پتالوما را Spencer Torkelson می شود $8.4 میلیون از ببر می پیوندد بازیکن استخر

شماره 1 به طور کلی پیش نویس انتخاب اسپنسر Torkelson و ببرهای دیترویت به توافق جزئی-لیگ قرارداد جمعه و این

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

شماره 1 به طور کلی پیش نویس انتخاب اسپنسر Torkelson و ببرهای دیترویت به توافق جزئی-لیگ قرارداد جمعه و این تیم گفت: infielder خواهد شد پیوستن به, بازیکن, استخر برای این خلاصه فصل است.

این پتالوما بومی معامله شامل $8,418,800 که $8,416,300 یک امضای پاداش و 2500 دلار است تازه ایجاد شده و قرارداد اجرای جایزه است که در حد معمول ساختار اولیه عمده-لیگ قرارداد. او برای دریافت $102,500 ظرف 30 روز از این معامله را تایید توسط لیگ اصلی بیس بال و 50 درصد بقیه در هر یک از ژوئیه 1 در سال 2021 و 2022.

شکاف ارزش انتخاب شد $8,415,300.

Undrafted از کازا گرانده دبیرستان Torkelson آمار 54 صفحه اصلی اجرا می شود در ایالت آریزونا. ببر در زمان اولین baseman با بالا انتخاب کنید و سپس گفت: آنها در نظر گرفته شده و سعی کنید او را در سوم.

او به شما یک فرصت برای نشان دادن آنچه که او می تواند انجام دهد هر چه زودتر به جای بعد. دیترویت اعلام کرد 58 انتخاب برای آن بازیکن استخر یکشنبه ترک دو لکه های باز. در روز سه شنبه, ببر گفت Torkelson خواهد به آن اضافه شود ،

Torkelson آمار .340 با شش خانه اجرا می شود و 11 RBIs در 17 بازی این سال در طول یک فصل کوتاه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

• Shohei Ohtani خواهد خود را از سر دو راه حرفه ای به عنوان یک شروع پارچ و خمیر را با فرشتگان در لس آنجلس هنگامی که بیس بال می گرداند. Ohtani یک hitter وظیفه تعیین شده در فصل گذشته پس از تحت تامی جان عمل جراحی است.

در جای دیگر

Ertz کوتاه, گسترش ویروسی لحظه

Chicago Red Stars هم تیمی جولی Ertz و کیسی کوتاه می گویند سخت مکالمات بیش از چند هفته گذشته منجر به آسیب پذیری خود را در لحظه ای که به اشتراک گذاشته عاطفی در آغوش در حالی که آنها به زانو در طول سرود ملی به عنوان NWSL باز آن فصل است.

کوتاه sobbed به عنوان او برگزار شد Ertz یک سانتا کلارا آلوم قبل از شیکاگو دیدار مقابل واشنگتن روح در شب شنبه دوم بازی ملی فوتبال زنان از مسابقات در Herriman. تصویر ویروسی رفت.

"در حال حاضر هر زمان سرود ملی کشور ما همچنان برای تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر تقسیم بر آنچه بصری نماد وحدت به نظر می رسد مانند" کوتاه و Ertz گفت: در بیانیه مشترک آنها سه شنبه منتشر شد. "لحظه ای که در طول سرود دشوار بود بسیار دشوار است. ما هنوز در جستجوی اما ما فروتن با غلیان احساسات پشتیبانی می کند."

در این زمینه سه شنبه در هریمن راشل دالی سیتی به ثمر رساند و دو بار برای هوستون و Tziarra پادشاه ثمر رساند تا بازی به تساوی هدف برای یوتا در یک 3-3 قرعه کشی.

• بارسلونا را لیونل مسی به ثمر رساند خود را 700th هدف شغلی برای باشگاه و کشور قبل از اتلتیکو مادرید آمد به رسم 2-2 در لیگ اسپانیا. بارسلونا سومین قرعه کشی در چهار دور به سمت چپ آن را در جایگاه دوم یک نقطه در پشت رهبر رئال مادرید.

NBA: دنور ناگتس می گویند که آنها بسته امکانات خود را پس از دو تن از اعضای تیم سفر, پارتی, آزمایش مثبت برای coronavirus بیش از آخر هفته. یک سوم آزمایش مثبت این هفته است.

هر سه بدون علامت ناگتس گفت.

همچنین پلیکان مدیر کل دیوید گریفین گفت: سه نیواورلئان بازیکنان باید آزمایش مثبت خواهد بود و در انزوا تا تست نشان می دهد که آنها می تواند به بازگشت به فعالیت های تیم بدون آلوده کردن دیگران است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن