پلیس: مرد ناراحت زمانی که مردم در حفظ و توقف او را از تلاش برای شکستن به ماشین در شرق بوستون می کشد از تفنگ در نهایت شاخه های یک ماشین

بوستون گزارش پلیس دستگیری شرق بوستون مرد آنها می گویند آنقدر تحریک شده به افرادی که در تلاش بودند به نگه داشتن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری شرق بوستون مرد آنها می گویند آنقدر تحریک شده به افرادی که در تلاش بودند به نگه داشتن او را از شکستن شیشه خودرو خارج Santarpio او در نهایت شروع به تکان دادن تفنگ در آنها قبل از به دست آوردن ورود به یک ماشین توسط عکسبرداری از پنجره خود را.

گزارش پلیس ماموران پس از رسیدن به چلسی و پورتر خیابان های اطراف 7:20 p. m. یافت Stephen Woodard, 30, نشستن در یک ماشین در چلسی خیابان با یک خرد راننده سمت پنجره خون در دست خود را. پلیس می گویند دارد "شنبه stoically امتناع از پاسخ افسران" دست خود را بین پاهای خود را. اما پس از افسران او را از ماشین پلیس می گویند آنها پیدا تاشو چاقو را در جیب خود و تفنگ زیر صندلی.

به گفته پلیس دارد در تلاش بود از درب مسئولیت رسیدگی به یک ماشین پارک شده در خارج Santarpio زمانی که صاحب آن بیرون آمد و به او گفت که او بود ، وودوارد رفت اما:

قربانی اظهار داشت: متهم با نزدیک شدن به وسیله نقلیه دیگر و دوباره اقدام به ورود با کشیدن دستگیره درب. قربانی اظهار داشت از او پرسید: گمان آنچه که او انجام شده بود و گمان پاسخ با بیرون کشیدن اسلحه گرم. قربانی اظهار داشت: او فرار کرد منطقه با شنیدن چند صدای شلیک گلوله به عنوان او راه می رفت دور.

اضافی قربانیان اعلام کرده بودند خارج شد همان رستوران به عنوان دیگر قربانی شدند و راه رفتن به پارکینگ که مظنون اقدام نسبت به دو نفر از آنها و با اشاره اسلحه گرم در آنها. قربانیان بودند که در داخل خودرو خود گریخته پارکینگ با نرخ بالا از سرعت شنیدن چند صدای شلیک گلوله زنگ خارج از این منطقه است.

یکی دیگر شاهد اظهار داشت: او تا به حال مشاهده شده مظنون تکان دادن اسلحه گرم قبل از تیراندازی در یک موتور خودرو و فرار از منطقه است.

Woodard شد متهم با در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم حمل لود اسلحه گرم در یک راه در اختیار داشتن اسلحه گرم با محو شماره سریال تخلیه اسلحه گرم در 500 فوت از یک خانه حمله با استفاده از یک سلاح خطرناک و شکستن و ورود یک خودرو پلیس می گویند. او همچنین متهم به مسلح حرفه ای جنایی که به طور بالقوه به معنی دیگر اگر حکم او را به اعدام محکوم شده در اتهامات دیگر.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب