کارت پستال فراهم می کند سرنخ به نقطه دقیق از ون گوگ آخرین نقاشی می گوید: محقق

صادر شده در: 28/07/2020 - 22:37 یک محقق ادعا شنبه به کشف نقطه دقیق که در آن ونسان ون گوگ نقاشی از خود گذشته

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

یک محقق ادعا شنبه به کشف نقطه دقیق که در آن ونسان ون گوگ نقاشی از خود گذشته و بوم قبل از مرگ مرموز از زخم گلوله.

تبلیغات

شکنجه, هلندی, هنرمند مشغول به کار بود در "ریشه های درخت" آشفته بازار از روشن رنگ تنه درخت ریشه و کنده نزدیکی خانواده-sur-Oise شمال شرق پاریس در یک روز داغ جولای در سال 1890 زمانی که او مبهوت پشت زخمی به روستای مسافرخانه.

Wouter van der Veen از ون گوگ موسسه که به نظر می رسد پس از این هنرمند اتاق در هتل Auberge Ravoux که در آن او خود را صرف نهایی 70 روز گفت: بسیاری از درهم و برهم کردن از ریشه است که هنوز هم وجود دارد پرتاب یک سنگ از مسافرخانه.

Wouter van der Veen, of the Van Gogh Institute, next to the alleged spot where Vincent Van Gogh painted his last canvas in Auvers-sur-Oise, France.
Wouter van der Veen از ون گوگ موسسه آینده به اتهام جایی که وینسنت ون گوگ نقاشی از خود گذشته و بوم در خانواده-sur-Oise, فرانسه. خبرگزاری فرانسه - فرانسوا GUILLOT

کارشناسان در موزه ون گوگ در آمستردام حمایت یافته و گفت این تفسیر اما آن را مانند به نظر می رسد در واقع درست است."

موزه مدیر امیلی Gordenker و نوه ون گوگ برادر کوچکتر تئو سفر به روستای شنبه به پرده پلاک در نقطه ای.

هر دو Vincent and Theo که تا به حال پشتیبانی نقاش برای بیشتر از زندگی خود و احترام او فقط شش ماه به خاک سپرده شد و در کنار یکدیگر در گورستان روستا.

Van der Veen به خبرگزاری فرانسه گفت که او ساخته شده است دستیابی به موفقیت از یک کارت پستال از روستا از به نوبه خود از قرن 20th که نشان می دهد یک خاکریزی با درختان در جاده اصلی از طریق هملت 30 کیلومتر (18 مایل) در شمال پاریس.

او رفتن را از طریق برخی از اسناد و مدارک در طول coronavirus مستند که "چشم من گرفتار شده بود توسط یک جزئیات از کارت پستال".

'عکس تصادف'

او در مقایسه با آن با نقاشی و پیدا شده "که تنه و ریشه مطابقت دارد.

"کشف جایی که ون گوگ نقاشی خود گذشته و مرموز ترین کار این است که یک بیداری رویا که من هنوز در تلاش برای درک" محقق اضافه شده است.

Teio Meedendorp از موزه ون گوگ و گفته است که ون گوگ را که اغلب نقطه "رفتن به زمینه پشت قلعه از خانواده که در آن او نقاشی شده در هفته گذشته از زندگی خود را."

از آنجا که از راه می افتد نور در نقاشی های Van der Veen گفت: ون گوگ بود و احتمالا هنوز کار بر روی آن در اواخر بعد از ظهر "در حدود 5:00 pm 6:00 pm".

او استدلال می تواند کمک به رد این نظریه بحث برانگیز است که ون گوگ به حال خود کشته بود اما من مست و مبارزه با دو محلی که ضربه او توسط حادثه.

این نظریه برای اولین بار شناور در زندگینامه نقاش توسط برنده جایزه پولیتزر نویسنده استیون Naifeh و گرگوری وایت اسمیت نه سال پیش و به ویژه در سال 2018 فیلم "در ابدیت دروازه" با بازی ویلم دافو.

مدیر آن آمریکا نقاش Julian Schnabel کرده و گفته که این فیلم منتشر شد که ون گوگ بود و احتمالا به قتل رساندند.

او اصرار داشت که یک مرد که تا به حال نقاشی 75 بوم در تقریبا به عنوان بسیاری از روز در خانواده-sur-Oise بود بعید به خودکشی.

Schnabel همچنین ادعا کرد که "نقاشی مواد او آن روز هرگز یافت نشد.

"این عجیب و غریب به دفن خود را گه اگر شما در حال خودکشی," او اضافه شده است.

'نکبت' قتل نظریه

اما Van der Veen را رد کرد "این شپشو نظریه" اصرار دارد که برای او نقاشی بود ون گوگ نهایی "عهد وداع نامه... خودکشی بوده است یک گزینه برای او برای یک سال".

ون گوگ تا به حال شده است در یک پناهندگی در نزدیکی ارل و منتشر شد که تنها سه ماه پیش از آن.

"زاغه از ریشه نماد مبارزات زندگی است. ما قطع درخت و از خود کنده شاخه های جدید ظاهر می شود.

"آن را حس می کند موضوع مرگ و زندگی و از بین می برد همه این شپشو نظریه که کمی کار را برای حافظه خود را" Van der Veen گفت.

این هفت تیر که با ون گوگ اعتقاد بر این است به ضرب گلوله خود را در قفسه سینه به فروش می رسد برای 162,500 یورو ($182,000) در پاریس حراج سال گذشته است.

کشف یک میدان در نزدیکی روستای آن در صورتحساب یا لیست به عنوان "معروف ترین سلاح در تاریخ هنر".

زنگ زده 7mm Lefaucheux در حال حاضر به نمایش گذاشته شده در موزه ون گوگ در آمستردام.

در حالی که ون گوگ موسسه گفت: با لینک نقاش نمی تواند بطور قطعی ثابت کرده گلوله استخراج شده از معده اش شد همان کالیبر به عنوان یک مورد استفاده برای Lefaucheux هفت تیر.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن