیست انتشار برآورد تلفات در زمین است.

دو مسافر جان سالم به در برد از جمله ظفر مسعود رئیس بانک مرکزی پنجاب یک سند استانی سخنگوی دولت گفت. این بانک گفت که او دچار شکستگی شد اما "آگاهانه و پاسخ خوبی".

دیگر بازمانده مهندس محمد زبیر گفت: Geo News خلبان آمد برای یک فرود به طور خلاصه لمس و سپس در زمان خاموش دوباره.

پس از حدود 10 دقیقه از پرواز خلبان اعلام کرد به مسافران او که قرار بود برای رفتن در اطراف برای یک ثانیه پس از آن سقوط کرد و همانطور که او با نزدیک شدن به باند فرودگاه زبیر گفت: از تخت خود را در بیمارستان مدنی کراچی.

"همه من می توانم در اطراف دود بود و آتش" او اضافه شده است. "من می توانم شنیدن فریاد از تمام جهات. بچه ها و بزرگسالان است. همه من می توانید ببینید آتش کشیده شد. من نمی توانستم هر نفر – فقط گوش خود را فریاد می زند.

"من باز من کمربند و دیدم برخی از نور من رفت به سمت نور است. من تا به حال به پایین پرش حدود 10 فوت برای رسیدن به ایمنی."

"ما از دست داده اند موتورهای'

دود billowed از صحنه که در آن پرواز PK 8303 پایین آمد و در حدود 2:45 p. m. (0945 GMT). پیچ خورده, بدنه غیر روحانی در آوار ساختمان های چند طبقه به عنوان آمبولانس عجله از طریق هرج و مرج جمعیت.

تصادف رخ داده در آستانه مسلمان جشنواره از عید زمانی که پاکستانی سفر برای دیدار اقوام.

"طیاره اولین ضربه برج های تلفن همراه و سقوط بیش از خانه های" شاهد شکیل احمد گفت: در نزدیکی سایت چند کیلومتر از فرودگاه.

ایرباس A320 پرواز از شهر شرقی لاهور به کراچی در جنوب با 91 مسافر و هشت خدمه هواپیمایی مقامات گفت: همانطور که پاکستان شد, از سرگیری پروازهای داخلی در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.

مجموع 56 بدن آورده بودند به JPMC بیمارستان و بیمارستان مدنی کراچی مقامات از هر دو نهاد گفت. هواپیمایی, مدیر اجرایی ارشد مالک به خبرنگاران گفت که او می دانست از 41 تایید مرگ.

ثانیه قبل از سقوط, خلبان گفت: کنترل ترافیک هوایی او از دست داده بود قدرت را از هر دو موتور با توجه به ضبط ارسال شده در liveatc.net به طور گسترده ای مورد احترام حمل و نقل هوایی مانیتورینگ وب سایت.

"ما در حال بازگشت آقا ما از دست داده اند و موتورهای" یک مرد شنیده می شد گفت: در ضبط و منتشر شده توسط سایت. کنترل کننده آزاد تا هر دو فرودگاه باند فرودگاه اما لحظه بعد مردی به نام "میدی! Mayday! Mayday!".

'فوری پرس و جو'

هیچ ارتباط بیشتر از هواپیما با توجه به این که بلافاصله نمی تواند تصدیق.

"آخرین ما شنیده از خلبان بود که او تا به برخی از ویژگی های مشکل آن است که یک حادثه غم انگیز گفت:" دولت حامل عبدالله عبدالله حسين خان.

یکی دیگر از مقامات ارشد عمران حمل و نقل هوایی گفت: با توجه به رویترز به نظر می رسد این هواپیما تا به حال شده است قادر به کاهش آن شاسی برای اولین رویکرد به دلیل نقص فنی بود اما خیلی زود به تعیین علت.

حمل و نقل هوایی ایمنی کارشناسان می گویند هوا تصادفات به طور معمول دارای علل متعدد و که در آن است که خیلی زود به درک آنها را در عرض چند ساعت یا چند روز.

نخست وزیر عمران خان در توئیتر خود نوشت: "شوکه & متاثر شده بودند سقوط ... فوری پرس و جو خواهد نهاد. دعا و تسلیت به خانواده متوفی."

ایرباس گفت: جت اولین پرواز در سال 2004 و با نصب موتور ساخته شده توسط CFM International co-متعلق به جنرال الکتریک و فرانسه Safran.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب