لهستانی مخالفان نتیجه انتخابات ریاست جمهوری

صادر شده در: 17/07/2020 - 09:28 لهستان اصلی مخالفت ائتلاف در روز پنج شنبه به چالش کشیده نتیجه انتخابات است ک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

صادر شده در:

لهستان اصلی مخالفت ائتلاف در روز پنج شنبه به چالش کشیده نتیجه انتخابات است که بازگشت به قدرت رئیس جمهور آندره Duda با حمایت از پوپولیستی جناح راست قانون و عدالت (PiS) ،

تبلیغات

مدنی پلت فرم (PO) حزب که نامزد Rafal Trzaskowski دقت از دست داده جولای 12 رواناب رای گفت: درخواست شده بود تسلیم دیوان عالی کشور ادعا بی نظمی و متهم TVP تلویزیون عمومی از تعصب.

"ما خواسته اند برای انتخابات اعلام می شود نامعتبر" پو رهبر Borys Budka به خبرنگاران گفت:.

"این انتخابات بود نه مساوی و نه جهانی. آن را متقلب" Budka گفت:, و اضافه کرد که "کل دستگاه دولت را شکست قانون" با حمایت از Duda.

Duda موفق به کسب 51 درصد آرا در برابر Trzaskowski را 49 درصد است.

درخواست تجدید نظر شامل شکایات در مورد بی نظمی از 2000 نفر از جمله مشکلات با ثبت نام رای دهندگان برگه نمی شود ارسال در زمان و مسائل را با رای گیری در خارج از کشور.

"هر کسی می تواند درخواست تجدید نظر'

جناح چپ مجلس باربارا Nowacka یک عضو مدنی ائتلاف مخالفان گروه بندی که تسلیم درخواست تجدید نظر گفت: این رای بود که "عادلانه نیست".

"یکی از دلایلی که من از ارسال این انتخابات اعتراض امروز است به طوری که کسانی که در قدرت می دانند که شهروندان در حال نگه داشتن یک چشم بر روی آنها. چرا که اگر ما به این رفتن امروز و سپس آنها را سفت پیچ و حتی بیشتر در انتخابات آینده" او گفت:.

Elzbieta Witek رئیس Sejm یا مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و PiS حزب گفت: "هر کسی می تواند درخواست تجدید نظر.

"این تجدید نظر مورد بررسی قرار خواهد شد اما من فکر نمی کنم که هر نوع تجدید نظر می تواند تاثیر نتیجه رای."

تحت قانون اساسی دیوان عالی کشور را تا ماه اوت 3 برای حکومت یا نه انتخابات معتبر بود.

ناظران از سازمان امنیت و همکاری دفتر نهادهای دموکراتیک و حقوق بشر روز دوشنبه گفت: رای "مخدوش" توسط مغرضانه پوشش در تلویزیون است.

"مناظره انتخاباتی و پوشش های پخش عمومی مشخص شد ضد همجنس بیگانه و ضد سامی شعارهای" آن را در بیانیه ای گفت.

در طول مبارزات انتخاباتی Duda برافراشته در برابر "همجنسگرایان ایدئولوژی" و در رابطه با فرزندخواندگی و متهم کردن رقیب خود از عدم به حکومت یهودی در زمان جنگ جبران خسارت ادعا می کند که دولت می گوید باید خطاب به آلمان است.

بسیاری از ناظران گفت: TVP پوشش به شدت کفه را به نفع Duda و دو نامزد حاضر به مناظره با یکدیگر—برای اولین بار در انتخابات در پست کمونیست لهستان.

"سیاسی قطب بندی و همچنین عدم بی طرفی در پوشش رسانه ای detracted از یک اجرای انتخابات گفت:" توماس Boserup رئیس ODIHR ویژه انتخابات ارزیابی ماموریت.

"پس از مبارزات انتخاباتی بود که فاقد در گفت و گو آن است که به ویژه مهم است که به تاکید است که دموکراسی مبتنی بر احترام به تنوع فرهنگی و حقوق همه نه فقط اکثریت" او گفت:.

(AFP)

  

                 



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب