لهستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ژوئن 28, پس از تاخیر به علت Covid-19

صادر شده در: 03/06/2020 - 16:26Modified: 03/06/2020 - 16:26 قطب را به پای صندوقهای رای در ژوئن 28 در انتخابا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

قطب را به پای صندوقهای رای در ژوئن 28 در انتخابات ریاست جمهوری به تاخیر افتاد توسط coronavirus رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که نظرسنجی ها نشان داد لیبرال در انتخابات می تواند سرنگونی وقت حمایت جناح راست دولت است.

تبلیغات

رئیس جمهور آندره Duda طولانی در نظر گرفته شده دست به پایین انتخابات حزب سوسیالیست به نظر می رسد این هفته به از دست دادن پشتیبانی به عنوان مشکلات اقتصادی باعث coronavirus مستند شروع به نیش می زنند.

حمایت حاکم بر جناح راست قانون و عدالت (PiS), حزب, Duda حتی می تواند از دست دادن به لیبرال نامزد و زمان ورشو شهردار Rafal Trzaskowski با توجه به آخرین نظر سنجی.

"من خواستار انتخابات ریاست جمهوری... برای روز شنبه, ژوئن 28," مجلس Elzbieta Witek به خبرنگاران گفت: در روز چهارشنبه.

او تکرار تاریخ شناور در هفته گذشته با سیاسی متحد جرسلو Kaczynski قدرتمند رهبر حاکم بر جناح راست قانون و عدالت (PiS) که به طور گسترده ای به عنوان لهستان defacto تصمیم ساز است.

انتخابات تا به حال شده است در اصل برنامه ریزی شده برای مارس 10 اما عقب رانده شد در آخرین لحظه توسط Kaczynski در میان یک بحران سیاسی باعث این بیماری همه گیر کوروناویروس.

حاکمیت قانون

دیر شروع به استفاده از مسابقه Trzaskowski باید جمع آوری 100,000 امضا حمایت خود را از نامزدی در هفت روز آینده.

دیگر نه نامزدها از جمله Duda شده اند مجاز به استفاده از این مکان پشتیبان گیری و ثبت نام آنها امن برای به تعویق افتاد مارس 10 رای گیری.

اجرا کردن به احتمال زیاد خواهد شد در جولای 12 به عنوان مدعی است که انتظار می رود را به نفع خود بیش از 50 درصد حمایت آشکار در دور اول پیروزی است.

این PiS دولت و مخالفان لیبرال در حال صرف هفته در یک بن بست تلخ بر سر نحوه ادامه با رای گیری که شده بود فرو رفته در مسائل اعم از بهداشت و عملی نگرانی به قانون اساسی و دموکراسی سوالات.

بن بست حل شد در روز سه شنبه زمانی که مجلس به تصویب رسید قوانین اجازه می دهد هر دو پستی و متعارف رای گیری برای کاهش خطر ابتلا به عفونت در این بیماری همه گیر.

لهستان یک کشور از 38 میلیون نفر با محدود coronavirus, تست, ثبت 24,545 تایید موارد coronavirus از جمله 1,102 مرگ و میر با توجه به داده های رسمی.

جنجال پیرامون انتخابات آمد در زمینه گسترده تر از دیرینه اتحادیه اروپا نگرانی در مورد استانداردهای دموکراتیک در لهستان.

کمیسیون اروپا راه اندازی کرده است چهار تخلف روش در برابر PiS-نویسنده اصلاحات قضایی که در آن می گوید تست دموکراسی و حاکمیت قانون را تضعیف استقلال قضایی.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن