مردم مسالمت آمیز فراخوان عدالت برای جورج فلوید در خارج از West Roxbury ایستگاه پلیس

برخی از 200 به 300 نفر بیشتر از West Roxbury و Roslindale جمع شده بودند در اطراف و نزدیکی نام مقدس دوار این بع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

برخی از 200 به 300 نفر بیشتر از West Roxbury و Roslindale جمع شده بودند در اطراف و نزدیکی نام مقدس دوار این بعد از ظهر برای شب زنده داری به یاد داشته باشید جورج فلوید و دیگر به قتل رسیده بودند.

ترس بدترین صاحبان کسب و کارهای مختلف همراه مرکز خیابان به عنوان دور به عنوان Corrib میخانه لاگرانژ در خیابان, حال خدمه در هیئت مدیره تا ویندوز خود را فقط در مورد. CVS بود و هر دو سوار کردن و بسته های 4 بعد از ظهر یک ساعت قبل از شب زنده داری بود برای شروع. سالیوان داروخانه و سبز تی در Roslindale همچنین قرار دادن تخته سه لا.

اما بدترین اتفاق نمی افتد در شب زنده داری به نام مترقی West Roxbury و Roslindale با وجود هشدار دادند برخی از West Roxbury ساکنان نزولی تروریست ها در محله آرام و خواسته است که شهردار والش یا توقف شب زنده داری و یا گارد ملی مستقر شده اند. به جای مردم برگزار می شود علائم و کف به عنوان یکی از رانندگان پس از دیگری زد شاخ آنها در حمایت از آنها به عنوان گرد و دوار.

Treat People Equally sign
I Can't Breathe sign
Peace sign
Black Lives Matter sign
Stop Killing sign
Arrest All Four sign
End Racism Now sign
Stop Police Brutality Now sign

یک مرد دور دوار با مغلوب ساختن پیشی جستن/پنس پرچم توقف ترافیک یک زن و شوهر از زمانی که پرچم آغشته به بیش از جاده. اما او نمی ماند طولانی احتمالا به این دلیل او نه کمربند و نه لباس زیر, که به معنای او تنها یک دست برای پرچم, چرا که او تا به حال به استفاده از آن دیگر برای نگه داشتن شلوار خود را تا.

Trump guy

پلیس تا به حال سنگین حضور نگهداری می شوند اما فاصله آنها. برخی از 30 باتون-دارای حق اعمال پلیس ایستاده بود همراه یک مانع راه اندازی در خارج هر دو E-5 و همسایه 7-Eleven که عرضه تخته سه لا آمد اواخر کارگران هنوز قرار دادن آن را تا زمانی که زنده داری بود و تقریبا بیش از.

چند پلیس در ایستاده بود بالای پله به ورودی اصلی از نام مقدس; چندین گشت محوطه کلیسا مدرسه در سراسر خیابان - که در آن حمل و نقل پلیس تیم بريدن یک panopticon برج های تلفن همراه است که به طور خلاصه به تمدید آن تست. دو K-9 واحد ایستاد در آماده است.

ده کوئنسی پلیس سوار بر موتور سیکلت در آمد از طریق روتاری نسبت به پایان برنامه ریزی شده شب زنده داری و پس از چندی پس از دیگری ده و یا موتور سیکلت پلیس از بوستون و حومه. حمل و نقل پلیس تیم بريدن یک panopticon برج های تلفن همراه به نام مقدس مدرسه پارکینگ.

اما پلیس عمدتا ماند به دور از جمعیت برای نجات یک افسر رفتن به دوار برای جلوگیری از ترافیک بنابراین کسی می تواند عبور از خیابان.

Quincy motorcycle cops
Transit tower

جمعیت توسعه یافته در امتداد هر دو مرکز و خیابان و West Roxbury پارک وی:

Crowd

وجود دارد مقدار زیادی از هوای تازه تخته سه لا مرکز خیابان:

7-Eleven
West on Centre
True Value
CVS
Corrib

هیمالیا اغذیه فروشی و مشروب فروشی رفت و با مقوا به جای تخته سه لا:

Himalayan Bistro /></div>
</body></html>


tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن