...پروکتر و گمبل برای فروش زمین های بیشتر ژیلت برای توسعه

به عنوان هدیه Xmas چند سال قبل. من تصمیم گرفتم تیغه های ژیلت به اندازه کافی طولانی تر برای توجیه حق بیمه ، هیچ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

به عنوان هدیه Xmas چند سال قبل. من تصمیم گرفتم تیغه های ژیلت به اندازه کافی طولانی تر برای توجیه حق بیمه ، هیچ بوستون غرور قوی درگیر ، و نه این واقعیت من یک جوانه که یک زندگی گیلت HQ. بعلاوه اينکه دسته هري يه کم يخورده احساس چينتيک يواشي ميکنه

برای منصفانه بودن، هر تیغه ای یک *زیادی طولانی تر خواهد بود اگر در انتهای دوش خود را در دوش بگیرید: آینه ای بدون مه برای آن بگیرید. این تفاوت بین خراش کره اضافی از نان تست و هک کردن از طریق سیم های مسی نوجوانانه، که موهای ریش خود را به معنای واقعی کلمه تا بافت قبل از آن خیس تا ده دقیقه بخار است. به راحتی سه برابر تعداد زیادی از یک ماشین کارتریج در مقابل پیش از دوش گرفتن را می توان به صورت یک ماشین کارتریج در مقابل دوش گرفتن، ریست کرد. بهترین چیز بعدی این است که درست بعد از دوش گرفتن، بُرش.

من همچنین شادی های قدیمی مدرسه صابون و پوست مو بدرد نخود نقره ای نوک، که احساس می کنم مانند چرخ اندود بر روی پوست را تپانچه می کند. آنها را به کار روزانه احساس می کنند ناجوانمرد و قدیمی به موقع، عملکرد یک آرایش زیبا نزدیک، و صرفه جویی در ثروت کوچک در مقابل کرم کنسرو های تیغ زدن. مسلماً، سال ها طول کشيد تا هزينه ي قلم مو رو با اون برس ِ بالا ي خط، گل سرخ و نرم شُر شِرِک دوباره به دست بياري. اما من هنوز خوشحالم که ساخته شده اند که بزرگ outlay (~ $ 100) ، کاش من می توانست مرا آموخته زودتر در زندگی حس مشترک سرمایه گذاری در ابزار از صنایع دستی باستانی و کیفیت با دوام. (کفش دیتو و لباس های خیاطی.) شما برس را خشک می کنید بر روی چوب لباسی شامل: ضد بصری، اما این درس توسط جنتمسن که آن را به من فروخته از کوچک، مغازه پر شده او را به مدت پنجاه سال در بروکلین عمل است.

او همچنین تیغ های مستقیم حمل می کرد، مشتریان جدید بسیاری از مجموعه متصدی بار صنایع دستی به شدت جوهردار، با خود را قطع کردن، سبیل های مفرغ و موم دار، جلیقه های لاجورد دکمه بالا و gaiters shirtsleeve خود را به دست آورد. در حالی که من تحسین سبک محصول، من ایمنی و نزدیکی برتر در یک روی یک مو بر هنر جاز سن سرد را. با ریش از پیش نرم شده، من خودم را با تیغ کارتریج چند تیغه در دهه ها نیک. در ضمن، تراشیدن خود را صاف و تراشیدن مثل تلاش برای برهنه کردن هلو های گهواره از fuzz آن با چاقو پر کردن iffy. اگر می خواهید این کار را انجام بکنید، اول یک لیوان شراب نخواهید داشت. (به غیر از: همان برای استفاده از یک ماندولین آشپزخانه بدون یک دستک برش, درس سخت برنده. هیچ نمی خواهد به خوردن قهوه ای هاش خون گرفته شده توسط یک گاز عمیق در شست خود را.)

• تراشیدن راست تیغ از حرفه ای، کامل با داغ و پیچیدن صورت و ماساژ شانه لا فانتزی آرایشگر یکپارچه سازی یکپارچه سازی یکپارچه سازی مانند Tweed در پایان جنوبی، ارزش انجام یک بار برای تجربه است. من استفاده از آن را زمانی که من نیاز به یک سبیل مداد نازک کاملا کم رنگ برای 40s با آنها به نفع لباس چند سال پیش، تلاش برای کانال Errol فلین. (همسرم به عنوان یک ریتا هیورث میخواست قانع کننده تر باشه.)

من از صابون موهاي "جئو اف ترومپر" خوشم مياد یک بار در کاسه چوبی پوشیده شده ی هميشگي بخر، بعد از اون دوباره پر شدن دشت رو بگير. عطر های ظریف زیبا (mmm، نارگیل)، 15 دلار (145 ساله با نام تجاری slays تظاهر کنندگان جدید در ارزش)، آسان در پیچیدگی های دردسر مستعد، و یک pck آلبینو به مدت شش ماه از روزانه را یال و بدرد می دهد. من همه چیز در مورد کوچک در خانه تجملات، به خصوص این روزها.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن