مسافر هواپیما با حدود 100 در هیئت مدیره تصادفات در کراچی, مقامات می گویند که

صادر شده در: 22/05/2020 - 12:45بروز رسانی: 22/05/2020 - 12:45 پاکستان مسافر هواپیما با حدود 100 نفر در هیئت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

پاکستان مسافر هواپیما با حدود 100 نفر در هیئت مدیره سقوط در یک منطقه مسکونی شهر جنوبی کراچی روز جمعه این کشور هوانوردی گفت.

تبلیغات

تصاویر در تلویزیون ملی نشان داد دود مواج از جایی که خطوط هوایی بین المللی پاکستان (PIA) پرواز PK 8303 سقوط کرد.

"سقوط هواپیما در کراچی. ما در حال تلاش برای تایید این تعداد مسافر اما در ابتدا آن را با 99 مسافر و هشت خدمه گفت:" عبدل ستار Khokhar سخنگوی این کشور هوانوردی. Khokhar اضافه شده که این هواپیما در مسیر به کراچی از لاهور.

منابع دیگر قرار داده و تلفات کمی پایین تر است. PIA سخنگوی عبدالله حافظ گفت: وجود 91 مسافر و هفت خدمه در هیئت مدیره پرواز که تماس از دست رفته و با کنترل ترافیک هوایی فقط پس از 2:30 بعد از ظهر (9:30 به وقت تهران).

"آخرین ما شنیده از خلبان بود که او تا به برخی از ویژگی های مشکل" یکی دیگر از PIA سخنگوی عبدالله حسين خان گفت: در یک بیانیه ویدئویی.

"به او گفته شد از رویکرد نهایی که هر دو باند فرودگاه آماده بودند که در آن او می تواند زمین اما خلبان تصمیم گرفت که او می خواست به انجام [a] و فلک ... آن را بسیار غم انگیز حادثه است."

ارشد عمران حمل و نقل هوایی گفت: با توجه به رویترز به نظر می رسد این هواپیما قادر به باز کردن چرخ های آن را قبل از فرود, اما آن است که به زود به تعیین علت سقوط.

شاهدان گفت: Airbus A320 به نظر می رسد به تلاش برای زمین دو یا سه بار قبل از توفنده در یک منطقه مسکونی در نزدیکی میدان هوائی بین المللی کراچی. تصاویر پخش شده در تلویزیون ملی نشان داد ابرهای ضخیم سیاه و دود مواج از سایت.

ارتش پاکستان در توئیتر خود نوشت که نیروهای امنیتی مستقر شده بودند به این منطقه و هلیکوپتر بودند که استفاده می شود به بررسی آسیب ها و کمک حال انجام عملیات نجات.

تصادف می آید تنها چند روز پس از این کشور آغاز شد و این امکان پروازهای تجاری به سر پس از هواپیماها شد ریشه در یک مستند بیش از coronavirus بیماری همه گیر.

این می آید به عنوان پاکستانی در سراسر کشور در حال آماده سازی برای جشن پایان ماه رمضان و آغاز عید فطر با بسیاری از سفر بازگشت به خانه های خود در شهرستانها و روستاها.

(FRANCE 24 با AP رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن