پلیس: مرد مست با تفنگ تلاش می کند برای فرار از صحنه تیراندازی است دستگیر

بوستون پلیس گزارش می دهند که ماموران در حال گشت زنی در اطراف 12:15 صبح امروز شنیده تیراندازی که از Livingstone

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

بوستون پلیس گزارش می دهند که ماموران در حال گشت زنی در اطراف 12:15 صبح امروز شنیده تیراندازی که از Livingstone خیابان خاموش آبی تپه خیابان - و کشف یک اتومبیل کشیدن دور خود را با چراغ خاموش است.

آنها کشیده راننده در مورد یک بلوک دور در طرف دیگر از آبی تپه خیابان در وودرو خیابان:

اپراتور بعد از شناسایی به عنوان ژوزف اندرسون, 39, از کوئینسی خود را باز کرد و خارج شد این خودرو در حالی که ظاهر می شود لرزان بر پاهای خود و نمایش بیشتر نشانه هایی از اختلال. در حالی که صحبت کردن به افسران مظنون شروع به رسیدن به چپ خود را به طرف جیب شلوار. زمانی که ماموران رفت و به امن خود را از دست آنها می تواند احساس می کنید که او محکم یک اسلحه گرم در داخل جیب خود. افسران شد در نهایت قادر به قرار دادن مظنون در بازداشت خلاصه بعد از یک مبارزه که در آن زمان آنها بهبود اسلحه گرم بود که مصمم به لود .380 کالیبر برج ثور PT738 handgun. ماموران در ادامه تحقیقات خود و با کمک از بشکه K-9 تایسون که منجر به بهبود از یک .380 کالیبر پوسته پوسته در منطقه لیوینگستون خیابان و اشتون در خیابان.

یوسف به اتهام در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات حمل لود اسلحه گرم و OUI, پلیس می گویند. افسران نیست باید به حمل و نقل او را به مراتب برای رزرو - او دستگیر شد در مورد یک بلوک دور از B-3 ایستگاه.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن